Stránka 1 z 2
BMW 325D (E91) 197PS to 244PS @ 509Nm - DIESELPOWER
Napsal: 22 úno 2013, 17:51
od JasteR
BMW 325D (E91) 197PS to 244PS @ 509Nm - SW DIESELPOWER

Video:
Youtube
Napsal: 22 úno 2013, 22:21
od JasteR
Napsal: 23 úno 2013, 14:43
od JasteR
Napsal: 23 úno 2013, 14:59
od subz3ro_tdi
Pekne

Proste radost ladit taky motor ked ma na komponentoch 30% vykonovu rezervu

Moze mi niekto vysvetlit ten chaos v oznaceniach? Model BMW 325d E91 ma 3.0d motor.... neboli kedysi tie posledne dve cisla kubatura?
Napsal: 23 úno 2013, 15:30
od Misík
No vyzera to vyborne na vozenie akurat.A postrehy majitela auta aky je roydiel oproti serii jeho slovami?
Napsal: 23 úno 2013, 16:50
od LibangVW
subz3ro_tdi píše:Pekne

Proste radost ladit taky motor ked ma na komponentoch 30% vykonovu rezervu

Moze mi niekto vysvetlit ten chaos v oznaceniach? Model BMW 325d E91 ma 3.0d motor.... neboli kedysi tie posledne dve cisla kubatura?
to mas jako 316D 318D 320D vse 2.0L

ale kdysi to tak mely
Napsal: 26 úno 2013, 17:59
od JasteR
Taktez jsem mel za to ze je to 4valec 2.0BiTDI
Napsal: 27 úno 2013, 10:47
od jordee_23
JasteR píše:Taktez jsem mel za to ze je to 4valec 2.0BiTDI
Je aj taky biT 160kw/450Nm ale v novej 6.generacii F30 ...toto je este E91 ..
Napsal: 27 úno 2013, 20:27
od JasteR
Jj prave..
Napsal: 27 úno 2013, 20:39
od jordee_23
JasteR píše:Jj prave..
Podla mna je 3L lepsi vyber ...
Napsal: 27 úno 2013, 20:50
od JasteR
Jak na co, 3.0 vyssi spotreba, rozvody stoji rekatu, .. na normalne jezdeni naky 2.0BiTDI bohate staci..
Napsal: 28 úno 2013, 13:25
od jordee_23
JasteR píše:Jak na co, 3.0 vyssi spotreba, rozvody stoji rekatu, .. na normalne jezdeni naky 2.0BiTDI bohate staci..
na normalne jazdenie si zvyknes
ta spotreba je relativny pojem ... E90 170kw xdrive 7-7.3 dlhodoba ...
rozvody oba maju retaze ...jasne ze 3L dvojnasobna cena cca ..
ale troj liter je troj liter
Napsal: 28 úno 2013, 15:05
od JasteR
nevim jak u bmw, ale koncern taky pouziva retez a jak to dopadlo u TSI, stejne tak 3.0TDI kde se doporucuji rozvody na 200tkm a retezy sou vytahany ci chrasi nekdy i po 150tkm.. pochybuju ze u BMW vydrzi dozivotne tj. apson 300tkm (neberu dozivotni nakych 150km) u 3.0TDI za rozvody je to od 50tis vejs motor ven atd.. zlata 1,9TDI kde to mas s orig. dilama do cca7tis
Napsal: 28 úno 2013, 15:14
od Jayson
Nemůžeš přece porovnávat TSi a 3.0TDi, nevim teda jak je napínanej u třílitra, ale rozhodně to není taková tahanice jako TSi, mluvil jsem s kamarádem a ten říkal, že levnější varianta je vyměnit jenom napínáky.
Napsal: 28 úno 2013, 15:19
od JasteR
Nesrovnavam, jen jsem poukazal na to ze ma taky retez, ktery pred uvedenim koncern uvadel jako dozivotni
