V6 TDI AFB slaby tah - !VYRIESENE!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

V6 TDI AFB slaby tah - !VYRIESENE!

Příspěvek od airbone »

Chlapi, pokusal som sa predat karu, ale zaujemca mi po prevezeni tvrdi, ze auto nema tah, vraj to ma ist o dost lepsie. Ja mam auto rok, nemam s cim ho porovnat, tak som myslel, ze tah je v poriadku. Jedna vec vsak je ista - auto da na rovinke len 185kmh, aj ked plyn drzim na podlahe, viac ani bohovi. Myslel som teda, ci to nebude regulacia turba alebo vaha, vcera som to pichol u kamosa na VAG ale v pamati ziadne zavady, ani motor, ani tiptronic. Ziadny dym, spotreba oleja okolo 0.8l/km na 15tkm, ziadne problemy s motorom. Motor ma 200tkm, passat rv99, AFB. Narast tahu je citit zhruba pri 2000ot, a to enormny, ale je to len taky kratky zatah na malom rozmedzi otacok, od 2600 hore uz nic moc. Tak kde by som mal zacat??? Auto ani nepada do nudzaku ani nic podobne, moze to byt vaha ak to nepise ziadnu zavadu???
Naposledy upravil(a) airbone dne 19 dub 2007, 20:52, celkem upraveno 2 x.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

váha může dávat míň ,chce to změžit za jízdy, nebo si někde na zkoužku pujč, a uvidíš
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Zajtra objednam novu vahu, ta by mala prist za par dni a uvidim co to bude robit. Ak vsak ziadna zmena, potom fakt neviem co dalej.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: V6 TDI AFB slaby tah

Příspěvek od frantacech »

airbone píše:Chlapi, pokusal som sa predat karu, ale zaujemca mi po prevezeni tvrdi, ze auto nema tah, vraj to ma ist o dost lepsie. Ja mam auto rok, nemam s cim ho porovnat, tak som myslel, ze tah je v poriadku. Jedna vec vsak je ista - auto da na rovinke len 185kmh, aj ked plyn drzim na podlahe, viac ani bohovi. Myslel som teda, ci to nebude regulacia turba alebo vaha, vcera som to pichol u kamosa na VAG ale v pamati ziadne zavady, ani motor, ani tiptronic. Ziadny dym, spotreba oleja okolo 0.8l/km na 15tkm, ziadne problemy s motorom. Motor ma 200tkm, passat rv99, AFB. Narast tahu je citit zhruba pri 2000ot, a to enormny, ale je to len taky kratky zatah na malom rozmedzi otacok, od 2600 hore uz nic moc. Tak kde by som mal zacat??? Auto ani nepada do nudzaku ani nic podobne, moze to byt vaha ak to nepise ziadnu zavadu???
muj starozitny AFB z bazaru ma v technicaku max 216, 200 da celkem v pohode.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Re: V6 TDI AFB slaby tah

Příspěvek od airbone »

frantacech píše:
airbone píše:Chlapi, pokusal som sa predat karu, ale zaujemca mi po prevezeni tvrdi, ze auto nema tah, vraj to ma ist o dost lepsie. Ja mam auto rok, nemam s cim ho porovnat, tak som myslel, ze tah je v poriadku. Jedna vec vsak je ista - auto da na rovinke len 185kmh, aj ked plyn drzim na podlahe, viac ani bohovi. Myslel som teda, ci to nebude regulacia turba alebo vaha, vcera som to pichol u kamosa na VAG ale v pamati ziadne zavady, ani motor, ani tiptronic. Ziadny dym, spotreba oleja okolo 0.8l/km na 15tkm, ziadne problemy s motorom. Motor ma 200tkm, passat rv99, AFB. Narast tahu je citit zhruba pri 2000ot, a to enormny, ale je to len taky kratky zatah na malom rozmedzi otacok, od 2600 hore uz nic moc. Tak kde by som mal zacat??? Auto ani nepada do nudzaku ani nic podobne, moze to byt vaha ak to nepise ziadnu zavadu???
muj starozitny AFB z bazaru ma v technicaku max 216, 200 da celkem v pohode.
Akurat som objednal cez net vahu, stoji 60eur a podla popisu je to ta ista, co pasuje aj na AKN, tak som zvedavy co to spravi. Ako som hovoril, motor ziadne zavady, ziadne tlakovanie cez viecko oleja apd, ziadny dym. Trochu slinta olej kdesi, neviem presne odkial, asi to bude zasraty filter odvetrania klukovej skrine, to by vsak nemalo mat vplyv na tah. Ja som bral tah ako celkom dobry, ved motor nie je ziadny zazrak a celkovo je lenivy, ale typek mi tvrdil, ze jeho predosle audi rv97 5v 2.5 tahalo o dost lepsie a ze sa viezol tiez na takom istom passate (bez chipu) a ze oproti mojemu je to nebo a peklo. Potom mi volal, ze to moze byt aj olejom v tiptroniku, ale to fakt sa mi zda blbost, prevodovka radi bez problemov. Dokym nepride nova vaha, skusil by som aj tu vyprat v benzine, ale nechal som torxy doma na slovensku a momentalne som v NL, takze bieda....
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

