logy na ASV - pokračování tak mám nachipováno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
logy na ASV - pokračování tak mám nachipováno
chlapci mrkněte se mi na ty logy...je to oktávka 1 ASV jeden je na trojku od 1500ot až 4000ot a druhý je na čtyřku 1500ot až 3000ot. díky http://leteckaposta.cz/165801869 a http://leteckaposta.cz/888529809
Naposledy upravil(a) OťasTDi dne 02 říj 2013, 08:24, celkem upraveno 9 x.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
regulace chodí dobře,turbo bylo čištěno,sesoustružena ta velká podložka a válečky z nerezu o 0,15mm delší...do baňky jak běhá táhlo sem lehce stříknul WD40...regulace jde umáčknout až na dorazový šroubek - pruží ta baňka ale umáčknu to prstem přez hadr...hadičky se zdají oukej a ani není prodřené to opletení...ventil N75 je původní. na vcds žádná chyba a TDi graf a všechny měřené hodnoty (teplotní čidlo atd) je v pořádku.já jsem sem nechtěl psát záměrně problém,abych viděl názory jen z logu ale s pravdou ven.pocitově to jede jako 66kw...prostě je líná...maximálka je tak 170km/hod a zrychlení nic moc...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
je těžké odhadnout jak to jezdilo před tím,ale myslím že stejně...auto jsem koupil před 4 rokama a po prvním půlroce jsem hned řešil regulaci turba...tady na fóru jsem narazil na humlův nápad s vypodložením a u soustružníka nechal vytočit ty válečky...od té doby není s regulací jediný problém...zpěťák tam je a je origo
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Ten N75 bych zkusil proměřit, příp. jinej a ostatní kolem tý regulace, i když možná neleze nahoru proto, že nemá moc co regulovat - ten "nádech" turba jak koukam na log tý čtyřky sice přeleze požadavek o 0,1bar, ale dost pozvolně ... chtělo by to porovnat s palivem (stačí např. log 1,10,11 , event. i 8 ) a když bude palivo ok (>40mg), možná to bude chtít ubrat na tý podložce (velká mezera) ...
já mam sice diodu místo váhy, egr off, ap., ale to všechno s teplym motorem spíš "linearizuje" nárust otáček pod plnym a zrovna nedávno jsem si dělal log - když to sešlápnu při cca 1800ot. na 3, tak jde okamžitě tlak strmě nahoru a při 2200-2300 ot. už přefukuje až kolem 0,2 bar, přitom regulace reguluje na 65% a leze pořád nahoru (ve 3300ot. je už na 94%) a ty "vlny" skut. plnicího tlaku se pohybujou cca 0,1-0,15 bar nad požadavkem
já mam sice diodu místo váhy, egr off, ap., ale to všechno s teplym motorem spíš "linearizuje" nárust otáček pod plnym a zrovna nedávno jsem si dělal log - když to sešlápnu při cca 1800ot. na 3, tak jde okamžitě tlak strmě nahoru a při 2200-2300 ot. už přefukuje až kolem 0,2 bar, přitom regulace reguluje na 65% a leze pořád nahoru (ve 3300ot. je už na 94%) a ty "vlny" skut. plnicího tlaku se pohybujou cca 0,1-0,15 bar nad požadavkem
pašíkombi AFN B597
baňku jsem neměnil a nic na turbu nereguloval...jen čistění - nic jiného...prstenec jsem obráceně nedaltoefuk píše:banku a n75 si uz skusal menit?
Nemohol si to zle poskladat?
Predpatie tiahla OK? cervikom si nehybal?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
tak můžu udělat log 1,10 a 11 ymslíš že by 0,15mm ubralo výkon...někdo tu dává i 0,2mmFandaTDI píše:Ten N75 bych zkusil proměřit, příp. jinej a ostatní kolem tý regulace, i když možná neleze nahoru proto, že nemá moc co regulovat - ten "nádech" turba jak koukam na log tý čtyřky sice přeleze požadavek o 0,1bar, ale dost pozvolně ... chtělo by to porovnat s palivem (stačí např. log 1,10,11 , event. i 8 ) a když bude palivo ok (>40mg), možná to bude chtít ubrat na tý podložce (velká mezera) ...
