Stránka 1 z 22
Co dovede Castrol
Napsal: 16 dub 2007, 21:24
od Huml
moje výhrady vůči olejům této značky se opět potvrdily. Nedávno se tu objevil příspěvek o Passatu, u kterého se rozsvěcovalo mazání při nahodile, spíše po zátěži např. při sjezdu z dálnice, někdy pomohlo vypnout klíček a znova nastartovat a kontrolka se třeba delší dobu nerožla. Auto se mi dostalo dneska pod ruky, tak se chci podělit co jsem zjistil. Změřením tlaku mazání bylo okamžitě jasný, že auto trpí malým tlakem oleje, na volnoběh sice tlak vyšplhal na 2bary, ale už při malém přidání plynu šel spíš dolů nebo se nezvedal, po sundání vany bylo vše jasný, drobky karbonu ucpaly sací koš, vypnutím motoru na chvíli asi část odpadla a proto trvalo než se kontrolka znova rožla.

na té fotce toho sacího koše to není moc dobře vidět, ale vevnitř pod tím plechem bylo to sítko úplně zabetonovaný. Všude kde to ten olej jaksi oplachuje to vypadá dobře, ale na místech jen ostřikovaných a to asi jen občas byly místy vrstvy karbonu i několik mm. No prostě "Castrol- z lásky k motoru"

Po důkladném vyčištění už zase maže jak má.
Napsal: 16 dub 2007, 21:26
od David-pv
Já mám ve své Octávii pořád Castrol Magnatec 5W-40 tak teď bojím bojím...
Napsal: 16 dub 2007, 21:43
od Huml
todle je teda benzín, tam to trpí o dost víc, jen jsem to sem chtěl hodit, protože u jiných olejů krom Castrolu jsem se s tím nesetkal, s tak nadměrnou karbonizací, neřekl bych kdyby to dělalo takovej ten hnusnej hnědej povlak, ale todle dělá vrstvy karbonu a ty pak padaj do vany a zbytek už myslím nemusím dodávat, jinak najeto to má asi 250000km.
Napsal: 16 dub 2007, 21:51
od patrick
To snad ani není možné, nemohl tam nějaký obyčejný olej nebo moc dlouho. Asi tomu začnu věřit s tim olejem Castrol

Napsal: 16 dub 2007, 21:56
od kuka
20V turbo to dělaji na jakejkoliv olej, už jsem to párkrát viděl.
Napsal: 16 dub 2007, 22:00
od Huml
samozdřejmě nic nikomu nevnucuju, poslední dobou je to už druhej případ, krom tohoto, BMW, úplně zakarbonovaný odtokový drážky na olej v pístech, po 120000km, to BMW žralo olej jak 120ka. Navíc píšu všeobecně Castrol, protože každý to auto jezdilo na jinej druh. Ještě z dob dávno minulých si pamatuju jak se do Escortů lil GTX3 Protec, no to byl šmejd, centimetrovej karbon jsme z hlavy dloubali pryč šroubovákem, no to byl hnus
Napsal: 16 dub 2007, 22:05
od Huml
kuka píše:20V turbo to dělaji na jakejkoliv olej, už jsem to párkrát viděl.
já mám tydle špatný zkušenosti hlavně s Castrolem
Napsal: 16 dub 2007, 22:10
od mindo
Už siedmy rok ho nepoužívam vôbec

Napsal: 16 dub 2007, 22:12
od extrem
nieco na tom castrole bude, presne takyto pripad som nedavno videl na oct. 1,6 a bordel v kosi pripominal niekdajsi HERMOSAL
Napsal: 16 dub 2007, 22:12
od kuka
v práci dáváme do pd shell helix diesel plus VA a ten se mi do me fabky ATD dávat moc nechtělo. dal jsem tam castrol 505.01 a do teď jsem si myslel že je lepší než shell

. tak co nejlepší se dá nalít do pd?
Napsal: 16 dub 2007, 23:01
od mechanik
nechci se zastávat ani kritizovat ,ale ale vemte v úvahu kolik mají ty auta nalítáno a hlavně jestli víte co tam ten před vámi lil. já měl s timto olejem a korát jednu špatnou zkušenost ato že byl řídkej a navíc tam nepatřil a motor ho žral jako vodu-při výměně jsem vypustil dva litry. dal jsem hustej abylo ok
Napsal: 17 dub 2007, 00:40
od tomáš karbus
ja se s timhle setkal spise u prisad a to i na nakladacich
Napsal: 17 dub 2007, 06:52
od váha
tomáš karbus píše:ja se s timhle setkal spise u prisad a to i na nakladacich
myslíš ekolube nebo PS23?

Napsal: 17 dub 2007, 07:33
od Tomas.cz
Takhle vypadá uvnitř motor dědoví Nissan Primery 1.6-16v jezdí na Castrol GTX3...
Napsal: 17 dub 2007, 07:44
od elit
Ze by muj Castrol 505.01 nebyl to prave pro me PD?