problem z Haldex
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem z Haldex
Nazdar chalani
Mam G4 4motion (AJM) a zadny nahon nefunguje...... viem je tu toho kade co napisane a neviem sa z toho vysomarit.... mal som auto napojene na PC a boly tam chyby: snimac abs PP, spinac brzdovich svetiel a mechanicka spojka haldex. prve dve chyby som odstranil ale tej mechanickej zavade nerozumiem moze to by cerpadlo haldexu alebo nieco ine?? Ako som aj tu cital ze sa to da neako aj prerobyt na manualne zapinanie haldexu... prosim o rady
Mam G4 4motion (AJM) a zadny nahon nefunguje...... viem je tu toho kade co napisane a neviem sa z toho vysomarit.... mal som auto napojene na PC a boly tam chyby: snimac abs PP, spinac brzdovich svetiel a mechanicka spojka haldex. prve dve chyby som odstranil ale tej mechanickej zavade nerozumiem moze to by cerpadlo haldexu alebo nieco ine?? Ako som aj tu cital ze sa to da neako aj prerobyt na manualne zapinanie haldexu... prosim o rady
Dobře znova- test akčních členů a musíš poslouchat! A nebo když daš start a někdo bude mít hlavu u toho tak to je taky slyšet
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
99% čerpadlo! Nedávno jsem to dělal u souseda na Octavii 4x4. Měl taky chybu "mechanická chyba Haldex spojka" Akční členy jsem dělal a vše se tvářilo že funguje dokonce i čerpadlo vrčelo, ale když jsme to rozdělaly tak čerpadlo mělo totálně zničenou dráhu pro snímání uhlíků na kotvě motoru. Tak že asi jen vrčelo ale netočilo.
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
To čerpadlo tam běží hned pozapnutí zapalování a běží furt. To čerpadlo jen posílá olej na lamely, samotný tlak pak vytváří mechanický čerpadlo uvnitř Haldex spojky. Kdy by čerpadlo mělo spínat až při signálu proklouznutí předních kol tak by to nestihlo natlakovat olej ve spojce. Alespoň si myslím že to tak funguje na naších verzích. Pokud se pletu tak mě opravte!
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Možná bych se hádal, ale naštuduju to a můžem to probrat! Mám GIV 4Motion bez ESP, sice sem to nikdy neposlouchal se zaplým klíčem v zapalování, ale pochybuju o té funkčnosti čerpadla hned při zapnutí klíčku!jirka1221 píše:To čerpadlo tam běží hned pozapnutí zapalování a běží furt. To čerpadlo jen posílá olej na lamely, samotný tlak pak vytváří mechanický čerpadlo uvnitř Haldex spojky. Kdy by čerpadlo mělo spínat až při signálu proklouznutí předních kol tak by to nestihlo natlakovat olej ve spojce. Alespoň si myslím že to tak funguje na naších verzích. Pokud se pletu tak mě opravte!
Jasně je psaný v učební pomůcce(pokud to je ovšem pravda) že čerpací písty dojdou ke styku s lamelami pouze vlivem tlaku, který vytvoří elektrické čerpadlo, ovšem to funguje od otáček motoru 400 ot/min! Takže to že jde čerpadlo jen při zaplém klíčku pochybuju a předtlak je tam zajištěn přes zásobník tlaku! Nehádám se, pokud to je fakt jinak, nechť to někdo rozsekne! Mám to v Golfu tak o tom něco malinko vím
