spolehlivost signalizace mazání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
spolehlivost signalizace mazání
Zdravím.. nestává se náhodou že selhává signalizace mazání? jde o to že v servise nechali běžet motor podle GPS 18minut, na kterém byl KO pohon čerpadla....co se stalo si může každý domyslet...
polo 1.4tdi AMF
Re: spolehlivost signalizace mazání
No sak pokial mas vadne cidlo tlaku aleo hladiny oleja, povazujem to za zlyhanie..Ci nie?honzas1 píše:Zdravím.. nestává se náhodou že selhává signalizace mazání? jde o to že v servise nechali běžet motor podle GPS 18minut, na kterém byl KO pohon čerpadla....co se stalo si může každý domyslet...
není to můj problém.. jen mě zajima jak by se to dalo řešit... problem nastal, když pán seděl v autě, motor běžel na volnoběh a najednou se kousl... odtahl to do servisu..netuším co jim řekl.. ale asi to samé.. a oni nejprve měnili startér... prý motor běžel.. a pak že to starterem není... tak to pan odtahl do druheho servisu, kde přišli na to, že je urvaný řetěz náhonu čerpadla a je to zadřené na klice... to jak se mu to zakouslo na volnoběh bych řekl že byl okamžik prasknutí řetězu který blokl kliku.. v servise to pak nějak rozhýbali a podařilo se jim to nastartovat... ale vždyt musela řvat kontrolka mazání ne?? proto se ptam jak je to spolehlive a jak se dá taková situace řešit když vám v servise zničí motor
polo 1.4tdi AMF
jestliže se stalo toto:
problem nastal, když pán seděl v autě, motor běžel na volnoběh a najednou se kousl...
nemůže za to servis s touto závadou to tam už předci přijelo
problem nastal, když pán seděl v autě, motor běžel na volnoběh a najednou se kousl...
nemůže za to servis s touto závadou to tam už předci přijelo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jsem to asi špatně vysvětlil..on normalně nastartoval a ještě asi minutu stál a pak to chciplo jakože se to kouslo- což během minuty se asi nezadřelo ale podle mě řetěz zablokoval kliku...při předchozí jizdě 200km to bylo v cajku a nic nesvitilo.. takže asi banán.. to muselo rupnout jak to nastartoval a ještě chvili stál... takže dle mě to zadřeli v tom servisu... pokud to nechali klapat na volnoběh a kontrolka byla ticho tak to je hodně blbé.. a když to vydrželo 18 minut ještě běžet tak to nemohlo byt zadřené! ale jako ten motor musel vydávat šílene zvuky... hydra na suchu musely řádně mlátit...
polo 1.4tdi AMF
ok ale ta prvotní chyba byla že to nemazalo a ten řetěz nemohl prasknout potom i kdyby to nemazalo rok tak řetěz jen tak sám od sebe nepraskne...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas ten jebnutý řetěz diagnostikovali v druhém servise... ne v tom prvním kde měnili startér a pak to nechali běžet... takže věř tomu že prasknout mohl a na 1.4tdi jsem četl několik připadu kdy to fakt prasklo.. ale když ten řetěz střelí na dálnici kde máš točky přes 3000 tak to ty zuby očeše.. ale když to prasklo na volnoběh tak předpokládám že to bloklo kliku.. už si rozumíme? nemazalo to protože mu střelil řetěz jak stal na parkovišti... toto jsem já aspon pochopil z popisu poté to ihned odtahl do servisu
polo 1.4tdi AMF
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
ok, ale větší pravděpodobnost je, že motor se zastavil z toho důvodu, že stálo čerpadlo. Ne že někam přišel řetízek
Pak už je jen dohadování co by bylo, kdyby... BTW pokud to vychladlo a nebyl z toho starter (že ho chtěli měnit), tak nějaký rozhýbávání nemá smysl... spíš klika ven. I kdyby okamžitě vymenili pohon čerpadla, dlouho by to nejezdilo...

Naposledy upravil(a) chosepm dne 28 led 2013, 15:26, celkem upraveno 2 x.
***VAG,PSA,Renault***
tepelná roztažnost je mocná věc v mnoha případech kouslý motor po vychladnutí zase funguje....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!