Stránka 1 z 2
Po úpravě přetlačuje turbo
Napsal: 08 dub 2013, 09:41
od mensik4
Chlapi mám tu passata 77kw 2006 turbo KKK. Po lehké úpravě turbo přetlačuje a to až na 2380 a nepadá? Do nouzáku motor taktéž nepadá což je teda taky zvláštní.Prosím o radu a kontrolu logu díky
http://uloz.to/xJGCr8cE/log-01-001-003-011ubrano-csv
Napsal: 08 dub 2013, 10:46
od playboy
No nezlob se na mě, možná se s tím někdo bude chtít patlat to zkoumat, ale tohle je log - Pojď na mě z boku...

Udělej pořádnej v kopci na trojku od volnoběhu do 4500ot třeba a nepouštěj u toho plyn ani neubírej... Prostě sešlápni v 1000ot podlahu a tu drž. Log začni ve chvíli kdy sešlápneš podlahu a skonči hned jak ji pustíš.
Najdi si takový kopec kde to bude možné udělat jak kvůli rychlosti, tak kvůli autům před tebou.
Ale poštět plyn a přidávat a v takhle nesmyslných intevrvalech a otáčkách
Může to být než zareaguje regulace protože to není zas tak závratný tlak 1,38bar cca... Mě fouká na T5 než zareaguje chviličku 1,6bar - ale hned pak spadne na požadavek a +- se drží požadavku.
Napsal: 08 dub 2013, 11:04
od mensik4
No log je sice trochu delsi

, nicmene tam najdes ot 2500-4000, kde je tlak od 2200-2380 a tlak rozhodne nepada, to ze prefoukne a padne na poz, to bych bral, ale tohle turbo stale drzi tlak..
Napsal: 08 dub 2013, 11:14
od playboy
Hledat to v tom vážně nebudu

někde ani nedáš plnej, někde dáš a hned pustíš a zase dokola... To je naprd..
Takhle má vypadat log - tak nic, nejde mi sem vložit obrázek

mám velikost 800x433 a 188kb, JPG a píše mi to že obrázek překročil limit

Napsal: 08 dub 2013, 12:17
od mensik4
Ok udelam novej diky...
Napsal: 08 dub 2013, 12:26
od playboy
To zní líp

Napsal: 08 dub 2013, 16:26
od mensik4
Tady je, tedy z ostrejsim softem, ale na veci to nic nemeni..
http://ulozto.net/x1R2z151/log-01-001-003-011-brouk-csv
Napsal: 08 dub 2013, 19:06
od Brouk
hele ja ted resil Caddy 1.9 77kw BLS , kuchlej fap ale serie a padalo to do nouze 2400 misto 2050 no nakonec se zjistilo ze tam namontovali vstirky s 021LB bez fapu

) nemuze tam byt takovy problem ? treba jeste na serii to funguje . Vyresil jsem to v software a funguje to jak ma .
Napsal: 08 dub 2013, 20:06
od mensik4
Cc..Jsem rád že to řešíš:-). JJ Dpf je venku, ale vstřiky jsem kontroloval podle vinka.V serii to opravdu problém nemá.Uz jsi me zkousel pomáhat se softem, ale ta mrcha stále přetlačuje a už vážně nevím co s tím.Jestli to dělaj ty KKK?
Napsal: 09 dub 2013, 10:08
od playboy
No teda že by to byl regulérní čistej log, to né
Ale budiž. No když je venku DPF, turbo nemá protitlak a může se díky tomu přetáčet, nebo snad ne?
A co zbytek výfuku, to je série?
A DPF je venku i SW, nejen mechanicky? - ale to by asi snad souvislost nemělo, to asi až při regeneraci...
A chip je dělaný tak že DPF je pryč? Jen úvaha - chip pro auto s DPF s ním počítá, tedy nafta je určitě přidaná aby to tím prokletým DPF protlačilo a turbo foukalo co má. ALe když ho dáš pryč, najednou je tam nafty moc a ta regulace už to taky nedokáže stáhnout jen lopatkama, protože je moc spalin. Ale jak říkám, to je jen úvaha.
Mě s výfukem 76mm a hybridem 220 taky ve vyšších ot turbo přefukuje a regulace už to neovlivní. Ve 4578ot to chce 2315mBar a dostává 2515mBar
Ale mezi 2000 - 4000ot to "skoro přesně" sedí.
Napsal: 09 dub 2013, 10:33
od mensik4
Mno software má vypnutý DPF. Jasný víc spalin tam jistě jde, ale že by to natolik ovlivnilo? Jsem ochotný za software někomu zaplatit, pokud někdo dokáže to přetlačování ovlivnit?
Napsal: 09 dub 2013, 10:49
od playboy
Zas tak do toho nevidím, nedělám to, ale zkus teda informativně zavolat do dieselpower: 608 950 595 ten ti určitě řekne jestli je možné že je to tím a řekne ti možnosti

Napsal: 09 dub 2013, 12:30
od mensik4
Mno nevím jestli chci software za 10

. Nic ve zlém...
Napsal: 09 dub 2013, 14:57
od roubic
mensik4 píše:Mno nevím jestli chci software za 10

. Nic ve zlém...
tak zkus nekoho jineho vyhledat najdes i levnejsi taky v dobre kvalite

Napsal: 09 dub 2013, 15:06
od mensik4
Ten soft už viděl nejeden borec ale nepomohl, udělal stejnou úpravu jako ja

.