Núdzový režim po zaslepení EGR - čo môže byť príčinou?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
beejay
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 říj 2012, 06:50
Odpovědi: 0

Núdzový režim po zaslepení EGR - čo môže byť príčinou?

Příspěvek od beejay »

Zdravím pánové!
Dnes som zaslepil EGRko (Octavia I 1,9 TDi, 81 kW ASV), keďže som sa dočítal, že aký sajrajt to púšťa späť do obehu......

Po zaslepení som šiel odskúšať auto, či ide ako má a hneď pri prvom vytáčaní do vysokých otáčok mi to na trojke pri cca 3500 ot. hodilo do núdzového režimu. Tak som ešte skúsil trikrát po sebe (vypol som motor, znova zrýchloval) a trikrát po sebe v trojke pri 3500-4000 ot. núdzový režim.
Čím to môže byť?

EGR som zaslepil len klasickou záslepkou. Nič iné som neurobil, neodpojil som žiadne podtlakové hadičky, ako mnohí. Môže to byť tým?

Predtým mi 2-3x už padol do núdzového pri vyšších otáčkach, zatiaľ som to neriešil, lebo to nerobilo často - turbo fičí v pohode, problém bude možno v niečom inom. Ale teraz 4x po sebe.... hm.
Stalo sa to už niekomu..?
Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

zajed na diagnostiku, nejspis to zaslepeni nebude mit souvislost :) Spise budes mit problem s regulaci turba.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

turbo fičí v pohodě? (rofl)

jak jsi to poznal?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
beejay
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 říj 2012, 06:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od beejay »

DOLPH píše:turbo fičí v pohodě? (rofl)

jak jsi to poznal?
No takto... Samozrejme, ze to moze byt spôsobené aj reguláciou turba...
To že turbo fičí v pohode, je len názor vzniknutý na základe porovnania dvoch áut (alebo možno zúfalé sebapresviedčanie, že s turbom by nič nemalo byť (noteeth) )

Ked som auto kupil (pred necelym pol rokom), tak sme ho hodili na diagnostiku, kamos pozrel tlaky, vsetko bolo v poriadku. Brat má Seat Toledo 1,9 TDi 81kW(ten isty motor ako ja), kupil ho skoro v rovnakom case, v ten isty den sme aj jeho auto hodili na diagnostiku, turbo bolo v o cosi horsom stave, co aj brat citil, ale este to uslo. Sralo ho, ze auto je ovela hlasnejsie a netaha tak rovnomerne ako moje. Po par mesiacoch bratovi zacalo turbo vyrazne blbnut, vzdy castejsie nudzove rezimy pri vyssich otackach. Tak ho rozobral, precistil regulaciu, nepodarilo sa mu to tak ako chcel, preto po case znova zacalo blbnut. Nudzovy rezim sa stal standardom. Odvtedy uz vymenil turbo za repasovane. Brat skusal hybat tyckou regulacie (alebo co to je, ja neviem presne, on za tým bádal na webe) - u neho sa to citeln zadrhavalo a regulácia sla tazko. Odskusal to na mojom, regulácia sla uplne hladko, lahko...

Tak preto predpokladám, že turbo (regulacia turba) by malo byt OK, ale samozrejme to nevylucujem...(wallbash)

Mne padol prvykrat do núdzoveho priblizne pred mesiacom. Odvtedy este asi 1-2x. A teraz po zaslepení EGR hned 4x po sebe, co je zaujimava nahoda....

Chalani, co vsetko este moze spôsobiť padanie do nudzoveho rezimu okrem zatuhnutej regulácie turba? Na co sa mám psychicky, fyzicky a ekonomicky pripraviť? (noteeth)

Zajtra skusim vybrat zaslepku a roztúrovať to... A keď bude času a chuti, tak skočím aj nejaku riadnu diagnostiku... (noteeth)
Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

podívej-první co je třeba udělat,je napíchnout to na diagnostiku.teď tady můžeme jedině hádat z křišťálové koule...


u těchto motorů když padají v tahu do nouzáku to na 99% způsobeno regulací turba.ať už je to zadřená regulace,nebo děravá baňka,vadný selenoid,nebo hadičky...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“