O1 ASV Teče olej z EGR Proč?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 ASV Teče olej z EGR Proč?
Zdravím všechny. Lidi nevíte proč mi Z EGR protejka docela dost oleje? Mám najeto 290tis a před 20 tis jsem daval nové turbo Orig Garett a čistil celou sací soustavu včetně IC. teče to z té dirky co je zepredu na očích. Nějaká zkušenost? díky
Potrubí od oleje je běžná věc a není to závada pokud z toho olej neteče.Ten olej se do potrubí dostane v malém množství z turba a sáním z odvětrání motoru trubičkou která vede z ventilového víka do sání.
Důležitá otázka teda zní ZTRÁCÍ SE OLEJ?
Podle toho kolik oleje doleješ mezi výměnama se dá posoudit co je ještě v normě
Důležitá otázka teda zní ZTRÁCÍ SE OLEJ?
Podle toho kolik oleje doleješ mezi výměnama se dá posoudit co je ještě v normě

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

No právě že od výměny do výměny 2.5 l a z EGR to teče tak, že je celej blok zezadu zechcanej. Egr cely cerný. Auto od výměny turba najelo 20tis a motor byl krasně čistej. Je mi jasný že je v sání vždy trocha oleje. Řeším proč to ten olej žere, spíš prská pres EGR. Kdyby byly v Hájí kroužky nebo simerinky ventilů tak to motor spaluje ale netlačí pres sání.
No hele egr je off i v mapach. Auto je upravene zhruba tech 15tis km. Auto je bratrankovo a já právě řešim tu spotrebu oleje. Dělalo to i při starym turbu. A nikdy sem s Garettem nemel problém. Ale egr přece nenatáhne k sobě 2.5 L oleje od vymeny do vymeny. Nebo dejme tomu že neco to sežere ale minimalně přes litr a půl to vyjde preš 0.4 mm dirku na egru?
Moc možností jak se dostane olej do sání není.
Může se stát že moc tlačí vršek a hází to olej odvětráním.
Ja po výměně turba odpojím přívod nafty a několikrát protočím motor aby se odvzdušnil a natlakoval přívod oleje do turba.Dělám to proto že v případě okamžitého nastartování vlítne do turba z trubky přívodu oleje vzduchová bublina a to stačí k poškození ložiska a zvýšené propustnosti oleje.
To nemám z vlastní hlavy už se to tady probíralo s lidma co se turbama živí ale dělám to tak a nikdy žádnej problém.
Může se stát že moc tlačí vršek a hází to olej odvětráním.
Ja po výměně turba odpojím přívod nafty a několikrát protočím motor aby se odvzdušnil a natlakoval přívod oleje do turba.Dělám to proto že v případě okamžitého nastartování vlítne do turba z trubky přívodu oleje vzduchová bublina a to stačí k poškození ložiska a zvýšené propustnosti oleje.
To nemám z vlastní hlavy už se to tady probíralo s lidma co se turbama živí ale dělám to tak a nikdy žádnej problém.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

To že před 20 000km dal nové turbo ještě není záruka že to turbo teď olej nepouští.RudisTDic píše:Možná sis toho nevšiml,,ale píše,že 20tis km zpět dal NOVÉ ORIGO TURBO..Takže tam se olej ztrácet nebude,,a když,tak néé 2.5litru,ale max pár decek..ROBIG píše:Nejspíš to pouští turbo
Jak často měníš vzduchový fiiltr?

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Tak to děláme stejně. Odpojit naftu a natlakovat trubky. Hele To turbo sem jak zalil tak takhle natlačil. Nehledě na to že sem trubku na přívod mazání dal novou. Turbo bylo 100% namazané. To by to nedělalo i před tím.Stejný problém. Spotřeba oleje mraky a z EGR vše venku. A nechci věřit že novej garett by byl po 20tis v háji.
Tím ale nevyřeší spotřebu oleje jenom ten viditelnej důsledek.Přes novej EGR ten olej vlítne do motoru ale olej se stejně bude ztrácet dállibor.98 píše:mel jsem to seamé celí egr od oleje a teklo to z těch dírek koupil jsem jiný egr starčí za 500kč a zatím ani kapka. pokud tam egr chceš tak musíš dát jinej pokud ne tak to zaslep a vyřad ho
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

wentil píše:Tak to děláme stejně. Odpojit naftu a natlakovat trubky. Hele To turbo sem jak zalil tak takhle natlačil. Nehledě na to že sem trubku na přívod mazání dal novou. Turbo bylo 100% namazané. To by to nedělalo i před tím.Stejný problém. Spotřeba oleje mraky a z EGR vše venku. A nechci věřit že novej garett by byl po 20tis v háji.
Zkus ještě odpojit hadice na turbu a podívej se na vůle
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
