Poškození laku při výměně skla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Poškození laku při výměně skla
Při výměně skla servis použil izolepu na fixaci okna při lepení. Po sundání této izolepy byl stržen bezbarvý ochranný lak na střeše cca. 5x12 cm. Vypadá to, že byla použita normální izolepa, ne papírová na autolaky. Stáři vozidla je cca. 5 let a argumentují, že u starých aut se to stává. Má to cenu řešit? Dík.
Naposledy upravil(a) tempest dne 16 led 2013, 11:44, celkem upraveno 1 x.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Až tam půjdeš znovu prokopni jim dveře a řekni že ses o ně opřel a že u starých se to přece může stát. Tys neměl co se opírat a oni neměli proč lepit izolepu po laku. Jednoznačně ,kdo nalepil izolepu toho problém dal jsi auto s dobrým lakem a chtěl vyměnit okno a ne vytunit střechu. A jestli je lak originál nebo ne to je snad jedno ne ?? Určitě nebude origo ten by to težko udělal ale to je problém jejich že se to slouplo oni ho zničily tys měl lak pěknej. Májí od tebe na papíře podepsané že nenesou odpovědnost za poškození laku při montáži okna ??? Určitě nemají že ,jel bys jinam kdyby to chtěli. Mají smůlu je to jejich vál ,dát ti střechu zase do pořádku.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
tak si to nech někde změřit a jestli jo tak je to asi chyba lakovny
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Proč by to měl někde nechávat on měřit maximálně přistavit do autoskla ať se starají a vrátí do původního stavu. Moc to bereš ladasi ze svojí stránky mechanika jako kdyby se to stalo tobě. Vem to z pohledu zákazníka dáš auto na výměnu skla a proto ,že nějakej ňouma použije kvalitní izolepu tak máš flek na střeše. Přece nebude lítat a skoušet tlouštku laku a mít špatné svědomí že si za to může sám. Nakonec je zákazník vinen že si nechal u jiného ňoumy špatně nalakovat střechu ? Tady je snad jednoznačně chyba v nalepení izolepy která tam neměla co dělat a škodu platí autosklo.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
Beru to z pohledu toho kdo si každý auto co jde na dílnu opere vapkou abych nebyl v těch sračkách co z toho teď padaj
a když má někdo barvu štětcem a sleze to tak to pochopitelně nejni můj problem to okno chytly z montážího důvodu a i Tesa s výztuží lak z auta neutrhne osobně jsem ji několikrát sundaval z aut když někomu vymlasknou okno a nenapadne ho to zalepit ničím kvalitnějším
Jestliže někdo provedl nekvalitní opravu nebo lakování tak za to pochopitelně ty sklenáři nemůžou,nemyslel jsem ať si dělá rozbor ale staví se u někoho kdo má měřák laku ten mu řekne že to lakovaný nebylo a pak je pochopitelně na něm aby se snima domluvil na nápravě to platí snad po celým světě


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Nic proti tobe, ale ty si spíš "trochu" zaměřený proti servisu. Jak oni k tomu přijdou??? Za to že přijede auto, ktere má špatně provedený lak?ALES píše:Proč by to měl někde nechávat on měřit maximálně přistavit do autoskla ať se starají a vrátí do původního stavu. Moc to bereš ladasi ze svojí stránky mechanika jako kdyby se to stalo tobě. Vem to z pohledu zákazníka dáš auto na výměnu skla a proto ,že nějakej ňouma použije kvalitní izolepu tak máš flek na střeše. Přece nebude lítat a skoušet tlouštku laku a mít špatné svědomí že si za to může sám. Nakonec je zákazník vinen že si nechal u jiného ňoumy špatně nalakovat střechu ? Tady je snad jednoznačně chyba v nalepení izolepy která tam neměla co dělat a škodu platí autosklo.

