spolehlivost signalizace mazání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

spolehlivost signalizace mazání

Příspěvek od honzas1 »

Zdravím.. nestává se náhodou že selhává signalizace mazání? jde o to že v servise nechali běžet motor podle GPS 18minut, na kterém byl KO pohon čerpadla....co se stalo si může každý domyslet...
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Re: spolehlivost signalizace mazání

Příspěvek od Sayllo »

honzas1 píše:Zdravím.. nestává se náhodou že selhává signalizace mazání? jde o to že v servise nechali běžet motor podle GPS 18minut, na kterém byl KO pohon čerpadla....co se stalo si může každý domyslet...
No sak pokial mas vadne cidlo tlaku aleo hladiny oleja, povazujem to za zlyhanie..Ci nie?
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

A prosimta, kym sa ten motor nezadrel, to ako nikto nic nepocul ze ako si ma problemy?

Ona sa to nekusne ze bum a je to.
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

není to můj problém.. jen mě zajima jak by se to dalo řešit... problem nastal, když pán seděl v autě, motor běžel na volnoběh a najednou se kousl... odtahl to do servisu..netuším co jim řekl.. ale asi to samé.. a oni nejprve měnili startér... prý motor běžel.. a pak že to starterem není... tak to pan odtahl do druheho servisu, kde přišli na to, že je urvaný řetěz náhonu čerpadla a je to zadřené na klice... to jak se mu to zakouslo na volnoběh bych řekl že byl okamžik prasknutí řetězu který blokl kliku.. v servise to pak nějak rozhýbali a podařilo se jim to nastartovat... ale vždyt musela řvat kontrolka mazání ne?? proto se ptam jak je to spolehlive a jak se dá taková situace řešit když vám v servise zničí motor
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Pokud je motor ve volnoběhu,tak kontrolka se nerozsvítí ani když nemaže,až cca při 1400ot.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

tak motor už si "zničil" ten pán sám, protože je to přesně jak píše Karel. Poku ten motor už pak rozhýbávali, byl už raflej na klice...
***VAG,PSA,Renault***
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestliže se stalo toto:

problem nastal, když pán seděl v autě, motor běžel na volnoběh a najednou se kousl...

nemůže za to servis s touto závadou to tam už předci přijelo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

karel4 píše:Pokud je motor ve volnoběhu,tak kontrolka se nerozsvítí ani když nemaže,až cca při 1400ot.
tak tak. pěkná sviňárna od výrobce
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

jsem to asi špatně vysvětlil..on normalně nastartoval a ještě asi minutu stál a pak to chciplo jakože se to kouslo- což během minuty se asi nezadřelo ale podle mě řetěz zablokoval kliku...při předchozí jizdě 200km to bylo v cajku a nic nesvitilo.. takže asi banán.. to muselo rupnout jak to nastartoval a ještě chvili stál... takže dle mě to zadřeli v tom servisu... pokud to nechali klapat na volnoběh a kontrolka byla ticho tak to je hodně blbé.. a když to vydrželo 18 minut ještě běžet tak to nemohlo byt zadřené! ale jako ten motor musel vydávat šílene zvuky... hydra na suchu musely řádně mlátit...
polo 1.4tdi AMF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ok ale ta prvotní chyba byla že to nemazalo a ten řetěz nemohl prasknout potom i kdyby to nemazalo rok tak řetěz jen tak sám od sebe nepraskne...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

Ladas ten jebnutý řetěz diagnostikovali v druhém servise... ne v tom prvním kde měnili startér a pak to nechali běžet... takže věř tomu že prasknout mohl a na 1.4tdi jsem četl několik připadu kdy to fakt prasklo.. ale když ten řetěz střelí na dálnici kde máš točky přes 3000 tak to ty zuby očeše.. ale když to prasklo na volnoběh tak předpokládám že to bloklo kliku.. už si rozumíme? nemazalo to protože mu střelil řetěz jak stal na parkovišti... toto jsem já aspon pochopil z popisu poté to ihned odtahl do servisu
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

ok, ale větší pravděpodobnost je, že motor se zastavil z toho důvodu, že stálo čerpadlo. Ne že někam přišel řetízek ;) Pak už je jen dohadování co by bylo, kdyby... BTW pokud to vychladlo a nebyl z toho starter (že ho chtěli měnit), tak nějaký rozhýbávání nemá smysl... spíš klika ven. I kdyby okamžitě vymenili pohon čerpadla, dlouho by to nejezdilo...
Naposledy upravil(a) chosepm dne 28 led 2013, 15:26, celkem upraveno 2 x.
***VAG,PSA,Renault***
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ano to je taky možnost.. ale myslíž že kdyby se ti motor zadřel, že bys ho pak ještě rozhýbal a jel ti 18 minut v kuse? já myslím že by byl problem zadřený motor na klisce vůbec nastartovat.
polo 1.4tdi AMF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tepelná roztažnost je mocná věc v mnoha případech kouslý motor po vychladnutí zase funguje....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3787
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ladas ale toto funguje vetšinou při hvízdnutí ve válcích.Jak se to jednou sekne na klice tak i po vychladnutí s tím stejně nejde hnout.Ta teorie s řetězem už zůstane stejně jen teorií.Protože to je jako dohadování co bylo dřív.Jestli vejce nebo slepice.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“