
Technická data
Motor:

- Řadový vznětový čtyřválec s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek, počet ventilů na válec: 2 celkově:8
- Výkon 96 kw při 4000 ot/min, kroutící moment 310 Nm při 1900 ot/min
- Zdvihový objem: 1896 ccm, označení bloku motoru ASZ, označení motoru: 1,9TDI PD (turbo-diesel-injecktion, pumpe diese)
Převodovka:

- Šestistupňová
- Manuální
- Přední poháněná náprava
- Setrvacnik dvouhmotnostni na 240mm spojce
Všeobecné parametry:

- Rok výroby: 2004
- Barva: červená corrida
- Pohotovostní hmotnost: 1320Kg
- Rozchod/Rozvor: 1432/2462mm
- Objem zavazadlového prostoru min/max: 260/1016 litry

- Přední brzdy: 4pístkové AP-racing pro kotoučov 312mm s vnitřním chlazením. kotouce Zimmerman OZ formula+desky ferodo DS2500
- Zadní brzdy: Sériové, kotoučové
- Podvozek: HP-sporting vcetne pruzin, horni ulozeni na prednich Kayaba, zadnich SNR
- Disky: seat leon cupra 17" od firmy Ronal
- Predni naprava: Plné zadni silentbloky v ramenou ze Seat Ibiza cupra, cepy ramen TRW,
- Nove rizeni a servo z F2 TRW vymena za rozbity system KOYO
Bezpečnostní systémy:

- Airbag řidiře a spolujezdce
- ABS, ASR, Dualt Rate, MSR
Sériová výbava:

- Xenonové světlomety
- Elektrické stahování předních oken
- Automatická klimatizace Climatic
- Dálkově ovládané centrální zamykání
- Autorádio na CD s 8 reproduktory
- Palubní PC a Posilovač řízení
- Kožený volant, řadicí páka a ruční brzda, kozene loketniky ve dvernich panelech
Mé opravy/úpravy
-Hned po koupi proběhli úpravy co nebyli vidět jako: výměna silentbloků ze Seatu Ibiza Cupra, výměna silentbloků na motoru. Novy olej, vzduchový, palivový, kabinový a olejový filtr, provozní kapaliny..
- Auto se profesionálně vyčistilo a zakonzervoval se interiér.
- Od předchozího majitele mělo auto poškrábaný nárazník který byl i špatně spasovaný s blatníkem. Vše se nalakovalo, spasovalo a rozleštilo.
- První věc kterou jsem na Fabii spáchal bylo nalakování rámečků světel do barvy karoserie, faceliftové modely fabie je měli v černé, já jsem zvolil červenou corridu, do toho se strikly kliky.
- Casem se hodil podvozek od HP vcetne noveho ulozeni, odeslo rizeni tak se dala fungl komplet system vcetne serva.
- Mel jsem moznost vyhodne sehnat FMIC od Forge motorsport, tak ten uz je take na aute doplnen o nahradu EGR od stejne znacky.
- Umístil jsem předních a zadní znáčky z nové Fabie RS 2, včetně nového nápisu Fabia z Fabie RS 2
- Vyměnil se spojkový komplet za spojku z VW sharan s lamelou osazenou HDS
- Nahození brzdy 312mm z škody superb..to nestačilo takže...
- Se nahodily brzdy od AP racing, včetně disků v 17" na zimu a nových 17" disků na léto
- Posléze následovali různé opravy a údržba a postupně se šetří na velké věci.
Nějaké ty zajímavosti
- Takže fabie je už mé třetí auto v pořadí. První auto na kterém jsem začínal byla Felicia Combi, po které následovala Octavia I RS. O těch, ale tento topic není.
- Před koupí byly požadavky jasné..chci auto kterého se nedotkla ruka tuningu a už vůbec ne chiptuningu..Což je u oblíbeného vozidla všech mladých frajírku celkem těžké, leč podařilo se a nyni ji prznim ja.
- Červenou papričku použival seriózní pán kolem 35let takže byla velice zachovalá a bez jakýhkoliv úprav krom nevzhledných zadních světel.
- Většina fotek je ještě na starých discích OZ-racing, které toto léto zastoupí výše zmiňované disky ze seatu.
Mnozí mé auto znají z jiných fór, po určitém zvážení jsem se rozhodl se "pochlubit" i zde, tak snad zde bude jen konstruktivní kritika a nebudou se zde řešit žabomyšší války a hlouposti.
Fotky budu dplňovat průběžně, prozatím hlavně ty starší z montáže různých dílů apod.












