ci nemas nahodu netesnu plechovku. mal som to na par 2,5 hmm.
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

Bude to stara bolest 2,5tdi ,vacky zvyknu byt zbehane,zhod ventilove dekle a uvidis
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

kevino píše:ci nemas nahodu netesnu plechovku. mal som to na par 2,5 hmm.
Ako zistim tu netesnu plechovku? To by asi malo pisat aj cez VAG ze tam je regulacna odchylka tlaku. Uz neviem, musim pockat na tu vahu.
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

váha by se projevovala nejspíš jinak, nehledě na to, že jde bezproblemu změřit jestli je ok... tudiž nerozumim proč jsi ji objednal.... vyhozene penize.
vw passat tdi pd 180ps/420nm
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

chucky píše:váha by se projevovala nejspíš jinak, nehledě na to, že jde bezproblemu změřit jestli je ok... tudiž nerozumim proč jsi ji objednal.... vyhozene penize.
Ak bude vaha v poriadku, tak tu co dojde jednoducho predam. Cena 50eur si myslim ze je dost dobra. Musim tento problem vyriesit co najskor, potrebujem surne peniaze a predat auto co najskor ako sa da, pretoze mi chlapik drzi ine auto a nebude cakat vecne.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

prvni co si mel udelat kdys mas vag to zmerit za jizdy tam poznas kolik vaha dava pak to resit dal (ne hned vyhazovat penize)

vacky pokud jsou vydrene motor je trosku lenivy ale ne tolik....

pokud mas 2600otacek a znovu dupnes na plyn tak to auto musi zabrat

ale vagem zjistis jak je na tom jak turbo tak vahu podtlakove ventily jesti zaviraji atd....
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

avatar píše:prvni co si mel udelat kdys mas vag to zmerit za jizdy tam poznas kolik vaha dava pak to resit dal (ne hned vyhazovat penize)

vacky pokud jsou vydrene motor je trosku lenivy ale ne tolik....

