Stránka 1 z 3

Problém-Turbo díra

Napsal: 14 led 2013, 21:39
od sasasat
Neví někdo,kde hledat chybu,už jsem vyzkoušel za ty tři roky asi vše.
Poslední investice měsíc stará,nové VB1749 a pořád stejný problém.
Turbo slyším,jak se roztáčí už v 1300ot.min,ale pouze pří pomalém přidáváni plynu,když přidám rychleji na dvojku,trojku,tak se vteřinu nic neděje,krom kouře za mnou a pak to vystřelí. Poradí někdo?
Připadá mi,že pozdě reagujé el.rozdělovač podtlaku i při chcípání jede dost pozdě klapka a třepe to. Výměna včetně hadiček nepomohla. FMIC to nedělá i jednotku motor jsem měnil také,C-čidlo,váhu vč.filtr boxu. Auto Fábia 2002-ATD a komplet předěláno na ASZ komplet!
Nevěděl si rady ani tvůrce Sowtu viz.profil.

Dík za každou radu

Napsal: 15 led 2013, 10:57
od tantor-bn
neni to výfukom ?

Napsal: 15 led 2013, 23:11
od sasasat
Taky sem myslel,že chyba může být ve výfuku,ale co?
Vysypaný kat?
Fabie RS má jen koncový díl výfuku a moje ATD má dva.
Nevím,nemá někdo zkušenosti?

Napsal: 15 led 2013, 23:38
od MirekX
měřil jsi EMP?

Napsal: 16 led 2013, 01:47
od sasasat
Já myslím,že Zdena to určitě měřil,jak dělal sowt.

Napsal: 16 led 2013, 11:02
od ThrashTheTrash
MirekX píše:měřil jsi EMP?
EMP znamená?

děkuji za vysvětlení

Napsal: 16 led 2013, 11:12
od JohnyFlat
EMP je protitlak... tlak výfukových plynů mezi motorem a turbem

Napsal: 16 led 2013, 12:45
od ThrashTheTrash
JohnyFlat píše:EMP je protitlak... tlak výfukových plynů mezi motorem a turbem
Děkuji za info,zase jsem chytřejší a když už sme u toho?Jak si to mužu třeba sám změřit?

Mám GOlfa TDI AGR,je to zbytečný,nemám problém,ale jen jak se to měří.Děkuji

Napsal: 17 led 2013, 06:48
od martinsidlo
Nemáš dostatečný podtlak v hadičkách,taky jsem řešil.Stejné příznaky.U mě je to volný nátrubek na vakuovce.

Napsal: 17 led 2013, 08:05
od subz3ro_tdi
JohnyFlat píše:EMP je protitlak... tlak výfukových plynů mezi motorem a turbem
To nie je tak celkom pravda co si napisal... protitlak je pricina, vysoke EMP je potom dosledok, ale neznamena to to iste :) Kazdopadne protitlak (aspon podla mojho nazoru) vznika medzi vyfukovym potrubim a turbom (na vystupe), nie medzi motorom a turbom (na vstupe), lebo tam je to prave zmienovane EMP.

Napsal: 17 led 2013, 08:13
od marena tdi
sasasat píše:Já myslím,že Zdena to určitě měřil,jak dělal sowt.
ale to je uz cca 3 roky a mezi tim jsi uz stacil vymenit motor , trysky atd... ja jsem i rikal zajet k nemu.
jinak podtlak v hadickach je o.k to se merilo.

Napsal: 17 led 2013, 08:54
od sasasat
jenže on říkal,že s tím nic neudělá,že :?

Napsal: 17 led 2013, 09:35
od sasasat
Asi to tu nepatří a měl by tady být jen odkazObrázek

Napsal: 17 led 2013, 10:13
od subz3ro_tdi
Sice ma do toho nic nie je, ale ked si tam dal nove VB turbo, asi by bolo logicke ist to skusit doladit k upravcovi do C.Tesina.... dat sem skoro 4 roky stary graf nema moc vypovednu hodnotu ... co si tam mal vtedy za turbo a v akom bolo stave? Podla grafu to vyzera na poriadne doj*bany repas alebo brutal vypodlozene...
Z toho co pises je tam teraz zrejme zospodu zbytocne vela nafty na UZ fungujuce turbo (kour) a z toho titulu problem s narastom EMP pri plnom plyne... bez doladenia na novy HW si asi nijako nepomozes ;)

Napsal: 17 led 2013, 10:49
od sasasat
Asi máš pravdu,ale nechápu že se to chová stejně na druhé ser.jednotce"ty hodnoty tam samozř. nejsou"