já mam sice diodu místo váhy, egr off, ap., ale to všechno s teplym motorem spíš "linearizuje" nárust otáček pod plnym a zrovna nedávno jsem si dělal log - když to sešlápnu při cca 1800ot. na 3, tak jde okamžitě tlak strmě nahoru a při 2200-2300 ot. už přefukuje až kolem 0,2 bar, přitom regulace reguluje na 65% a leze pořád nahoru (ve 3300ot. je už na 94%) a ty "vlny" skut. plnicího tlaku se pohybujou cca 0,1-0,15 bar nad požadavkem
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
vlastní zkušenosti s podložkama zatim nemam (jedno turbo tu sice mam rozebraný s připravenejma 0,1mm podložkama), ale 0,2mm už mi přijde hodně (ono asi taky záleží na typu turba, pro některý větší to třeba nemusí bejt tolik), to už je dost velká vůle na to, aby to bylo znát i na výkonu (pokud/dokud tam nebude nějakej nános sazí...)
Zkus udělat ten log 1,10,11 a když bude palivo vypadat ok, změřil bych ten N75 (jeho cívka by měla mít myslim 14-20 Ohm), event. zkusil, jestli baňka udrží podtlak (aspoň orientačně bez demontáže přes hadičku "vycucnout" a chvíli podržet), ap.
Zkus udělat ten log 1,10,11 a když bude palivo vypadat ok, změřil bych ten N75 (jeho cívka by měla mít myslim 14-20 Ohm), event. zkusil, jestli baňka udrží podtlak (aspoň orientačně bez demontáže přes hadičku "vycucnout" a chvíli podržet), ap.
pašíkombi AFN B597
to je dobra rada, ale co sa tyka merania odporu N75, nemusi to odhalit vadny solenoid-vlastna skusenost.FandaTDI píše:zkusil, jestli baňka udrží podtlak (aspoň orientačně bez demontáže přes hadičku "vycucnout" a chvíli podržet), ap.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Ja bych mel mit 0,2mm. Nabeh turba byl velmi pozvolny. Plneho tlaku docilil az pri 3000ot (ve 2000 bylo cca 1,8bar) - po vycisteni se na banku nesahalo. Doladil jsem to na bance pomoci te matky. Nyni pri plnem seslapnuti cca 1500-1600 otacek, tak v 1850-1900ot mam tlak 2bary, potom to jeste preleze cca o 0,1 az nekdy o 0,2, nasledne je hned zregulovano na 2+- autobus a to drzi az nad 4000ot. (neumim nastavit jemejsi casovani pri logu-pro presnejsi cisla) Regulace se pozvolna zvysuje (%), jestli si dobre pamatuji tak kolem tech 4000ot jede regulace cca 75%+-OťasTDi píše:tak můžu udělat log 1,10 a 11 ymslíš že by 0,15mm ubralo výkon...někdo tu dává i 0,2mmFandaTDI píše:Ten N75 bych zkusil proměřit, příp. jinej a ostatní kolem tý regulace, i když možná neleze nahoru proto, že nemá moc co regulovat - ten "nádech" turba jak koukam na log tý čtyřky sice přeleze požadavek o 0,1bar, ale dost pozvolně ... chtělo by to porovnat s palivem (stačí např. log 1,10,11 , event. i 8 ) a když bude palivo ok (>40mg), možná to bude chtít ubrat na tý podložce (velká mezera) ...
já mam sice diodu místo váhy, egr off, ap., ale to všechno s teplym motorem spíš "linearizuje" nárust otáček pod plnym a zrovna nedávno jsem si dělal log - když to sešlápnu při cca 1800ot. na 3, tak jde okamžitě tlak strmě nahoru a při 2200-2300 ot. už přefukuje až kolem 0,2 bar, přitom regulace reguluje na 65% a leze pořád nahoru (ve 3300ot. je už na 94%) a ty "vlny" skut. plnicího tlaku se pohybujou cca 0,1-0,15 bar nad požadavkem
75% je OK, lebo strop je 95%.
Ja by som kludne do toho siel, zvysil predpatie na banke o 1-2 zavity a nalogoval. Je to bez financnych investicii a nieje problem to vratit spat...
OtasTDi:
skus tak, checkni banku, precvakaj N75 a popritom do nej mozes striekat WD do kazdej dierky a nakoniec to tiahlo...
Ja by som kludne do toho siel, zvysil predpatie na banke o 1-2 zavity a nalogoval. Je to bez financnych investicii a nieje problem to vratit spat...
OtasTDi:
skus tak, checkni banku, precvakaj N75 a popritom do nej mozes striekat WD do kazdej dierky a nakoniec to tiahlo...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381