Škoda Fabia RS - pomalým tempem k cíli

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Škoda Fabia RS - pomalým tempem k cíli

Příspěvek od tholis »

Škoda Fabia RS

Obrázek

Technická data
Motor:
Obrázek
- Řadový vznětový čtyřválec s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek, počet ventilů na válec: 2 celkově:8
- Výkon 96 kw při 4000 ot/min, kroutící moment 310 Nm při 1900 ot/min
- Zdvihový objem: 1896 ccm, označení bloku motoru ASZ, označení motoru: 1,9TDI PD (turbo-diesel-injecktion, pumpe diese) :D

Převodovka:
Obrázek
- Šestistupňová
- Manuální
- Přední poháněná náprava
- Setrvacnik dvouhmotnostni na 240mm spojce

Všeobecné parametry:
Obrázek
- Rok výroby: 2004
- Barva: červená corrida
- Pohotovostní hmotnost: 1320Kg
- Rozchod/Rozvor: 1432/2462mm
- Objem zavazadlového prostoru min/max: 260/1016 litry

:arrow: Podvozek:
Obrázek
- Přední brzdy: 4pístkové AP-racing pro kotoučov 312mm s vnitřním chlazením. kotouce Zimmerman OZ formula+desky ferodo DS2500
- Zadní brzdy: Sériové, kotoučové
- Podvozek: HP-sporting vcetne pruzin, horni ulozeni na prednich Kayaba, zadnich SNR
- Disky: seat leon cupra 17" od firmy Ronal
- Predni naprava: Plné zadni silentbloky v ramenou ze Seat Ibiza cupra, cepy ramen TRW,
- Nove rizeni a servo z F2 TRW vymena za rozbity system KOYO

Bezpečnostní systémy:
Obrázek
- Airbag řidiře a spolujezdce
- ABS, ASR, Dualt Rate, MSR

Sériová výbava:
Obrázek
- Xenonové světlomety
- Elektrické stahování předních oken
- Automatická klimatizace Climatic
- Dálkově ovládané centrální zamykání
- Autorádio na CD s 8 reproduktory
- Palubní PC a Posilovač řízení :D
- Kožený volant, řadicí páka a ruční brzda, kozene loketniky ve dvernich panelech

Mé opravy/úpravy
-Hned po koupi proběhli úpravy co nebyli vidět jako: výměna silentbloků ze Seatu Ibiza Cupra, výměna silentbloků na motoru. Novy olej, vzduchový, palivový, kabinový a olejový filtr, provozní kapaliny..
- Auto se profesionálně vyčistilo a zakonzervoval se interiér.
- Od předchozího majitele mělo auto poškrábaný nárazník který byl i špatně spasovaný s blatníkem. Vše se nalakovalo, spasovalo a rozleštilo.
- První věc kterou jsem na Fabii spáchal bylo nalakování rámečků světel do barvy karoserie, faceliftové modely fabie je měli v černé, já jsem zvolil červenou corridu, do toho se strikly kliky.
- Casem se hodil podvozek od HP vcetne noveho ulozeni, odeslo rizeni tak se dala fungl komplet system vcetne serva.
- Mel jsem moznost vyhodne sehnat FMIC od Forge motorsport, tak ten uz je take na aute doplnen o nahradu EGR od stejne znacky.
- Umístil jsem předních a zadní znáčky z nové Fabie RS 2, včetně nového nápisu Fabia z Fabie RS 2
- Vyměnil se spojkový komplet za spojku z VW sharan s lamelou osazenou HDS
- Nahození brzdy 312mm z škody superb..to nestačilo takže...
- Se nahodily brzdy od AP racing, včetně disků v 17" na zimu a nových 17" disků na léto
- Posléze následovali různé opravy a údržba a postupně se šetří na velké věci.

Nějaké ty zajímavosti
- Takže fabie je už mé třetí auto v pořadí. První auto na kterém jsem začínal byla Felicia Combi, po které následovala Octavia I RS. O těch, ale tento topic není.
- Před koupí byly požadavky jasné..chci auto kterého se nedotkla ruka tuningu a už vůbec ne chiptuningu..Což je u oblíbeného vozidla všech mladých frajírku celkem těžké, leč podařilo se a nyni ji prznim ja.
- Červenou papričku použival seriózní pán kolem 35let takže byla velice zachovalá a bez jakýhkoliv úprav krom nevzhledných zadních světel.
- Většina fotek je ještě na starých discích OZ-racing, které toto léto zastoupí výše zmiňované disky ze seatu.


Mnozí mé auto znají z jiných fór, po určitém zvážení jsem se rozhodl se "pochlubit" i zde, tak snad zde bude jen konstruktivní kritika a nebudou se zde řešit žabomyšší války a hlouposti.

Fotky budu dplňovat průběžně, prozatím hlavně ty starší z montáže různých dílů apod. :)
Naposledy upravil(a) tholis dne 03 úno 2013, 17:23, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Takže něco z historie:

FMIC
Na aute:
Obrázek


Nasazen:
Obrázek

Origo vs. Forge:
Obrázek

Podvozek:
předek:
Obrázek
zadek:
Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Nejake ty drobnosti:

Hasicak:
Obrázek

Nove zhavice:
Obrázek

Retezy:
Obrázek

Egr OFF:
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Přítlačný talíř, setrvačník Sachs a lamela s HDS+ložisko Luk z VW Sharan :)
Obrázek

Přítlačný talíř:
Obrázek
Lamela:
Obrázek
Dvouhmotnostní setrvačník:
Obrázek
Spojkové hydraulické ložisko:
Obrázek

Složené (to váží 20kg!)
Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Brzdiče ze supa:
Opískováno, nakomaxitováno+sada gumiček, prachovek a těsnění a to vypadalo:
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Tak a tady věc na kterou jsem na autě asi nejvíc hrdej:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Brzdy:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Zkouška nových disků (moc se neohřáli a šli hned pryč):
Obrázek

Tady fotky nalakovaných plastů:
Obrázek

Zimní pneu Pirelli sottozero 205/40/17
Obrázek

Disky na léto: jsou bez šrábnutí, nemají ani orezlou plochu co se dotýká náboje=nikdy nebyli na autě :)
Obrázek

Obrázek

Ramena:
Obrázek
Naposledy upravil(a) tholis dne 03 úno 2013, 17:50, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Loňská sezóna:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Zimní sezóna:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

pekna robota ..este je nieco v plane?
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Tak v planu je nerezovej vyfuk a pak zadni brzdy 256mm pro chlazenej kotouc a takovy vrchol ktery bych rad letos dokoncil je 1756vk..

Ale vse je v oparu budoucnosti...musim auto i udrzovat a penize davam i jinak.
Naposledy upravil(a) tholis dne 03 úno 2013, 21:38, celkem upraveno 1 x.
Svacinkar
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 22 čer 2012, 09:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Svacinkar »

Kdopak se to tu objevil z Tuning-fora. Zdravim tě ;)
ALH TDi 66kw
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Svacinkar: ahoj. Musim rict ze ty si me inspiroval to sem dat;) Aspon tu bude vic skodovek.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

moc pěkná fábka, skoro škoda s tím jezdit v zimě
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Turbokamna: Furt je to daily car no.. Jezdim denne cca 150km do prace:( Rad bych ji mel jako vikendovku..ale musi slouzit..snazim se o ni starat.z USA jsem si dovezl nejakou kosmetiku a kdyz je cas udelam si radost a osetrim lak. Ale vylozene vonavka to neni...
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“