Stránka 1 z 2
passat b5 škube vynechavají 2 válce
Napsal: 08 led 2013, 17:58
od koubas
Zdravím potřeboval bych poradit mám passata b5 85kw pd AJM auto šíleně škube je jedno jak je ohřátý někdy to nedělá vubec pak začne a nedá se s tím jet vynechávají dva válce vag celou dobu píše ventil čerpadla/trysky válce 2 a 4 myslel sem že kontakty napružil sem je a nic vyměnil sem celou lištu a taky nic prohodil sem vstřiky a teď to hlásí 1 a 3 tak nevím jestli jsou vstřiky k.o. někde sem četl že to muže být i jednotka problém je v tom že je asi každej vstřik jinej ale nejvíc mě zaráží že když začne škubat vypnu klíček a pak je zas chvíly klid a auto jede celkem normálně spotřeba kolem 7l už sem z toho zoufalej nechci jen tak koupit vstřiky abych zjistil že je závada jinde

neví někdo co s tím? podobná zkušenost jakákoliv rada děkuju
Napsal: 08 led 2013, 18:47
od slovacek.milos
já bych nezoufal vyšrouboval bych ty vstřiky a odnesl čerpadlářiovi at zjistí zda jsou v pořádku a dohledal zda jsou pro ajm
ale co čtu tak asi to bude tak že musíš 1 a 3 vyměnit

Napsal: 08 led 2013, 19:58
od Huml
napiš čísla těch vstřiků co máš v autě, všech a číslo jednotky
Napsal: 10 led 2013, 03:43
od Mato86
Ak si ich vymenil a diag. Ukazala ine ako predtym tam je to jasne
Re: passat b5 škube vynechavají 2 válce
Napsal: 12 led 2013, 11:52
od Pasat TDI PD 96 kw
koubas píše:Zdravím potřeboval bych poradit mám passata b5 85kw pd AJM auto šíleně škube je jedno jak je ohřátý někdy to nedělá vubec pak začne a nedá se s tím jet vynechávají dva válce vag celou dobu píše ventil čerpadla/trysky válce 2 a 4 myslel sem že kontakty napružil sem je a nic vyměnil sem celou lištu a taky nic prohodil sem vstřiky a teď to hlásí 1 a 3 tak nevím jestli jsou vstřiky k.o. někde sem četl že to muže být i jednotka problém je v tom že je asi každej vstřik jinej ale nejvíc mě zaráží že když začne škubat vypnu klíček a pak je zas chvíly klid a auto jede celkem normálně spotřeba kolem 7l už sem z toho zoufalej nechci jen tak koupit vstřiky abych zjistil že je závada jinde

neví někdo co s tím? podobná zkušenost jakákoliv rada děkuju
měl jsem přibližne před půl rokem ten samý problém vyndal jsem vstřiky vyčistil ultrazvukem a šli tam zpět zatím od tý doby jezdím bez sebemenších problémů!! Samozřejmně kontrola uložení v hlavě a nové gumičky a zkouška jestli náká tryska nechčije!!!
Napsal: 13 led 2013, 12:30
od koubas
Tady jsou čísla z těch vstřiků nevím přesně který je potřeba tak sem opsal všechno
1- 038130073 f_
00-05-20 20724 de j
0414720007
pdb 005 bosch
2-038130073 f_
00-05-20 20723 de j
0414720007
pdb 005 bosch
3- 038430073 f_
00-03-29 23444 de j
0414720007
4-038130073 f_
00-03-29 23448 de j
0414720007
pdb 005 bosch
jednotka je 038906019 bk
0281010305
boo 0860811200052
28sa4603
auto bude nejspíš skládaný a dělá to hned od začátku od koupě mělo to být udajně jen seřízení vstřiků ale to nepoohlo vyměnil sem i lištu ke vstřikům a taky nic
u toho 3 to nebylo moc čitelný a hlavně ta podložka nahoře na pružině vypadala jako dvoudílná ale jen na tomhle jednom
pošlu ještě hodnoty vstřiků a další poznatek prohodil sem ty vstřiky z 3 na 2 chyby nejdřív ukázalo normálně po smazání a projetí se ukázali znovu ale jen jako sporadická chyba auto do ohřátí jelo celkem normálně ale po zahřátí to začlo znovu hrozně škubat po chcípnutí a znovu nastartování chvilku dobrý
Napsal: 13 led 2013, 13:42
od koubas
hodnoty vstřiků po přehození a seřízení jsou
1- 1,5
2- 2,8
3- -2,1
4- -2,3
a hodnoty když to začne škubat a jít nepravidelně jsou
1- 0,5
2- 3,0
3- -1,9
4- -2,0
Napsal: 14 led 2013, 21:30
od eriva12
podle mě to dělá druhý válec, jde tam moc nafty... aby brzo nepraskl píst....
Napsal: 15 led 2013, 20:42
od Huml
jaký hodnoty jsou v kanále 23?
Napsal: 15 led 2013, 21:30
od bobánek
Co je za hodnoty na kanále 23 ?
Napsal: 15 led 2013, 22:08
od Sayllo
slovacek.milos píše:já bych nezoufal vyšrouboval bych ty vstřiky a odnesl čerpadlářiovi at zjistí zda jsou v pořádku a dohledal zda jsou pro ajm
ale co čtu tak asi to bude tak že musíš 1 a 3 vyměnit

No to ano, pri starom AJM tvoj problem nevyriesi asi nic ine...budes moc spekulovat, bude to len zbytocne drahe. Tie pumpy chodili do haja... Kolko to ma uz na hrbe?
Napsal: 16 led 2013, 17:56
od koubas
na 23 mrknu natočeno to má 200 podle budíků ale řekl bych že tak 300-350 skutečných jinak mám nabídku na vstřiky za dobrý peníze ale jsou nejspíš z t5 2,5 podle čísel co jsem našel a netuším co by to dělalo číslo vstřiků je 070130073R
Napsal: 16 led 2013, 18:43
od koubas
mělo by to být z 96kw má cenu je zkoušet?
Napsal: 17 led 2013, 17:41
od koubas
tak vstřiky vyměněny auto jede uplně normálně pěkně táhne a neškube závada byli přeci jen vstřiky jen mám problém se spotřebou palubní pc ukazuje 9,5-10l čím víc tomu šlapu tím nižší ukazuje není možný že by to chtělo třeba nějak překalibrovat? jestli je reálná spotřeba takhle vysoká to nemužu ani potvrdit ani vyvrátit nějaké nápady?

Napsal: 17 led 2013, 19:55
od Sayllo
koubas píše:tak vstřiky vyměněny auto jede uplně normálně pěkně táhne a neškube závada byli přeci jen vstřiky jen mám problém se spotřebou palubní pc ukazuje 9,5-10l čím víc tomu šlapu tím nižší ukazuje není možný že by to chtělo třeba nějak překalibrovat? jestli je reálná spotřeba takhle vysoká to nemužu ani potvrdit ani vyvrátit nějaké nápady?

Natankuj do plnej a rataj kilometre. Pokial je to iba blud, potom sprav korekciu pocitaca aktualnej spotreby podla VIS3