Stránka 1 z 1
Ztráta chladící kapaliny
Napsal: 05 bře 2013, 14:28
od galaher
1.9 tdi. vyřešeno bylo to víčkem

Napsal: 05 bře 2013, 14:48
od peeeetr
Ti to asi tlakuje ne? Tesneni pod hlavou?
Napsal: 05 bře 2013, 19:51
od galaher
lze to nějak pozitivně zjistit než začnu z nejhorším výměnou těsnění ? a nemůže to dělat termostat když nenajede i provozní teplota
Napsal: 05 bře 2013, 19:55
od Toncek
těsnění pod hlavou,pokud drží tlak i po vychladnutí motoru a buble ti v topení tak je to na 95% těsnění,měl sem ty samé problemy s passatem v podpisu
Napsal: 06 bře 2013, 18:27
od galaher
Napsal: 06 bře 2013, 18:30
od Bochec
Těsnění pod hlavou...na 100%
Napsal: 06 bře 2013, 18:42
od big.boby
mě ubejvá voda taky, ale je to tak cca 0,5 l / 2000 km, ale nepozoruju vodu ani na víčku ani pod autem. takže by mohlo být - doufejme, vodní pumpa, chladič splain nebo chladič...ale bude to maličká dírka...
Napsal: 06 bře 2013, 18:44
od galaher
Napsal: 06 bře 2013, 19:10
od Toncek
galaher píše:auto nekouří,olej je dle servisu čistý a bez zápachu splodin
jj,měl sem to samé,dělalo to tlak do vody,nekouřilo to,ani v oleji nic nebylo,a hazelo to přes nadobku vodu ven,hlavně to tlakvalo že byly hadice tvrdy jak šutr
Napsal: 06 bře 2013, 19:55
od galaher
Napsal: 06 bře 2013, 20:20
od Fulltank
ja bych se taky priklanel k tomu tesneni a kor kdyz se ti to jeste samo zevzdusnuje. Pro jistotu muzes zkusit jiny vicko na nadobce chla. kapaliny, ale moc sanci bych tomu nedaval
Napsal: 06 bře 2013, 20:33
od Toncek
galaher píše:toncek takže jsi měnil těsnění pod hlavou ? já zase ty hadice tvrdé nemám.Jdou normálně zmáčknout
no já stím fouklím těsněním jezdil asi rok,zezačatku se to projevovalo tak že se mi ozývalo bublaní v topení,hadice taky jakž takž,akorát i zastudena to drželo tlak v expansce,postupně se to zhoršovalo až tak že byly hadice tvrdý a hazelo to tu vodu ven z nadobky,zkoušel jsem ještě měnit dva termostaty bez vysledku furt stejný problém,pak sem už nevahal rozhodil to,ještě sem teda zkontroloval vodní pumpu jestli neni protočená,ta byla ok,a tak sem sundal hlavu a bylo jasno,ještě mužeš zkusit to víčko zda to nebude tím,u vw je celkem naprd teploměr že ukazuje až do 120 C,pořád 90,podívat se na to dá akorát přes vaga
Napsal: 09 bře 2013, 16:44
od stofane
mal som ten istý problém, občas mi cez expanzku vytiekla chladiaca kvapalina, bolo to tesnenie pod hlavou, je len otázkou času, kedy ho budeš musieť vymeniť.......pozri do expanzky, či ju nemáš zanesenú splodinami, ak je trošku zanesená je to isto tesnenie....
Napsal: 09 bře 2013, 16:48
od mecano
a co test na přítomnost CO2 v chladícím okruhu? Pak víš na čem jsi
Napsal: 10 bře 2013, 00:13
od MirekX
těsnění 100%