Stránka 1 z 2
pomoc při poruše startování VW Passat Tdi 2006
Napsal: 16 úno 2013, 22:32
od praha46
při volnohoběhu chvění do karoserie ale jen kratce a někdy. Po příjezdu druhý den při startování delší protočení. Pak ráno start ok. po 10 km parking.. pak startování a nic. po asi 5 pokusech motor začal pracovat jako by na jeden střik, pak dva tři a zase ok. včera večer jsem jel do města, zaparkoval, a po hodině přišel k vozu a startoval bez úspěchu. Při dlouhém startování se objevil nápis stop a prý tlak oleje vypl motor. Po opakování motor těžce naskočil stejně jako by po po nasání nafty do střiků, chvíli běžel a na volnohoběhu začal cukat, válce vypínat a zmlk.Už nešel nastartovat, po asi 10 sek. startování stejný nápis.. stop. tlak oleje vypl motor.Může někdo poradit co asi se stalo, než to dám do sevisu?
Napsal: 16 úno 2013, 22:37
od slopal
vidím to skoro na stopro na čerpadlo v nádrži

Přesně takto se to projevuje
Napsal: 16 úno 2013, 22:42
od praha46
děkuji ja se obával že to je střikovací čerpadlo, taxikář mi řekl že něco podobného měl, a prý zanesený síto v nádrži na naftu.. nevím, má najeto 260 000 km a nádrž nečištěna,
Napsal: 16 úno 2013, 22:50
od slopal
chce to poslechnout jestli vrčí čerpadlo pod zadníma sedačkama po zapnutí klíču,nebo zkusit napřímo zapojit.Sítko asi ucpané nebude pokud máš jestě neměněné čerpadlo tak je to ono.častá bolest passatu
Napsal: 16 úno 2013, 23:05
od praha46
a mohu vědět kolik asi se pohybuje cena čerpadla? zkusím to , protože jinak v pondělí jde do servisu. a tam každá korunka zachráněná je k dobru. Jinak si na Kubu, jak mu říkám, nemohu absolutně stěžovat. děkuji za případné rady.
Napsal: 16 úno 2013, 23:12
od slopal
čerpadlo samotné zhruba 1500 dá se přehodit jenom to,pokud jsi zručný,jinak komplet i s košem myslím kolem 6000 a ve vw kolem 8000 plus práce.Zkus to zapojit na baterku jestli pojede... zhodíš sedačky,je tam plastový dekl a pod ním rozpojíš konektor a dva krajní jsou štáva.Zapoj 12v na ty dva kontakty a musí to frčet pokud ne je špatné

Napsal: 18 úno 2013, 16:46
od praha46
TAK MI VOLALI ZE SERVISU. PREJ JEDNA TRYSKA JE ROZPADLÁ DOSLOVA A JE VYDŘENÁ HLAVA, TAKŽE PRÝ ASI VÝMĚNA MOTORU, COŽ NA TO ŽE AUTO JELO BEZ CHYBY A BLBLO JEN PO VYPNUTÍ MOTORU... SE MI ZDÁ UCHYLNÝ.
Napsal: 18 úno 2013, 17:02
od slopal
jaky je kod motoru?
Napsal: 18 úno 2013, 17:16
od praha46
v technicaku 3BG TDI objem 1896 cm
Napsal: 18 úno 2013, 19:40
od slopal
takze slavna 1.9 asi mas vyklepane sedlo v hlavě, debilni zpusob uchyceni vstrikovače jednim šroubem.Ale motor bych určitě neměnil, kdyz tak spravit hlavu pokud pujde,na vymenu motoru to asi nebude
Napsal: 18 úno 2013, 20:02
od este
jestli chteji měnit kuli tomu celej motor asi bych vyměnil servis .)
Napsal: 18 úno 2013, 21:53
od e36power
Napsal: 18 úno 2013, 22:07
od praha46
zitra budu vědět víc , jedu do toho servisu, dám info... a pak help. Diky že jste.
Napsal: 18 úno 2013, 23:21
od Biimbo
este píše:jestli chteji měnit kuli tomu celej motor asi bych vyměnil servis .)
bohužel takových servisů je hodně velká hromada
Napsal: 20 úno 2013, 06:37
od este
praha46 píše:zitra budu vědět víc , jedu do toho servisu, dám info... a pak help. Diky že jste.
tak jak si dopad??