odpor místo patrony

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

odpor místo patrony

Příspěvek od coltik »

Nevíte kolika ohmový odpor mam dát místo vystřelené patrony v pásu?Jendá se o Fábii r.2003.Díky za radu..
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

2,7ohmu ;)
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
S tim máš nějaký zkušenosti ne? (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
destructor
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 26 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od destructor »

vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
Taky si myslím že je to krajní řešení, když potřebuji na nějakou dobu přemostit AB u spolujezdce buď pro sedačku s dítětem, případně pro tchýni .. (LOL) vše ostatní je sebevražda ...
raději si to zničím sám, než aby to udělal někdo jiný ...
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

váha píše:
vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
S tim máš nějaký zkušenosti ne? (noteeth)
Troufám si říct, že mám. ;)
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

díky kuci...
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

destructor píše:
vagus píše:Jak píše chiptuning dle ohmova zákona je to 2,7Ω a dle trestního zákona je to §250 případně dle okolností §221 a násl.
(LOL)
Taky si myslím že je to krajní řešení, když potřebuji na nějakou dobu přemostit AB u spolujezdce buď pro sedačku s dítětem, případně pro tchýni .. (LOL) vše ostatní je sebevražda ...
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
autak
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 29 bře 2007, 14:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od autak »

coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

autak píše:coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?
Já sem odpovídal na ten pytel,jak to je stou patrounou na předpínačích nevím,ale tušim že to asi bude taky napojený na řj airbagu,která jí odpálí
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

propojený to s jednotkou airbagu je jelikož to píše i na vagu chybu v předpínači pásu..airbag mam už novej,teď jen ten odpor tam namódit,zkusit reaktivaci jednotky a uvidíme...
destructor
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 26 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od destructor »

váha:
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...[/quote]

..................
víš, ale já bych rád i současně funkční AB pro řidiče ...
Přepínač na klíč je taky řešení ...

Každopádně je to zásah do toho nejdůležitějšího, hned po brzdách v autě a důrazně to všem nedoporučuji. Viz Vagus.
raději si to zničím sám, než aby to udělal někdo jiný ...
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

destructor píše:váha:
to už bych to viděl na deaktivaci pomocí VAGu,než jak **** pořád vypojovat a zapojovat pytel,nehledě na to že ten konektor neni dělanej na moc častý vyndávání zandávání a tenhle systém je náchylnej na přechoďáky takže ti pak začne hlásit chybu,třeba když vymeteš díru nebo tak něco...
..................
víš, ale já bych rád i současně funkční AB pro řidiče ...
Přepínač na klíč je taky řešení ...

Každopádně je to zásah do toho nejdůležitějšího, hned po brzdách v autě a důrazně to všem nedoporučuji. Viz Vagus.[/quote]
Však to neni problém deaktivovat jen pytel u spolujezdce ;)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
maniacdewil
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 24 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od maniacdewil »

autak píše:coltik píše o patroně pásu.
Já myslel, že todle čiste mechanická-chemická záležitost a že to není spojené s ŘJ. Alespoň tak by to mělo být u octavky. U fabie to je jinak?
Ano to bylo u starších ročníku ,ktere měly jen 2 airbagy pásy byli aktivovany mechanicky.Pokud ma vuz 4 a více vaku jsou pasy napojeny na okruh airbagu a pasy jsou aktivovany elektricky
CHYTRÝ MUŽ,DAROVANÉ OPICI DO OČÍ NEPLIVE :-)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“