Stránka 1 z 2
					
				Demontáž motoru 1.5 dci megane
				Napsal: 23 bře 2013, 14:24
				od 001marcus
				Zdravim, kamarádovi přišla říct ojnice dobrý den,..a já mu budu měnit motor,  chci se zeptat jestli nevíte kudy pujde ven,...myslím si, že pude bud nejdřív převodovka,pak motor,..nebo všechno najednou,..co myslíte,..děkuji za návod 

 vybavení mám zdviž nebo jámu + jeřáb
Je to mehane rok 2005 1.5 dci
 
			
					
				
				Napsal: 23 bře 2013, 19:52
				od bepa
				Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
			 
			
					
				
				Napsal: 23 bře 2013, 20:40
				od BoB12
				bepa píše:Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
Tak jak píše bepa, už jsem to dělal. Mimochodem ojnice na 2 nebo 3 válci?
 
			
					
				
				Napsal: 23 bře 2013, 23:31
				od 001marcus
				BoB12 píše:bepa píše:Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
Tak jak píše bepa, už jsem to dělal. Mimochodem ojnice na 2 nebo 3 válci?
 
2.válec. kamarád se mi přiznal že tomu dával na frak,..a prý se protočily šály(promintě za ty nespisovné názvy) ,..děkuju za odpovědi,..předpokládám vyndat i s převodovkou?  

 
			
					
				..
				Napsal: 24 bře 2013, 08:56
				od ajk
				jj i s převodovkou....
			 
			
					
				
				Napsal: 24 bře 2013, 10:04
				od Okura
				ty šály jsou slabina, francouští konstruktéři zapoměli dát zámky nebo možná asi schválně.
co jsem vždy viděl většinou se zadře po výměně turbíny.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 bře 2013, 10:52
				od roman1648
				demontovat komplet nápravnici a pustit to celý dolů - klasika u frantíků
je to celkem gut práce
			 
			
					
				
				Napsal: 25 bře 2013, 17:40
				od BoB12
				Nápravnice se demontovat nemusí, jde to docela v poho i tak, jen teda cely predek musi dolu.
			 
			
					
				jáma,paleták,pajcr a jde to :D
				Napsal: 30 bře 2013, 08:38
				od 001marcus
				
			 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2013, 08:41
				od 001marcus
				ted ještě najít nastavení rozvodů,..nikde o tom nic nepíšou,..dopytle,..a z vrakáče nám dali motor bez rozvodu,..vůbec nevim,v jaké je poloze vačka vůči klikovce, nebo jestli závisí na poloze čerpadla,...neměl by prosim někdo návod? 

 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2013, 10:40
				od Marek001
				Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
			 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2013, 13:23
				od jericho-3
				Trošku mi to nejde do hlavy, oni vám prodali motor bez rozv. řemene? A jak víš, že v něm zbyla komprese? 

 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2013, 15:11
				od 001marcus
				jericho-3 píše:Trošku mi to nejde do hlavy, oni vám prodali motor bez rozv. řemene? A jak víš, že v něm zbyla komprese? 

 
takhle,nebyl to vrakáč jako se zdá,..ale vystavili nám danový doklad a záruku 3 měsíce, postříkali hlavní díly barvou, at to nemůžeš vyměnit a donest jim to rozbité:-) taksnad to bude v pohodě 

 ale hlavní problém je,..že mu to prodali na clio,..48 kw,.a má to jít na grandtoura 60 kw, takže vana jiná,.a pár drobných dílů taky,...a kw budou snad stejné,když zustane původní turbo i vstřiky 

 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2013, 15:12
				od 001marcus
				Marek001 píše:Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
děkuji,..jinak zjištovat kompresní zdvih a atd nemusím? a taky ale musím zaaretovat čerpadlo,ne? vždyt je na něm nějaký snímač,tak určitě musí mít svoji polohu 

 
			
					
				
				Napsal: 30 bře 2013, 19:42
				od Marek001
				nie, čerpadlo dáš hociako, netreba ho aretovať