Audi A6 r.v.2006 3.0TDi ASB DPF výměna!

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Audi A6 r.v.2006 3.0TDi ASB DPF výměna!

Příspěvek od T »

Čau,zákazník přivezl auto s tímto problémem DTC 09263 p242f filtr ucpán.V předchozím servise provedli výměnu senzoru dif.tlaku,prý odoborné vyčištění filtru(pec?),automobil hlásí tento problém a je v nouzi. Chci se zeptat,zda postačí provést přizpůsobení nového filtru" nebo ještě něco. V kterým kanále,případ. jaký login? Děkuji za rychlou odpověď
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Re: Audi A6 r.v.2006 3.0TDi ASB DPF výměna!

Příspěvek od Sayllo »

T píše:Čau,zákazník přivezl auto s tímto problémem DTC 09263 p242f filtr ucpán.V předchozím servise provedli výměnu senzoru dif.tlaku,prý odoborné vyčištění filtru(pec?),automobil hlásí tento problém a je v nouzi. Chci se zeptat,zda postačí provést přizpůsobení nového filtru" nebo ještě něco. V kterým kanále,případ. jaký login? Děkuji za rychlou odpověď
Uz si to vyriesil? mam tu to iste s Phaeton 2007 3,0 V6
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Příspěvek od T »

Ne
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 21:00

Příspěvek od alreadys »

Musíš zkontrolovat v měřenejch hodnotách kanál 68 pole 1 zaplnění filtru,pak 69 blok 3 kdy byla poslední regenerace,73 blok 2 km od poslední regenerace,zkusit udělat nucenou regeneraci přez login 10016 a nebo 20016 nevím co máš za motor,pokud nepůjde tak je filtr špatně vyčistěn.Pak ještě vyzkoušet nastavit dif.tlaku takto.
Je nutné provést v těchto případech:
výměna snímače rozdílu tlaku 1 -G450 nebo snímače rozdílu tlaku 2 -G451
Navažte komunikaci s řídicí jednotkou motoru.
Zadejte oprávnění přístupu:
pro snímač -G450 : 30605
pro snímač -G451 : 31700
Ukončete komunikaci a 5x vypněte a zapněte zapalování na cca 5 sekund.
Zkontrolujte rozdílový tlak a ofset ve čtení bloku naměřených hodnot, čísla bloků jsou uvedeny v tabulce, pole 4.
Správná hodnota leží mezi -25 a 80.

 


Kód motoru

číslo bloku hodnot

BJK, BJJ, BJL, BJM, BAC, BNZ, BPC, BRR, BSU, BMM, BLS, BMP,BMS, BMT, BPE, BWB, BXJ

67

BKP, BMA, BRU, BMR, BNM, BUZ, BVE, BWV

67 (platí opačná hodnota : vynásobit -1)

CBAA, CBAB, CBBB

100

CASA, CARA

102
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Re: Audi A6 r.v.2006 3.0TDi ASB DPF výměna!

Příspěvek od mecano »

T píše:Čau,zákazník přivezl auto s tímto problémem DTC 09263 p242f filtr ucpán.V předchozím servise provedli výměnu senzoru dif.tlaku,prý odoborné vyčištění filtru(pec?),automobil hlásí tento problém a je v nouzi. Chci se zeptat,zda postačí provést přizpůsobení nového filtru" nebo ještě něco. V kterým kanále,případ. jaký login? Děkuji za rychlou odpověď
Kolik je hodnota zanesení sezema a kolik nespalitelným popílkem? Jaký je tlak před filtrem na volnoběh?
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 02:29

Příspěvek od parik »

vim ze musis prizpusobit to cidlo, a pak ti to nemusi povolit vynucenou renegeraci protoze dpf je hodne zasranej, to ti napise a pak je snad jedina moznost s tim ject na nouzak na dalnici ve vysokejch otackach a nechat ho vypalit dokud ti to nepovoli tu vynucenou renegeraci
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

pokud je to v nouzáku tak to samo žádnou regeneraci nepovolí.. musí se jednotce říct přes přispůsobení, že má novej filtr a pak udělat regeneraci. u A6 se s tím ani nemusí jezdit dělá se to na místě. je to operace asi na půl hodiny..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Příspěvek od T »

ok,ale jak?Login 10016 jsem zkoušeli....20016 je na edc17,tady je edc16
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“