U tak starého auta by se lak nikdy nesloupl, i kdyby dali jakoukoliv izolepu. Kdyby jsi auta opravoval, tak by jsi se hodně divil kolik jezdí našméčkovaných aut a možná změnil názor.
Jinak jako servis bych to zákazníkovi zaplatil, už z důvodu dobrého jména.
Myslím že špatně je už to že zákazník má dokazovat že lak byl nebo nebyl origo. Proč by to měl dělat. Oni ho dostali do problému.Ladas píše:Beru to z pohledu toho kdo si každý auto co jde na dílnu opere vapkou abych nebyl v těch sračkách co z toho teď padaja když má někdo barvu štětcem a sleze to tak to pochopitelně nejni můj problem to okno chytly z montážího důvodu a i Tesa s výztuží lak z auta neutrhne osobně jsem ji několikrát sundaval z aut když někomu vymlasknou okno a nenapadne ho to zalepit ničím kvalitnějším
Jestliže někdo provedl nekvalitní opravu nebo lakování tak za to pochopitelně ty sklenáři nemůžou,nemyslel jsem ať si dělá rozbor ale staví se u někoho kdo má měřák laku ten mu řekne že to lakovaný nebylo a pak je pochopitelně na něm aby se snima domluvil na nápravě to platí snad po celým světě
Tohle je zbytečný psaní mám zcela opačnej názor nemůže mě přece někdo zničit na autě něco na co neměl vůbec sahat. Přijedu do servisu na rozvody nebo cokoli jinýho a ty mě vrátíš kapotu bez barvy jen proto že kdysi před 3 roky někdo špatně lakoval a tys to wapem podfoukl ?? Prorazí mě nízkoprofilovou pneu protože má v dílně vyšší práh a spojka zabírá nahoře a hned, jak se to rozjelo rychleji ?? Protože ostatní mají vysoké pneu. Odřou zrcátko protože mám větší než na co sou zvyklý z jiných aut ?? Strhnou lak na střeše protože nedrží tolik co všem ostatním ? Takhle to přeci nemůže fungovat ! Stát se to může to je jasný ale pak je to na tobě vrátit to do původního stavu. V případě stržené izolepy je asi jasné že barva nebyla moc kvalitní ale to je věc jiná. Střecha byla v pořádku tak přece tak musí zůstat. Už se k tomu nechci dál vyjadřovat. Izolepě zdar
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
Máš pravdu trochu jsem ,ale to jen ze skušeností s nima !! Je jasný že se občas něco nepovede a poškodí ale sakra ,tak se k tomu musím postavit a dát to dopořádku a ne říct zákazníkovy že má starý auto (5 let) a udělat z něj blbce. Auta taky opravuju ale neživí mě to a vím co jezdí za stroje ale tohle je dělání z člověka blbce. A přesně podle tohoto tématu to je ,majitel auta neví co dál mrzí ho to co má s autem a je mu trapné se jít do autoskla hádat. Tohle je špatně.Honza M píše:Nic proti tobe, ale ty si spíš "trochu" zaměřený proti servisu. Jak oni k tomu přijdou??? Za to že přijede auto, ktere má špatně provedený lak?ALES píše:Proč by to měl někde nechávat on měřit maximálně přistavit do autoskla ať se starají a vrátí do původního stavu. Moc to bereš ladasi ze svojí stránky mechanika jako kdyby se to stalo tobě. Vem to z pohledu zákazníka dáš auto na výměnu skla a proto ,že nějakej ňouma použije kvalitní izolepu tak máš flek na střeše. Přece nebude lítat a skoušet tlouštku laku a mít špatné svědomí že si za to může sám. Nakonec je zákazník vinen že si nechal u jiného ňoumy špatně nalakovat střechu ? Tady je snad jednoznačně chyba v nalepení izolepy která tam neměla co dělat a škodu platí autosklo.![]()
U tak starého auta by se lak nikdy nesloupl, i kdyby dali jakoukoliv izolepu. Kdyby jsi auta opravoval, tak by jsi se hodně divil kolik jezdí našméčkovaných aut a možná změnil názor.
Jinak jako servis bych to zákazníkovi zaplatil, už z důvodu dobrého jména.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
Chápu tě, někdy je člověk po špatné zkušenosti hodně averzovaný vůči servisákům. Ale to je pak pro nás, jako autoservis s takovým člověkem špatná spolupráce, nemůžeš vidět v každém podvodníkaALES píše:Máš pravdu trochu jsem ,ale to jen ze skušeností s nima !! Je jasný že se občas něco nepovede a poškodí ale sakra ,tak se k tomu musím postavit a dát to dopořádku a ne říct zákazníkovy že má starý auto (5 let) a udělat z něj blbce. Auta taky opravuju ale neživí mě to a vím co jezdí za stroje ale tohle je dělání z člověka blbce. A přesně podle tohoto tématu to je ,majitel auta neví co dál mrzí ho to co má s autem a je mu trapné se jít do autoskla hádat. Tohle je špatně.Honza M píše:Nic proti tobe, ale ty si spíš "trochu" zaměřený proti servisu. Jak oni k tomu přijdou??? Za to že přijede auto, ktere má špatně provedený lak?ALES píše:Proč by to měl někde nechávat on měřit maximálně přistavit do autoskla ať se starají a vrátí do původního stavu. Moc to bereš ladasi ze svojí stránky mechanika jako kdyby se to stalo tobě. Vem to z pohledu zákazníka dáš auto na výměnu skla a proto ,že nějakej ňouma použije kvalitní izolepu tak máš flek na střeše. Přece nebude lítat a skoušet tlouštku laku a mít špatné svědomí že si za to může sám. Nakonec je zákazník vinen že si nechal u jiného ňoumy špatně nalakovat střechu ? Tady je snad jednoznačně chyba v nalepení izolepy která tam neměla co dělat a škodu platí autosklo.![]()
U tak starého auta by se lak nikdy nesloupl, i kdyby dali jakoukoliv izolepu. Kdyby jsi auta opravoval, tak by jsi se hodně divil kolik jezdí našméčkovaných aut a možná změnil názor.
Jinak jako servis bych to zákazníkovi zaplatil, už z důvodu dobrého jména.

Jak už nikdo napsal....nemůže za to servis, ani zákazník.