Žhaviče!!!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Žhaviče!!!!!

Příspěvek od TomasH »

Mám možná trochu blbý dotaz. Co je to špatný žhavič, že nežhaví vůbec, nebo může žhavit jen míň? Jak se to dá poznat bez výměny? Proč se kazí, nebo spíš co na něm? Jo, abych nezapoměl, je to na Octavii ASV rv02.
Uživatelský avatar
Naldo
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 23 led 2006, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Naldo »

1.Špatný žhavič nežhaví.
2.Studený motor špatně startuje, zvláště, když je vadných žhavících svíček více.
3.Kontrola-odpojíš konektor ze svíčky, mezi + pól baterie a svíčku připojíš diodovou zkoušečku nebo drát se žárovkou. Pokud svítí měla by být ok jinak výměna.
Octavia Combi 1.9 TDI 81kW, AHF
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

Naldo: dobrej napad.

ale podle mne toho moc tou diodovou zkouseckou pri proudu deset mili nepoznas.
Uživatelský avatar
Naldo
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 23 led 2006, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Naldo »

Kolik tam je proud to netuším, ale každopádně mi to svítilo. Vyzkoušeno.
Octavia Combi 1.9 TDI 81kW, AHF
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

no ja to trochu tusim. ledkou vicemene vic nez 50 mili neprozenes. a pri padesati mili meris ten zhavak v uplne jinem pracovnim bode.
podle mne maximalne poznas jestli neni preruseny.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Svítilo by to i při špatném žhavítku. Tuhle zkoušečku jsem rozsvítil nasliněným prstem. Chce to tlustej ampérmetr a měřit proud. Jedna bere 10A, když je ohřátá. Když je studená, tak zpočátku bere 25A.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

origos: kdyz jsem tlustej ja, muzu mit tenkej ampermetr? (LOL)


mas samozrejme pravdu.
Uživatelský avatar
Naldo
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 23 led 2006, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Naldo »

O to jde ne? Když je přerušený nežhaví. Fakt je ten, že ještě může žhavit blbě přímo v provozních podmínkách ale do toho nevidím. :)
Octavia Combi 1.9 TDI 81kW, AHF
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

O to jde. Zhavak neni binarni - zhavi/nezhavi.
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Chlapi. Origoš píše, že když jsou teplé tak berou 10A? Co to znamená, jak dlouho to žhaví? Plyne z toho, že žhaví i při už nastartovaném motoru? Jak dlouho?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ano žhaví cca 1 minutu po nastartování, některá auta i déle. Říká se tomu dožhavování a je to proto, aby to studené nehulilo.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
TOSAN
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 bře 2006, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od TOSAN »

hosi vemte si voltmetr prepnete si to na pipak.jeden konec pripoj na kostru a druhy na zhavic a musi piskat , pak je dobry
pumix
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 26 led 2006, 19:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pumix »

jednoduchý způsob..Odpoj kabely od žhaviček.škrtni +baterie se svíčkou. Jestli jiskří je gut....
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To právě jednoduchý není, protože třeba u Feldy se k tomu špatně může. Některý Fiaty ještě horší. Jednoduchý je připojit ampérmetr na žhaviče, druhý drát na baterku a když spadne na 40A, je to OK. Když spadne na 30A, tak je jeden v zoulu atd. Jak říká pan Hetcl "co si nezměřím, tomu nevěřím".
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pumix
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 26 led 2006, 19:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pumix »

origoš píše:To právě jednoduchý není, protože třeba u Feldy se k tomu špatně může. Některý Fiaty ještě horší. Jednoduchý je připojit ampérmetr na žhaviče, druhý drát na baterku a když spadne na 40A, je to OK. Když spadne na 30A, tak je jeden v zoulu atd. Jak říká pan Hetcl "co si nezměřím, tomu nevěřím".
To je pravda ,ale konkrétně já mám ampermetr jen do 20A ,takže kabel to jistí...
transit 2.5td.sharan 1.9 pd
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“