Stránka 1 z 3
Problém-Turbo díra
Napsal: 14 led 2013, 21:39
od sasasat
Neví někdo,kde hledat chybu,už jsem vyzkoušel za ty tři roky asi vše.
Poslední investice měsíc stará,nové VB1749 a pořád stejný problém.
Turbo slyším,jak se roztáčí už v 1300ot.min,ale pouze pří pomalém přidáváni plynu,když přidám rychleji na dvojku,trojku,tak se vteřinu nic neděje,krom kouře za mnou a pak to vystřelí. Poradí někdo?
Připadá mi,že pozdě reagujé el.rozdělovač podtlaku i při chcípání jede dost pozdě klapka a třepe to. Výměna včetně hadiček nepomohla. FMIC to nedělá i jednotku motor jsem měnil také,C-čidlo,váhu vč.filtr boxu. Auto Fábia 2002-ATD a komplet předěláno na ASZ komplet!
Nevěděl si rady ani tvůrce Sowtu viz.profil.
Dík za každou radu
Napsal: 15 led 2013, 10:57
od tantor-bn
neni to výfukom ?
Napsal: 15 led 2013, 23:11
od sasasat
Taky sem myslel,že chyba může být ve výfuku,ale co?
Vysypaný kat?
Fabie RS má jen koncový díl výfuku a moje ATD má dva.
Nevím,nemá někdo zkušenosti?
Napsal: 15 led 2013, 23:38
od MirekX
měřil jsi EMP?
Napsal: 16 led 2013, 01:47
od sasasat
Já myslím,že Zdena to určitě měřil,jak dělal sowt.
Napsal: 16 led 2013, 11:02
od ThrashTheTrash
MirekX píše:měřil jsi EMP?
EMP znamená?
děkuji za vysvětlení
Napsal: 16 led 2013, 11:12
od JohnyFlat
EMP je protitlak... tlak výfukových plynů mezi motorem a turbem
Napsal: 16 led 2013, 12:45
od ThrashTheTrash
JohnyFlat píše:EMP je protitlak... tlak výfukových plynů mezi motorem a turbem
Děkuji za info,zase jsem chytřejší a když už sme u toho?Jak si to mužu třeba sám změřit?
Mám GOlfa TDI AGR,je to zbytečný,nemám problém,ale jen jak se to měří.Děkuji
Napsal: 17 led 2013, 06:48
od martinsidlo
Nemáš dostatečný podtlak v hadičkách,taky jsem řešil.Stejné příznaky.U mě je to volný nátrubek na vakuovce.
Napsal: 17 led 2013, 08:05
od subz3ro_tdi
JohnyFlat píše:EMP je protitlak... tlak výfukových plynů mezi motorem a turbem
To nie je tak celkom pravda co si napisal... protitlak je pricina, vysoke EMP je potom dosledok, ale neznamena to to iste

Kazdopadne protitlak (aspon podla mojho nazoru) vznika medzi vyfukovym potrubim a turbom (na vystupe), nie medzi motorom a turbom (na vstupe), lebo tam je to prave zmienovane EMP.
Napsal: 17 led 2013, 08:13
od marena tdi
sasasat píše:Já myslím,že Zdena to určitě měřil,jak dělal sowt.
ale to je uz cca 3 roky a mezi tim jsi uz stacil vymenit motor , trysky atd... ja jsem i rikal zajet k nemu.
jinak podtlak v hadickach je o.k to se merilo.
Napsal: 17 led 2013, 08:54
od sasasat
jenže on říkal,že s tím nic neudělá,že

Napsal: 17 led 2013, 09:35
od sasasat
Asi to tu nepatří a měl by tady být jen odkaz

Napsal: 17 led 2013, 10:13
od subz3ro_tdi
Sice ma do toho nic nie je, ale ked si tam dal nove VB turbo, asi by bolo logicke ist to skusit doladit k upravcovi do C.Tesina.... dat sem skoro 4 roky stary graf nema moc vypovednu hodnotu ... co si tam mal vtedy za turbo a v akom bolo stave? Podla grafu to vyzera na poriadne doj*bany repas alebo brutal vypodlozene...
Z toho co pises je tam teraz zrejme zospodu zbytocne vela nafty na UZ fungujuce turbo (kour) a z toho titulu problem s narastom EMP pri plnom plyne... bez doladenia na novy HW si asi nijako nepomozes

Napsal: 17 led 2013, 10:49
od sasasat
Asi máš pravdu,ale nechápu že se to chová stejně na druhé ser.jednotce"ty hodnoty tam samozř. nejsou"