Stránka 1 z 1
A6 allroad nejede
Napsal: 06 úno 2013, 16:50
od michal600
jde o motor 2.5 V6 tdi (rotačka). nejde nastartovat. natlakuje se palivová soustava a chytne, pojezdí se tak 10 km bez problémků, vypne se motor a po 10 minutách nejde nastartovat. znova natlakovat a jede, nechá se zas odstavený a nejede. Prostě furt dokala.
filtr měněn i s ventilem, jinak všude sucho, žádný únik nafty. v průhledné hadičce je nafta bez bublin. tak nevím kde je problém
Napsal: 06 úno 2013, 17:06
od 20bad
zkus vyměnit všechny přepadové hadičky za nové, mohou vypadat ze jsou dobré a pod úpletem mohou přisávat
Napsal: 06 úno 2013, 17:09
od michal600
jo dík provedu až bude hadička
Napsal: 06 úno 2013, 17:57
od 20bad
ještě mi není jasné jak tlakuješ tu palivovou soustavu, víš že to nemá podávací čerpadlo a rotační čerpadlo si naftu nasává podtlakem samo?Já jen aby jste to netrápili než to opravíte ať neodděláte to čerpadlo
Napsal: 06 úno 2013, 18:00
od Aiworry
pravdepodobne samo cerpadlo.
Napsal: 06 úno 2013, 18:30
od michal600
nene. odpojí se přívod do čerpadla za filtrem- nato se napojí expanzka z fabie, nalije se nafta,zavíčkuje napojí se kompresor origo audi natlakuje se max do 1 bar( já dávám 0,5) a jede. tento postup je báječný na odvzdušnění těchto šílených čerpadel. na tento postup jede do 3 minut i smontáží přípravku, což podle příčky tak rychle nikdo neudělá. nemá to čerpadlo v nádrži.
Prostě přípravek VAG 50home
Napsal: 06 úno 2013, 19:53
od chosepm
Ventil v průtokovym šroubu na výstupu z čerpadla ok? Jinak asi nízkotlak v čerpadle...
Napsal: 06 úno 2013, 20:49
od michal600
ten ventil je na přívodu do čerpadla nebo na zpátečce
Napsal: 06 úno 2013, 21:19
od Huml
jestli padne nafta z čerpadla a palivovej filtr s tím termoventilem je 100% ok, tak otestuj čerpadlo jak udrží podtlak vakuovou pumpou, myslím, že bude chyba v něm, už jsem něco podobnýho řešil, nikde nic neteklo a tlak drželo, jakmile jsem ho zkusil na podtlak, luplo v něm a někde si cucalo vzduch
Napsal: 06 úno 2013, 22:15
od michal600
to ještě zkusím stím podtlakem, jak připojit a kde zaslepit????
před chvílí sem odpojil jednu zpátečky na čerpadle a z čerpadla ani nekáplo. můj názor je že by mělo něco vytýct, v hadičce byla vydět nafta
Napsal: 06 úno 2013, 22:23
od Huml
no já zaslepil obě hadice a jednu vracečku a druhou jsem to vycucal tou pumpou, má budík, takže bylo vidět jak to nedrží
Napsal: 06 úno 2013, 22:31
od michal600
jo už chápu, zkoušet s naftou nebo bez???
aby to necucla podtlaková pistol, nerad bych ju zkurvil (není moje).
Napsal: 06 úno 2013, 22:45
od Huml
no já tam můžu vložit ještě takovou bandasku ve který se ta nafta zadrží a nejde do pumpy, když to nemáš, tak spíš suchý
Napsal: 07 úno 2013, 16:48
od michal600
na přepadech vstřiků jsou 2 zpětné ventily, jeden znich není průchozí ani na jednu stranu.
při 1 baru si trochu ufoukne, to je vše.
že by to byl ten problém s tím zavzdušnováním??
druhý ventil sem ještě nezkoušel