Škoda Felicia cvaka ale neštartuje

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mPP
Nováček
Odpovědi: 0

Škoda Felicia cvaka ale neštartuje

Příspěvek od mPP »

Zdravím

Mám taký problem. Auto som vo februári dával do servisu asi na 4 dni aby mi urobili najpotrebnejšie veci aby prešlo cez STK boli menené tlmiče,čepy, svetielka nad značkou a podobne blbosti auto prešlo cez STK lenže po čase možno pár dni mi auto nenaštartovalo hneď po prvom pretočení kľúčika ale napr na 3 krát nedaval som tomu velku váhu kedže to urobilo občas. Čím ďalej tým to bolo častejšie a musel som viac krat pretočiť. Dnes som točil možno i 50 krát a až tak naskočil a po zhasnuti po trase asi 7Km nenaskočil. Neviem v čom môže byť chyba som totálny amatér a za vaše rady ďakujem skúsim sa nato zajtra pozrieť čo stým vlastne je. Baterka bola nabíjana v nej problem nevidím. Problém už dlhší mám, že mi svieti kontrolka nabíjania ale ono dobíja to je záhada tiež neviem prečo a počítač chybu žiadnu nevypíše hoci kontrolka svieti. Môže to mať niečo stým ?

P.S auto mi nikdy niečo podobné nerobilo až keď som ho vybral zo servisu
mPP
Nováček

Re: Škoda Felicia cvaka ale neštartuje

Příspěvek od mPP »

mPP píše:Zdravím