Stránka 1 z 1

Octavia 2.0 16V BKD kouří v zátahu

Napsal: 29 pro 2012, 17:43
od Jarda_V
Ahoj
vím že s těmito motory je spousta problémů tak jsem jeden koupil v Octávce manželce :-). Motor docela dost kouří při zátahu. Má najedto 180t km. Až jí kvůli tomu zastavili policajti. Dnes jsem čistil EGR ventil a klapku v sání. Moc bordelu tam ani nebylo. Olej to nežere. Neškube v žádném režimu. Je za tepla se na volnoběh motor dost klepe. Načetl jsem to VAGem a měl bych dvě otázky. Připadá mi že turbo dost pomalu nabíhá. Ten pomalý náběh je vidět na grafu. Pak je mi podezřelé, že váha ukazuje tak moc. Nemůže to být tedn důvod kouřivosti?
Předem díky

měření na 3ku plný plyn
JardaObrázek
Obrázek

Napsal: 29 pro 2012, 18:18
od UchoTD
ja by som možno aj povedal,že je to dáko dosť debilne čipnuté. a kvôli dymivosti ju zastavili policajti? to by u nás v BB museli zastavovať každé tretie auto.. (LOL)
k logu,dosť to prefukuje,bolo by vyčistit regulaciu.
korekcie vstrekov sú ako na tom?

Napsal: 29 pro 2012, 18:25
od Jarda_V
Chipnutý by to být nemělo. Ani podle výkonu se mi to nezdá.

Saturday,29,December,2012,14:20:36:37412
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (03G 906 016 HF)

14:20:33 Group 011: Charge Pressure Control
819 /min Engine Speed (G28)
1009.8 mbar Boost Pressure (specified)
969.0 mbar Boost Pressure (actual)
76.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle

14:20:33 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
819 /min Engine Speed (G28)
290.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
290.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)
35.1 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:20:33 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.16 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Saturday,29,December,2012,14:37:29:37412
VCDS Version: Release 908.0
Data version: 20090911


Address 01: Engine (03G 906 016 HF)

14:37:26 Group 011: Charge Pressure Control
819 /min Engine Speed (G28)
1009.8 mbar Boost Pressure (specified)
969.0 mbar Boost Pressure (actual)
76.1 % Charge Pressure Control Duty Cycle

14:37:26 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
819 /min Engine Speed (G28)
290.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
295.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)
35.5 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

14:37:26 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.19 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.19 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Napsal: 29 pro 2012, 18:44
od UchoTD
no prefukuje to turbo dosť,potom je zregulované,bolo by regulaciu vyčistit...ešte by to chcelo log koľko to tam chčije nafty..

Napsal: 29 pro 2012, 18:56
od Jarda_V
Sakra množství nafty jsem nelogoval. V jakém je to kanále? A kolik by tam mělo jít max když to není chipnuté. Já mám dokonce turbo nové. Jen jsem to tam nechtěl dávat když to nežere olej. Ono možná ta seknutá regulace má za následek i ten pomalý náběh.

Napsal: 29 pro 2012, 19:37
od UchoTD
pomaly nabeh aj prefuk ma za nasledok zadrhnuta regulacia.