Stránka 1 z 1
zdvihatka
Napsal: 05 bře 2013, 19:37
od Ondras83
jak poznam spatny zdvihatka?...nebo jinak, co muze jeste mlatit na vrchu?
jedna se teda o lagunu, ale to nevadi, je to Comon-Rail
delal jsem na tom loni v lete rozvody a v nedeli jeli z hor a strasne v tom mlati, motor funguje normalne, chyta na drc, jede normalne, ale kleme to-napada me jedine zdvihatko, kdyby ventil, pujde to na 3 valce...je to spis od strany vyvevy, tipuju tak 3ti valec, ale jeste nemam cas to rozhodit
smacknu to zdvihatko rukou? a ma jit vubec smacknout?
Napsal: 05 bře 2013, 19:56
od FandaTDI
jestli je to mlaceni od zdvihatka, asi nebude potřeba řešit, jestli jde zmáčknout nebo ne

... jinak nový by měly jít ztuha zmáčknout rukou, ale nemělo by se to dělat, protože vymačkáš mazivo, měly by si na ventily "sednout" samy (teď nevim, jestli se má čekat i s zadeklováním/dotažením nebo jen nějakej čas nestartovat, to by mohlo bejt u těch novejch napsaný) ... a mění se obvykle celá sada, když už, ale u laguny je to asi jedno

Napsal: 05 bře 2013, 20:21
od Toncek
co to je za obsah?aby to neklepalo na klice,1,5ky na to celkem trpijou
Napsal: 05 bře 2013, 20:31
od kajakgsxr
Ahoj,asi tě moc nepotěším,minulý týden jsem řešil úplně ten samý problém co máš ty,Laguna II,2005,1.9TDi CR,88kw ,najeto kolem 150tis. km,hlava naprosto v pořádku,hydraulický zdvihátka to nemá.Komprese na 4.válci slabší,nic tragickýho,hlava dolu a vyleštěný spalovací prostor na hlavě od pístu,vana dolu a přidřená ojnice na klice 4.válec,vůle byla taková,že ťukal píst zespoda o hlavu

. Oprava cenový nesmysl,nakonec jiný motor.
Začni od spoda,investice 0,-Kč,vršek můžeš sundat kdykoli.
Příčina: nasátý bordel v sacím koši olej. čerpadla,špatně mazalo nebo možná výrobní vada,frantíkama se moc nezabývám.
Měj se a hodně štěstí.
Napsal: 05 bře 2013, 21:49
od Ondras83
kajakgsxr píše:Ahoj,asi tě moc nepotěším,minulý týden jsem řešil úplně ten samý problém co máš ty,Laguna II,2005,1.9TDi CR,88kw ,najeto kolem 150tis. km,hlava naprosto v pořádku,hydraulický zdvihátka to nemá.Komprese na 4.válci slabší,nic tragickýho,hlava dolu a vyleštěný spalovací prostor na hlavě od pístu,vana dolu a přidřená ojnice na klice 4.válec,vůle byla taková,že ťukal píst zespoda o hlavu

. Oprava cenový nesmysl,nakonec jiný motor.
Začni od spoda,investice 0,-Kč,vršek můžeš sundat kdykoli.
Příčina: nasátý bordel v sacím koši olej. čerpadla,špatně mazalo nebo možná výrobní vada,frantíkama se moc nezabývám.
Měj se a hodně štěstí.
to samy auto, ten samej motor, ty stejny kilometry...majitel to chce zrovna prodat...
tata to zkousel a ventily by meli bejt OK, tzn je moznost ten spodek, coz me napadlo taky - pistni cep
uvidime, ted na to nemam moc cas, mrknu na to ke konci tejdne
Napsal: 06 bře 2013, 10:54
od roman1648
jsou to jebky....proto se taky málem zánovní auta prodávají za 50tis.,páč to nikdo nechce, uděláš go, chvlíi pojezdíš a můžeš začít znovu...protože odejde turbo, uděláš turbo a začne to klepat na klice...
Napsal: 08 bře 2013, 17:43
od Ondras83
4. valec na ojnicnim lozisku - najeto poctivejch 130 tisic
sracky zabozroutsky