Stránka 1 z 3

Škubání Passat 1.9TDI 85KW AJM 1999-prosím o okouknutí logu

Napsal: 28 úno 2013, 08:06
od Rebelista
Zdravím pánové,
mám problem s Passatem 85kw AJM.Při zrychlovaní nad 1800 otáček začne auto opravdu šeredně trhat a velmi málo zrychlovat.A přitom to nečoudí.Už jsem na tom dělal spoustu věcí.
Nove vstřiky,kabely ke vstřikum,vaha vzduchu,N75,banka podtlaku,jine turbo zrepasovana hlava komplet(tlakovka,přebroušena,opravene díry pro vstřikovače,nove tesnění vstřiku) Čistil jsem i sítko v nádrži,samozdejmě všechny filtry nové a jiny tandem ale beze změny..Nemám žádnou netěsnost a žádnou chybu na vagu.Tak jsem udělal log a printsreenul jsem par hodnot.Rozvody seřízene na 0...Byl bych moc vděčný za každou radu..
Repasoval jsem cely motor,páč jsem z toho byl už mimo (nové šálky,pístní čepy,kruhy,přebroušeny blok(prý byl křivy).

Obrazek pár vybraných skupin (nevyměnil jsem termostat,ale už ho mam koupeny,po opravě toho motoru jsem to nevytahl víc jak na 65 stupnu)

Obrázek
ODKAZ na log
http://www.uloz.to/xKe2o7g/test-cerveneho-auta-csv-txt

Byl bych moc vděčný kdyby jste mi tu napsali jakýkoliv nazor..Dělal jsem toho opravdu hodně,tak určitě jsem nenapsal všechno..Díky moc

Napsal: 28 úno 2013, 14:39
od sita
Dělá to jen za studena (jako mě), nebo pořád?

Napsal: 28 úno 2013, 20:23
od Rebelista
Bohužel pořád :( :(

Napsal: 28 úno 2013, 20:53
od Huml
a jak vypadala vačka?

Napsal: 28 úno 2013, 21:00
od Rebelista
Měl jsem jí venku,ani rýžka:( Dal jsem i nove šálky na tu Váčku a vstřiky jsem šteloval uchylkomerem a mají všechny stejny zdvih :(

Napsal: 28 úno 2013, 21:08
od Rebelista
A zdají se Vám ty hodnoty v pořádku??Jde z nich neco usoudit?? A nebo z toho logu? Děkuji :)

Napsal: 28 úno 2013, 21:13
od Huml
naloguj kanál 1, 11, 23

Napsal: 28 úno 2013, 21:18
od Rebelista
Zitra bude tady :) :)

Napsal: 01 bře 2013, 18:09
od Rebelista
Přidávam sem slíbeny log 1.11.13

Kód: Vybrat vše

http://www.uloz.to/xsRJDSu/1-11-23-csv

Napsal: 01 bře 2013, 19:00
od koubas
měl sem uplně stejnej problém u stejnýho motoru a vyřešily to vstřiky byli k.o. pokud máš možnost zkus si pujčit jiný

Napsal: 01 bře 2013, 19:49
od Rebelista
Vstriky jine(beze zmeny) a nova kabelaz ke vstrikum:-(

Napsal: 01 bře 2013, 20:52
od Huml
má to čerpadlo v nádrži?

Napsal: 01 bře 2013, 21:50
od Rebelista
Zrovna ja mam 99 a tam to cerpadlo neni.mel jsem to sitko vytazene a vycistene..nebylo spinave...ale vedou do nej 4 draty,ale pod tim vickem jsou zapojene pouze 2 a to plovak...Ale podle toho ze mam cele auto 1/1999,vcetne toho sitka ze to tam asi je puvodni:-( Mel bych sksit jestli do toho vede proud a koupit to cerpadelko?

Napsal: 01 bře 2013, 22:56
od Huml
a před opravou té hlavy, tím vložkováním uložení pro vstřiky to dělalo taky, to cukání nebo nejsou přehozený hadice? podle toho logu mi to připadá, jakoby ty vstřiky neměly naftu, nejjednodušší by bylo to napojit na flašku, hned na tandem a projet jak se to bude chovat

Napsal: 02 bře 2013, 08:11
od Rebelista
Mno ten tandem se menil,beze zmeny.filtr taky a ty hadice nafotim..to skubani to delalo odjakziva to mam.koupil jsem jej pred 6 lety lehce nabourane,prorazeny chladic.A od te doby co jsem ta dal dohromady tak to cuka.proto se ten motor cely vytahl a zacal se repasovat.opravdu uz jsme nevedeli cim by to mohlo byt a sezralo to nekonecne penez a behem toho to auto nejak ztratilo hodnotu:-D Jinak takhle jsem s tim najel 130 tis..Bylo to ve 3 servisech,vcetne Bosch diesel Frydek mistek a na nic neprisli.:-( A pry to s tou flaskou zkouseli.Ale uz nikomu neverim,tak to vyzkousim:-) Napada Vas jeste neco?:-) Dekuji za ochotu:-) Kdyz to takhle nevyresime,tak si stejne za Vami udelam vylet do Brna,necham Vam to tam:-) Jak to tady na dieselpower listuju,jste proste Machr a mate užasne hodnoceni:-)

Ps: Dokonce jsem zasel tak daleko,ze mi v servise rekli,ze to je ridici jednotkou.Tak v cesku nebyla ani jedna ,tak jsem si ji sehnal z ebaye za 4tis:-( A samozdrejme to tim nebylo a tedka ji mam jako tezitko na policce:-( Uz me to auto opravdu nebavi.