Nové turbo ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Nové turbo ASV

Příspěvek od wentil »

Chlapi před výměnou turba mi auto hezky odfukovalo do výfuku a po výměně za nové to přestalo dělat. Je to normalní? Kat je vykuchanej od začátku co auto mám. Přestalo to dělat i to, že když sem ať za studena tak za tepla nastartoval turbo se na volnobeh roztočilo a bylo slyšet ve výfuku. Teď ne. Jakej máte názor?Dík
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Nehledej v tom nic..tvé turbo bylo nejspíš zanesené a regulace nechodila..tím,že máš funkční turbo,tak to funguje a nedělá to co nemusí ;)

Měl jsem stejný "problém" ,,já akorát turbo vyčistil..
Octavia II RS
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

RudisTDic píše:Nehledej v tom nic..tvé turbo bylo nejspíš zanesené a regulace nechodila..tím,že máš funkční turbo,tak to funguje a nedělá to co nemusí ;)

Měl jsem stejný "problém" ,,já akorát turbo vyčistil..
+
Zanesený nebylo. Při koupi auta sem čistil.Regulace fungovala bez problému. Já to měnil z toho důvodu, že mělo najeto a profukovalo z příruby nad regulací. Naopak se mi líbilo, že to pískalo a odfukovalo:-D řeším hlavně to, že to má jinej průbeh a jiné jízdní vlastnosti. Předtím to táhlo lépe.Ale počkám až bude nad nulou. Mám velký IC a teplota nasávaného je u nuly, což nevím jestli je uplně nej
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?

Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Octavia II RS
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?

Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

wentil píše:
RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?

Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
No pockaj, teplota nasaveneho alebo teplota vtlaceneho?

Hacik je vtom ze nasaty vzduch sa nema moc kde ohriat a je rovnaky ako okolie... Ten potom putuje do pekne rozpaleno turba kde uz ma tak cca 90-120 stupnov, potom sa prezenie cez neefektivny cooler a v sani motora ma tak 70-75. a to je vonku dajme tomu tak 5celzia.
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

Sayllo píše:
wentil píše:
RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?

Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
No pockaj, teplota nasaveneho alebo teplota vtlaceneho?

Hacik je vtom ze nasaty vzduch sa nema moc kde ohriat a je rovnaky ako okolie... Ten potom putuje do pekne rozpaleno turba kde uz ma tak cca 90-120 stupnov, potom sa prezenie cez neefektivny cooler a v sani motora ma tak 70-75. a to je vonku dajme tomu tak 5celzia.
no pokud meřím na správném kanále myslím že 7 tak je to stlačený. Vím že na origu sem měl v létě 75-90 a jednoho krásného dne se mi cooler v německu při 200km/h rychlosti rrozlitl.-D právě že když sem dal velkej teplota šla dolu o dost hodně.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

No neviem ale teplota 3stupne pri cidle tlaku nasateho je celkom dobry vysledok...Vydel by som to na cooler ako s Tatrovky, alebo skutocne lezerna jazda.... (noteeth)
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

Sayllo píše:No neviem ale teplota 3stupne pri cidle tlaku nasateho je celkom dobry vysledok...Vydel by som to na cooler ako s Tatrovky, alebo skutocne lezerna jazda.... (noteeth)
tak dal jsem klasiku 700-65-14.
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

wentil píše:
Sayllo píše:No neviem ale teplota 3stupne pri cidle tlaku nasateho je celkom dobry vysledok...Vydel by som to na cooler ako s Tatrovky, alebo skutocne lezerna jazda.... (noteeth)
tak dal jsem klasiku 700-65-14.
A co to roby ked tomu nakladas co to da? Ja idem riesit coole-ry teraz na V6 2,5
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

wentil píše:
RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?

Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
O chipu si nemluvil..A s tím krouťákem si se sekl ne?? 230Nm to má v sérii..

Mail v SZ ;)
Octavia II RS
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

RudisTDic píše:
wentil píše:
RudisTDic píše:Tak zkus zkrátit táhlo regulace..turbo si dával úplně nové,nebo použité?

Bylo by dobré to nalogovat,tam by bylo vidět kde je problém..
Jasně novej garett. Log už jsem poslal úpravci. Ale jestli chceš hod mi do sz mail přepošlu. Auto celkově řed rozvody a turbem jezdilo svižněji. Když jsem to měl na brzdě 150koníku 228Nm . Já akorát nevím jak je to s tím větším IC v zimě.Mám origo turbo co se osazuje na ASV a teplota nasavanehe ted v 3Stupně při normální jízdě.
O chipu si nemluvil..A s tím krouťákem si se sekl ne?? 230Nm to má v sérii..

Mail v SZ ;)
No sekl:-D 328 NM. Hele mě nic jiného než ta regulace nenapadá. zkusim přehodit starou regulaci co byla na starym turbu.jestli není nějak poštelovaná jinač. To auto proste nejede tak jako se starou turbínou
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“