Stránka 1 z 1

EW 2.0 benzín 100KW-kucká, zhasíná-může za to visící ventil?

Napsal: 27 bře 2013, 17:35
od kléma
Ahoj. Nevíte někdo co by mohlo dělat kuckání-chcípání po startu. Jde tuším o motor EW 2.0 benzín 100kw- je v ulysse 2004.Po startu když je motor studený začne škubat až zhasne. Někdy chvíli běží a kucká až po přidání plynu - někdy kucká až zdechne od začátku. Mechanik tvrdí, že to dude asi visící ventil- máte stím někdo zkušenost?
Jinak dopusud x krát dia, měněny kontrolně- vstřiky, svíčky, rampa zapalovací, škrtící klapka, lambda, sundána hlava + nové rozvody a těsnění a už ani nevím. Závada přetrvává- teplé v pohodě. dík kléma

Napsal: 27 bře 2013, 21:14
od geo
Najdi někoho s osciloskopem tohle je závada přimo pro něj.Na jedno měření ti to potvrdí nebo vyvrátí pak mužeš hledat dál.

Napsal: 27 bře 2013, 22:11
od kléma
geo píše:Najdi někoho s osciloskopem tohle je závada přimo pro něj.Na jedno měření ti to potvrdí nebo vyvrátí pak mužeš hledat dál.
Trochu mi prosím naznač co lze měřit osciloskopem :o

Napsal: 27 bře 2013, 22:22
od geo
V tomto případě meřit proud starteru nebo pulzace v sání.odpojit cívku a naměřit studený bez projevu pak připojit a natočit hned jak to chcípne rychle znovu odpojit cívku a naměřit to samé.pak bude rozdíl v nárustu proudu pokud bude viset ventil nebo bude pulzace rozdílná.

Napsal: 27 bře 2013, 23:06
od kléma
geo píše:V tomto případě meřit proud starteru nebo pulzace v sání.odpojit cívku a naměřit studený bez projevu pak připojit a natočit hned jak to chcípne rychle znovu odpojit cívku a naměřit to samé.pak bude rozdíl v nárustu proudu pokud bude viset ventil nebo bude pulzace rozdílná.
Děkuji