Stránka 1 z 4
Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch
Napsal: 14 bře 2013, 18:51
od palas88
Zdravím,
Měnil sem vstřikovací čerpadlo na felicii 1,9D. Měnil sem lucase za bosche.
Problém je v tom že se mi nedaří nastavit předvstřik. Vždy povolím 3 šrouby na roz. kole čerpadla, o max milimetr posunu a tak to skouším pořád dál, projel sem to snad celý z jedné strany do druhé, rozvody sem kontroloval, všecko je na značkách o zub nebudou. Bud to jede max 50, když to jede 90 tak zase vůbec nemá krouták a kouří apod. Nemáte někdo nějakou radu co s tím? V ostatních seř. šroubech na čerpadle se nevyznám.
Napsal: 14 bře 2013, 19:24
od jericho-3
Jestli je čerpadlo o.k. máš to o zub.Dej ho o zub dopředu a natoč to, jakmile to bude tvrdé, jsi doma. Ubereš a jedeš..
Napsal: 14 bře 2013, 20:02
od sniper--
taky bych rek ze to mas o zub, dej cerpadlo co nejvic k motoru a jestli nebude trvdej ze to bude trhat usi,tak je to fakt o zub. Pak to udelej jak pise jericho. Z ceho je to cerpadlo?
Napsal: 14 bře 2013, 20:34
od slovacek.milos
a co am furt kroutíš a ladíš, pokud je čerdlao vhodné pro tento motor tak nemáš kroutit s čerpadlem ale
dát setrvák na rysku, sražené kolo vačky a vačka na pravítko povolené čerpadlo aretované šestkou vrtákem napneš řemen věe poutahuješ a jedeš, poku to nejede čerpadlo hod po psovi
a malý dotaz trubky jsi měnil z bošáckého čerpadla?
Napsal: 14 bře 2013, 21:54
od jericho-3
Ono právě mám za to, že to nehraje na vrták v kole čerpadla..Takže kolikrát je to zkusmo a jde o to, co je to za čerpadlo a jeho kolo..

Napsal: 15 bře 2013, 06:53
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Ono právě mám za to, že to nehraje na vrták v kole čerpadla..Takže kolikrát je to zkusmo a jde o to, co je to za čerpadlo a jeho kolo..

chybí odpověd na trubky, bošácké stříká o devadesát dřív a pak to nehraje na vrták si myslím
Napsal: 15 bře 2013, 09:48
od palas88
trubky sou z toho boscha, je to 1-3-4-2, mám doma ještě jednoho diesla s bosch čerpadlem a ma to stejně. jestli je to schopny jet 90 sice blbě tak to blbý pořadí zapalovaní nebude ne? to by udrželo tak volnoběh. Zkusím posunout ty rozvody ale dělal sem to poctivě, všecko na značky jen teda vačkovy kolo sem nesundával, jen hodil na značky...to čerpadlo bosch je z vrakáča sundaný taky z felicie, zjistil sem ale že stejný se dávalo i do fiesty 1,6D akorat jinak se šteluje palivo, nic víc. Možná už to na te felině z vrakáča bylo nějaky rozdrbaný. Jo a eště jedna věc, aji když to jede tak většinou když pustím plyn tak motor chcípne, jak je to v záběru volnoběh to neudrží.
Napsal: 15 bře 2013, 10:28
od slovacek.milos
to čerpadlo bude spíš s eskorta, asi oničem stím se budeš drbat jak pako,
já bych to osobně konzultoval s nějakým čerpadlářem,
Napsal: 15 bře 2013, 10:30
od ezop
vačkovy kolo jsi nesundaval jen hodil na značky?Na vačkovem kole žadne značky nejsou ne?Musi se sundat horni dekl a z čela vačky je ryska tu musiš hodit na pravitko z hlavou.Ale i tak si myslim kdyby byla vačka posunuta o zub tak by klepala o ventily.
Napsal: 15 bře 2013, 11:57
od palas88
no našel sem tam 2x označkování od ruzných mechaniků co na tym dělali rozvody, oboje sedí, ventil víko sundávat enchcu páč už je tam přilepený protože teklo, musel bych ho lepit, shodil sem řemen, vše nastavil znova, vypadá že se to zlepšilo, možna sem fakt blbě dal čerpadlo. ale pořád padá volnoběh když nastartuju tak drží ale trošku tomu dám, proženu to do otáček a a zdechne to. Projel sem to posunul předvstřik dopředu, dozadu, žádný výrazná změna, spíš k horšímu. V nejhorším to dám nějakzm dieslařům na seřízení. Neznáte někoho v olomouci a okolí kdo tomu fakt rozumí?
Napsal: 15 bře 2013, 12:49
od ezop
a proč si vubec měnil čerpadlo?nedělalo to puvodni to same?Jestli se spolehaš na cizi značky tak je to blbě.Protože když zhodiš vačkove kolo z vačky tak zjistiš že to kolo drži na kuželu bez klinku a jak to kolo tam daš zpatky což mužeš jakkoliv pootočit tak jsou ti cizi značky k hovnu i když pak na sobě sedi vačka je natočena jinak
Napsal: 15 bře 2013, 12:57
od slovacek.milos
ezop píše:a proč si vubec měnil čerpadlo?nedělalo to puvodni to same?Jestli se spolehaš na cizi značky tak je to blbě.Protože když zhodiš vačkove kolo z vačky tak zjistiš že to kolo drži na kuželu bez klinku a jak to kolo tam daš zpatky což mužeš jakkoliv pootočit tak jsou ti cizi značky k hovnu i když pak na sobě sedi vačka je natočena jinak
pokud má očmárené rozvody tak tam asi nikdo kolo nesrážel, no a pokud nejde ani ventidekl dole tak je to prostě práce na celý den a dopadně to nějak

Napsal: 15 bře 2013, 13:19
od palas88
starý lucas tekl všude. oprava by byla dražší než nový čerpadlo. Vím že ty značky mužou být blbě ale ted sem to nstavil vše znova ideálně a zatím to neklíp jelo na to základní nastavení, čudilo to ale 100ku to jelo jakmile sem posunul předvsřik tak to nejelo, netahlo apod. Kdyby to bylo špatně třeba vačka apod tak to auto neudělá 100ku ani náhodou ne? Rád bych spíš vyřešil to padání volnoběhu. Při startu drží po žáběru spadne, přidat trošku na anftě nepomůže. když bych vyřešil ten volnoběh tak už bych to tak nechal.
Napsal: 15 bře 2013, 13:27
od ezop
aha tak to je jina.No to by nejelo skoro vubec.A zkoušel jsi zvišit otačky šroubem co je k tomu určeny?Trošku ho utahni možna že ti volnoběh bude držet
Napsal: 15 bře 2013, 14:09
od palas88
jojo už to bylo na 1100 podle otačkomeru, a dost vysoko podle ucha

jako je to lepší ale když sem to proháněl držím tam tu 100ku a vyřadím a pustím tak to zaškytá a zdechne jakokdyby nedostatek paliva....