pokud mas 2600otacek a znovu dupnes na plyn tak to auto musi zabrat

ale vagem zjistis jak je na tom jak turbo tak vahu podtlakove ventily jesti zaviraji atd....
Momentalne nemam kabel, som v NL a vybavenie tu nemam skoro ziadne. Servis VW radsej obchadzam zdaleka, ani nechcem vediet, co tu pytaju za servisnu hodinu. Uvidim co spravi ta nova vaha, uz ju dnes odoslali, tak zajtra alebo pozajtra by mala dorazit. Ak nebude ziadna zmena, musim kupit obd kabel a vyskusam to nalogovat. Este mi napadlo, ten nedavny VAG vyhodil chybu komunikacie s RJ vstrekovacieho cerpadla, tusim kod zavady 399. Hned som sa zlakol, ved to by znamenalo, ze cerpadlo je KO a auto by nefungovalo. Napadlo mi, ze predchadzajuci majitel mi hovoril, ze menil cerpadlo tesne predtym ako mi auto predal lebo odislo, tak reku asi nevymazana zavada. Po vymazani, prevezeni sa a spatnom VAG sa zavada uz neobjavila, tak som presvedceny ze to bolo este od tej vymeny spred roka. Ved vcera som presiel 1100km z BA do holandska a vsetko ok akurat na 185kmh sa auto zasekne a viac neda ani bohovi (mozno dole z kopca). Pneu mam 225/45 R17, v aute dvaja ludia + batozina. Zda sa mi akoby vobec nechcelo tocit nad 3800 ot. Diagnostiku som robil dovtedy len v servise SKODA cez VAS, tam mali len software na AYM 114kW zo superba, takze v sekcii motor to nevedelo komunikovat s mojou RJ pre AFB. Servisak mi vzdy oznamil, ze je vsetko bez zavad, ale motor teda nekontroloval. Hned ako budem mat kabel a nepomoze nova vaha, budem logovat za jazdy.
A este jedna vec, pri volnobehu ak prekroci otacky zhruba 1000 - 1100, je pocut z motora celkom zretelne cvaknutie, tak isto ak klesnu otackky pod tuto hranicu. Zrejme to bude nejaka klapka v nasavani pri chladici vzduchu, nie?
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Tak vaha dnes prisla... zajtra montujem a skusam.... Kabel je na ceste....
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Nooo, tak si mozem povedat, ze vaha splnila svoj ukol. Auto taha ako nikdy predtym odkedy ho mam... Pri starej vahe to zacalo tahat zhruba od 2000ot, az to trhlo, ale pri 2600 vykon zacal vadnut a do 4000 to islo ako hladky diesel. Teraz priebeh do 2000ot rovnaky, celkom lenivost, turbodiera, ale od 1900-2000 trhne a zacne az do 4000 tahat ako dive! Nemal som cas ho este poriadne prebehnut, lebo tu v holandsku sa mi do cesty furt motaju tie ich male kraksne pohybujuce sa slimacim tempom, ale este to skusim na dialnici v DE, myslim max V, a urcite to pojde 210-220. Inac, vaha je znacky HERZOG, takze ziadny BOSCH alebo PIERBURG. Kupoval som ju z DE a vraj su s nimi dobre skusenosti. Ale pre vsetko istotu, zajtra ked mi dojde kabel, tak skusim este spravit logy a hodit to sem, ak bude cas, tak hodim aj staru vahu naspat a nalogujem, aby som rozdiel videl i v grafe. Tak, mam dnes dobru naladu z toho, :woot: . Aj ked auto je na predaj a idem kupovat zrejme BMW 530d, mozem povedat ze ak by som este raz mal kupit passat alebo audi, urcite by to bolo V6.
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 čer 2006, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Paradoxx »

airbone píše:Nooo, tak si mozem povedat, ze vaha splnila svoj ukol. Auto taha ako nikdy predtym odkedy ho mam... Pri starej vahe to zacalo tahat zhruba od 2000ot, az to trhlo, ale pri 2600 vykon zacal vadnut a do 4000 to islo ako hladky diesel. Teraz priebeh do 2000ot rovnaky, celkom lenivost, turbodiera, ale od 1900-2000 trhne a zacne az do 4000 tahat ako dive! Nemal som cas ho este poriadne prebehnut, lebo tu v holandsku sa mi do cesty furt motaju tie ich male kraksne pohybujuce sa slimacim tempom, ale este to skusim na dialnici v DE, myslim max V, a urcite to pojde 210-220. Inac, vaha je znacky HERZOG, takze ziadny BOSCH alebo PIERBURG. Kupoval som ju z DE a vraj su s nimi dobre skusenosti. Ale pre vsetko istotu, zajtra ked mi dojde kabel, tak skusim este spravit logy a hodit to sem, ak bude cas, tak hodim aj staru vahu naspat a nalogujem, aby som rozdiel videl i v grafe. Tak, mam dnes dobru naladu z toho, :woot: . Aj ked auto je na predaj a idem kupovat zrejme BMW 530d, mozem povedat ze ak by som este raz mal kupit passat alebo audi, urcite by to bolo V6.
Ja mam na svojom ten isty problem odkial si objednaval tu VAHU? mal by som tiez zaujem a kolko ta vysla aj s postovnym_? dakujem
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“