Stránka 1 z 1

zdvihatka

Napsal: 05 bře 2013, 19:37
od Ondras83
jak poznam spatny zdvihatka?...nebo jinak, co muze jeste mlatit na vrchu?

jedna se teda o lagunu, ale to nevadi, je to Comon-Rail

delal jsem na tom loni v lete rozvody a v nedeli jeli z hor a strasne v tom mlati, motor funguje normalne, chyta na drc, jede normalne, ale kleme to-napada me jedine zdvihatko, kdyby ventil, pujde to na 3 valce...je to spis od strany vyvevy, tipuju tak 3ti valec, ale jeste nemam cas to rozhodit

smacknu to zdvihatko rukou? a ma jit vubec smacknout?

Napsal: 05 bře 2013, 19:56
od FandaTDI
jestli je to mlaceni od zdvihatka, asi nebude potřeba řešit, jestli jde zmáčknout nebo ne :D ... jinak nový by měly jít ztuha zmáčknout rukou, ale nemělo by se to dělat, protože vymačkáš mazivo, měly by si na ventily "sednout" samy (teď nevim, jestli se má čekat i s zadeklováním/dotažením nebo jen nějakej čas nestartovat, to by mohlo bejt u těch novejch napsaný) ... a mění se obvykle celá sada, když už, ale u laguny je to asi jedno (noteeth)

Napsal: 05 bře 2013, 20:21
od Toncek
co to je za obsah?aby to neklepalo na klice,1,5ky na to celkem trpijou

Napsal: 05 bře 2013, 20:31
od kajakgsxr
Ahoj,asi tě moc nepotěším,minulý týden jsem řešil úplně ten samý problém co máš ty,Laguna II,2005,1.9TDi CR,88kw ,najeto kolem 150tis. km,hlava naprosto v pořádku,hydraulický zdvihátka to nemá.Komprese na 4.válci slabší,nic tragickýho,hlava dolu a vyleštěný spalovací prostor na hlavě od pístu,vana dolu a přidřená ojnice na klice 4.válec,vůle byla taková,že ťukal píst zespoda o hlavu :( . Oprava cenový nesmysl,nakonec jiný motor.
Začni od spoda,investice 0,-Kč,vršek můžeš sundat kdykoli.
Příčina: nasátý bordel v sacím koši olej. čerpadla,špatně mazalo nebo možná výrobní vada,frantíkama se moc nezabývám.
Měj se a hodně štěstí.

Napsal: 05 bře 2013, 21:49
od Ondras83
kajakgsxr píše:Ahoj,asi tě moc nepotěším,minulý týden jsem řešil úplně ten samý problém co máš ty,Laguna II,2005,1.9TDi CR,88kw ,najeto kolem 150tis. km,hlava naprosto v pořádku,hydraulický zdvihátka to nemá.Komprese na 4.válci slabší,nic tragickýho,hlava dolu a vyleštěný spalovací prostor na hlavě od pístu,vana dolu a přidřená ojnice na klice 4.válec,vůle byla taková,že ťukal píst zespoda o hlavu :( . Oprava cenový nesmysl,nakonec jiný motor.
Začni od spoda,investice 0,-Kč,vršek můžeš sundat kdykoli.
Příčina: nasátý bordel v sacím koši olej. čerpadla,špatně mazalo nebo možná výrobní vada,frantíkama se moc nezabývám.
Měj se a hodně štěstí.
to samy auto, ten samej motor, ty stejny kilometry...majitel to chce zrovna prodat... (wallbash)

tata to zkousel a ventily by meli bejt OK, tzn je moznost ten spodek, coz me napadlo taky - pistni cep

uvidime, ted na to nemam moc cas, mrknu na to ke konci tejdne

Napsal: 06 bře 2013, 10:54
od roman1648
jsou to jebky....proto se taky málem zánovní auta prodávají za 50tis.,páč to nikdo nechce, uděláš go, chvlíi pojezdíš a můžeš začít znovu...protože odejde turbo, uděláš turbo a začne to klepat na klice...

Napsal: 08 bře 2013, 17:43
od Ondras83
4. valec na ojnicnim lozisku - najeto poctivejch 130 tisic (LOL)

sracky zabozroutsky