Stránka 1 z 2

BMW 325D (E91) 197PS to 244PS @ 509Nm - DIESELPOWER

Napsal: 22 úno 2013, 17:51
od JasteR
BMW 325D (E91) 197PS to 244PS @ 509Nm - SW DIESELPOWER

Obrázek
Video: Youtube

Napsal: 22 úno 2013, 22:21
od JasteR
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 23 úno 2013, 14:43
od JasteR
Obrázek

Napsal: 23 úno 2013, 14:59
od subz3ro_tdi
Pekne :) Proste radost ladit taky motor ked ma na komponentoch 30% vykonovu rezervu ;)
Moze mi niekto vysvetlit ten chaos v oznaceniach? Model BMW 325d E91 ma 3.0d motor.... neboli kedysi tie posledne dve cisla kubatura?

Napsal: 23 úno 2013, 15:30
od Misík
No vyzera to vyborne na vozenie akurat.A postrehy majitela auta aky je roydiel oproti serii jeho slovami?

Napsal: 23 úno 2013, 16:50
od LibangVW
subz3ro_tdi píše:Pekne :) Proste radost ladit taky motor ked ma na komponentoch 30% vykonovu rezervu ;)
Moze mi niekto vysvetlit ten chaos v oznaceniach? Model BMW 325d E91 ma 3.0d motor.... neboli kedysi tie posledne dve cisla kubatura?
to mas jako 316D 318D 320D vse 2.0L :) ale kdysi to tak mely

Napsal: 26 úno 2013, 17:59
od JasteR
Taktez jsem mel za to ze je to 4valec 2.0BiTDI

Napsal: 27 úno 2013, 10:47
od jordee_23
JasteR píše:Taktez jsem mel za to ze je to 4valec 2.0BiTDI
Je aj taky biT 160kw/450Nm ale v novej 6.generacii F30 ...toto je este E91 ..

Napsal: 27 úno 2013, 20:27
od JasteR
Jj prave..

Napsal: 27 úno 2013, 20:39
od jordee_23
JasteR píše:Jj prave..
Podla mna je 3L lepsi vyber ...

Napsal: 27 úno 2013, 20:50
od JasteR
Jak na co, 3.0 vyssi spotreba, rozvody stoji rekatu, .. na normalne jezdeni naky 2.0BiTDI bohate staci..

Napsal: 28 úno 2013, 13:25
od jordee_23
JasteR píše:Jak na co, 3.0 vyssi spotreba, rozvody stoji rekatu, .. na normalne jezdeni naky 2.0BiTDI bohate staci..

na normalne jazdenie si zvyknes :D
ta spotreba je relativny pojem ... E90 170kw xdrive 7-7.3 dlhodoba ...
rozvody oba maju retaze ...jasne ze 3L dvojnasobna cena cca ..
ale troj liter je troj liter

Napsal: 28 úno 2013, 15:05
od JasteR
nevim jak u bmw, ale koncern taky pouziva retez a jak to dopadlo u TSI, stejne tak 3.0TDI kde se doporucuji rozvody na 200tkm a retezy sou vytahany ci chrasi nekdy i po 150tkm.. pochybuju ze u BMW vydrzi dozivotne tj. apson 300tkm (neberu dozivotni nakych 150km) u 3.0TDI za rozvody je to od 50tis vejs motor ven atd.. zlata 1,9TDI kde to mas s orig. dilama do cca7tis

Napsal: 28 úno 2013, 15:14
od Jayson
Nemůžeš přece porovnávat TSi a 3.0TDi, nevim teda jak je napínanej u třílitra, ale rozhodně to není taková tahanice jako TSi, mluvil jsem s kamarádem a ten říkal, že levnější varianta je vyměnit jenom napínáky.

Napsal: 28 úno 2013, 15:19
od JasteR
Nesrovnavam, jen jsem poukazal na to ze ma taky retez, ktery pred uvedenim koncern uvadel jako dozivotni (LOL)