Stránka 1 z 1

VB vs GTB 1749 vs GTB 1756

Napsal: 02 dub 2013, 19:24
od OCTAVIA_ASV
Ktoré s týchto 3 túrb by ste dali do O2 BXE ( s tryskami AL ) s ohľadom na dlhú životnosť ( aspoň 100 tis km (noteeth) ) a ktoré bude mať najlepši priebeh na denne jazdenie ?
Lebo cenou by mali byť na tom podobne nove VB 800e +- a hybridy 49 a 56 plus minus podobne.
A aby niekto nerýpal výsledok by mal byt 190 na VB a 200+ na hybridoch ( samozrejme čím viac tym lepšie (LOL) (LOL) )

Napsal: 02 dub 2013, 19:33
od Smoke
gtb1752

Napsal: 02 dub 2013, 19:40
od Forest
Verim, ze na pozadovany vykon okolo 200 koni by GTB1749VK stacilo.

Napsal: 02 dub 2013, 19:46
od kiklop32
a co by jste volili do cordoby AGR s race520, 12mm a FMIC, 1756 a nebo 2260? Případně kdy tady měnit spodek? Vydrží ASV víc jak AGR?

Napsal: 02 dub 2013, 19:48
od OCTAVIA_ASV
A je veľky rozdiel v nábehu 49 vk 52 a 56 ? Lebo moja teória laika je že čím vačšie turbo a čím menej od neho žiadame tým vačšia životnosť a najma ked ten rozdiel cenový je minimálny. Ale ak to má byť za cenu nábehu v 2200 ot tak to radsej nie dakujem 95% času strávim v otáčkach 1700 až 2500.

Napsal: 02 dub 2013, 19:56
od r.martinec
tak VB.nejlepší kompromis.

Napsal: 02 dub 2013, 19:59
od Smoke
r.martinec píše:tak VB.nejlepší kompromis.
to ale gtb1749

Napsal: 03 dub 2013, 08:49
od toby66kw
Na těch ALkách bude VB málo , ..

Napsal: 16 srp 2015, 21:20
od Majkl.fiat
Oživím tohle téma - které turbo bude lepší na mTDI, 11mm hlava, PP764, FMIC, cíl by byl cca 170 - 180 koní? Serii 1749VB, nebo GTB1749VK z Boxera 2,2HDI 110kW?

Napsal: 16 srp 2015, 21:27
od standa123
dal bych nové VB

Napsal: 17 srp 2015, 20:07
od Forest
Forest píše:Verim, ze na pozadovany vykon okolo 200 koni by GTB1749VK stacilo.
I po tech letech trvam na svem. Mysleno z Audi 4,2TDI V8, vsude se jich ted vali tuny a je vyrazne ve vsech ohledech lepsi nezli VBcko!

... to z Boxera mi neni znamo, nemohu soudit.

Napsal: 17 srp 2015, 21:02
od Majkl.fiat
To z Boxera je třeba tady http://www.mihocar.cz/turbodmychadlo-ci ... k/d-84354/

Máš nějaký tip kde by se dala splašit ta 1749 ze 4,2TDI, když jsou jich všude tuny? Asi bpbě hledám ale nikde nemohu nalézt, spíš je všude víc 1756VK

Napsal: 17 srp 2015, 23:43
od Forest
Majkl.fiat píše:To z Boxera je třeba tady http://www.mihocar.cz/turbodmychadlo-ci ... k/d-84354/

Máš nějaký tip kde by se dala splašit ta 1749 ze 4,2TDI, když jsou jich všude tuny? Asi bpbě hledám ale nikde nemohu nalézt, spíš je všude víc 1756VK
1) kde "tady" - pokud dobre ctu, maji tam napsano "Není skladem"
2) toto turbo mi neproslo rukama - tak je mysleno to, ze mi neni znamo
3) kdo hleda, najde ... kdo nehleda, objednava tam, kde je ... pokud mas zajem, asi bych umel zajistit (musis jen sdelit zda nove nebo stare, leve nebo prave) ... vedel bych nejspis o novych po 15 tis.

A co se meho vyjadreni "lepsi nezli VB" tyce, staci prosta logika (ikdyz to mam overeno praxi):
- VB je prehistoricke turbo urcene pro 1,9 8V
- GTB1749VK je turbo s novejsim designem, technologiema, je dualne chlazene (olej+voda), urcene pro 2,1
- s integrovanym merakem otacek, inovativnim vstupem do dmychadla

Ano, neni to "plug and play" jako VB, ale prece "tuning" neni o "plug and play" ale o "tune" tedy "ladit", tedy prizpusobovat, hledat cestu jak na to ;)