Stránka 1 z 1

Čidlo tlaku sacího potrubí

Napsal: 17 led 2013, 19:05
od blesk89
Zdravím auto mě neustále padá do nouzového režimu.
Na výpisu z vag mě píše:
čidlo tlaku potrubý
zkrat na plus.

Čidlo jsem vyletoval a přeměnil za druhé ale chyba je stále stejná.
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142206.jpg
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142239.jpg

No forum jsem si četl že může být problém v turbu,kde jsou malé vymezovací hodnoty proto se dávají podložky.
Jedná se o auto Audi A4 b5 1.9TDI AHU,Motor je předělávanej a jde zde daná ŘJ Z 81kw + turbo ,bohužel ale nevím jestli je to 9-ti lopatkové a nebo 11-ti lopatkové je možnost když Vám jsem dám fotku poznat o jaký tip se jedná?

Děkuji za jakékoliv informace,

Napsal: 17 led 2013, 19:40
od RudisTDic
Problém není v čidle tlaku,ale v tom,že ti turbo přefukuje..Napýchni to a udělej log,,nejspíš ti to nefunguje tak jak bymělo.. (myslím tu přestavbu)

Napsal: 17 led 2013, 19:57
od blesk89
no ono to fungovalo ale mě přijde že potom se to turbo zas*ralo a pak s tím začali být problémy, ohledně toho logu které potřebujete vidět hodnoty?popřípadě kterej blok měřených hodnot?

Napsal: 17 led 2013, 20:04
od RudisTDic
Blok 10 a 11- váha a turbo..

Nejspíš se ti začla zadírat regulace..pokud to fungovalo a teď to blbne..

Napsal: 17 led 2013, 20:06
od blesk89
Ok log udělám ,je pravda že když se vyčistilo turbo tak to cca 500km jelo v pořádku , ale poté znova zasa to začalo padat,Když jsem zkoušel ručně tahat za regulaci tak chodila v pořádku.

Napsal: 17 led 2013, 21:07
od blesk89
Tady je log za jízdy ten druhej by měl být lepší. V tomto počasí je to o hubu :)

https://www.dropbox.com/s/m83jzdm6xm0tcgt/log1.CSV
https://www.dropbox.com/s/h9tj3kcrkk6zt45/log2.CSV

Napsal: 17 led 2013, 22:27
od acryll
problem je pravdepodobne v zasekavajucej regulacii (moze byt zaseknuty mechanizmus naklapania,alebo podtlakova banka), turbo podla logu prefukuje

male technicke okienko k tej chybe:
k tomu aby auto padlo do nudzaku musi byt odchylka pozadovanej a skutocnej hodnoty turba (cca 150mBar - plati pre rotacku), a toto musi trvat cca 6.5 sekundy - vyhlasi chybu - prekrocena regulacna odchlyka

no a ako sa stala tato chyba:
RJ motora ma nejaky rozsah analogovych hodnot, ktore ocakava od cidla tlaku (napr. v tomto pripade ma RJ motora nastavene, ze pri tlaku 2600mBar, je digitalny ekvivalent (k prislusnemu napatiu z cidla) 989, a ak (si spravne pamatam) sa objavi na vstupe hodnota 991,tak rj motora je nastavena tak, ze vyhodi chybu cidla (pretoze je to hodnota,ktoru by normalne nemalo cildo mat)
aj ked v tomto pripade je to asi sposobene tym, ze turbo prefukuje

//spominam to len ako technicku "pikošku", keby to niekoho zaujimalo :kol7:

Napsal: 18 led 2013, 05:03
od leguan
přefukuje turbo chce to vypodložit regulaci a nastavit tahlo banky

Napsal: 18 led 2013, 07:38
od xkain
nevím, pokud přefukuje, nebo naopak nefouká, chyba je regulační mez nedosažena, nebo obráceně regulační mez překročena. Tady bych spíš viděl něco šluslého v jednotce závada - zkrat na +

Napsal: 18 led 2013, 08:24
od blesk89
Aha tak teda jakým směrem jít?sehnat druhou ŘJ?

Napsal: 19 led 2013, 22:24
od Huml
na log jsem nekoukal, ale u pokud tlak dosahuje max. rozsahu čidla, vypisuje se u těchto starších jednotek zkrat na plus, takže vyčistit turbo

Napsal: 19 led 2013, 23:34
od dav55
ja jsem jich moc nevymenil. vzdy byl problem v turbu, a to co jsem vymenil bylo na prani chytreho zakaznika s vysledkem nula.