kámoš ho měl v kombíku a jezdili jsme s ním do mariánek z děčína na vojnu...vím pár zásad,např startovat bez šlápnutí na jakýkoliv pedál,pak taky byl hustej ten diodový ekonoměr...a ta klika každopádně doufám miloši,že jsi na benzině nezapoměl nalít i olej do nádrže
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
A když s tím jel člověk "střelbu" na zatáčkovité trati, a začalo se zvedat zadní kolo, to byla masírka. Ještě dnes by hoši s velkými HP plakali vzteky, kdyby s ním byli v křížku a neměli by rovinu, kde by sešlápli koberec, aby se jim roztočila ta jejich turba..Seděl jako přibitý a měl lepší zadní nápravu než nová Octavia, měl vlečená ramena a příčné péro, což je ideální kombinace...Jo, na lidový vůz to byl dobrý výtvor, sání šoupátky, zkušenosti firmy DKW a palivo samospádem to byla jeho přednost..Jen kdyby tak nehnil...
Slavkov píše:jj, taková nedělní aromaterapie ... a i ten zvuk...
... si vždycky vzpomenu na ty hrdiny DDR-óny, jak s tím jeli třeba na Balaton nebo až do Bulharska
jaci hrdinove? hrdinovia su dnes ti, co sa vydaju autom nabuchanym elektronikou dalej ako 2000km od domu....
vsak vsetky trabanty lietaju... ze preco? no preto ze vykon /vaha je nedosiahnutelny nicim inym, nema sa tam co pokazit, ziadne rozvody, ventily, turba.......
ano, niekedy je za tymi casmi smutno.... nic nenasvedcuje dnes nejakej svetlej buducnosti... dobre uz bolo
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
He zlatej Trabos oproti tem vysavacum TSI :)Jinak v 16 ti sme s kamosem prohaneli Trabose po polnich a lesnich cestach a co vydrzel byl neuveritelny...jen spotreba pri radeni vychazela 20/100 km Jednou se litalo po louce plny pampelisek a po chvili se zacal dusit...filtr a celej motorak napechovanj tim chmirim..)A jednou nam vyskocila strecha z pertlu- po asi 5m skoku a dopadu na prave pdedni kolo..
Rad vzpominam...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
He zlatej Trabos oproti tem vysavacum TSI :)Jinak v 16 ti sme s kamosem prohaneli Trabose po polnich a lesnich cestach a co vydrzel byl neuveritelny...jen spotreba pri radeni vychazela 20/100 km Jednou se litalo po louce plny pampelisek a po chvili se zacal dusit...filtr a celej motorak napechovanj tim chmirim..)A jednou nam vyskocila strecha z pertlu- po asi 5m skoku a dopadu na prave pdedni kolo..
Rad vzpominam...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
Deda kdyz tenkrat zemrel,tak tata zdedil trabanta kterej mel najeto 8tkm... vozili jsme se v nem mozna 3 roky nez tata zakoupil v r89 novej rumuskej olcit Tady je pekny video z vyroby trabantu,doporucuju zkouknout to cele