logy na ASV - pokračování tak mám nachipováno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

logy na ASV - pokračování tak mám nachipováno

Příspěvek od OťasTDi »

chlapci mrkněte se mi na ty logy...je to oktávka 1 ASV jeden je na trojku od 1500ot až 4000ot a druhý je na čtyřku 1500ot až 3000ot. díky http://leteckaposta.cz/165801869 a http://leteckaposta.cz/888529809
Naposledy upravil(a) OťasTDi dne 02 říj 2013, 08:24, celkem upraveno 9 x.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

mrkněte na to někdo prosím :)
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

regulacia chodi lahko?
co vsetko si uz skusal?
nemas tam moc makke hadicky na podtlakoch?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

regulace chodí dobře,turbo bylo čištěno,sesoustružena ta velká podložka a válečky z nerezu o 0,15mm delší...do baňky jak běhá táhlo sem lehce stříknul WD40...regulace jde umáčknout až na dorazový šroubek - pruží ta baňka ale umáčknu to prstem přez hadr...hadičky se zdají oukej a ani není prodřené to opletení...ventil N75 je původní. na vcds žádná chyba a TDi graf a všechny měřené hodnoty (teplotní čidlo atd) je v pořádku.já jsem sem nechtěl psát záměrně problém,abych viděl názory jen z logu ale s pravdou ven.pocitově to jede jako 66kw...prostě je líná...maximálka je tak 170km/hod a zrychlení nic moc...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

problem nastal po cisteni turba, alebo bol este pred?
Spatny ventil tam mas? funkcny a v spravnom smere zapojeny?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

je těžké odhadnout jak to jezdilo před tím,ale myslím že stejně...auto jsem koupil před 4 rokama a po prvním půlroce jsem hned řešil regulaci turba...tady na fóru jsem narazil na humlův nápad s vypodložením a u soustružníka nechal vytočit ty válečky...od té doby není s regulací jediný problém...zpěťák tam je a je origo
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

banku a n75 si uz skusal menit?
Nemohol si to zle poskladat?
Predpatie tiahla OK? cervikom si nehybal?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Ten N75 bych zkusil proměřit, příp. jinej a ostatní kolem tý regulace, i když možná neleze nahoru proto, že nemá moc co regulovat - ten "nádech" turba jak koukam na log tý čtyřky sice přeleze požadavek o 0,1bar, ale dost pozvolně ... chtělo by to porovnat s palivem (stačí např. log 1,10,11 , event. i 8 ) a když bude palivo ok (>40mg), možná to bude chtít ubrat na tý podložce (velká mezera) ...
já mam sice diodu místo váhy, egr off, ap., ale to všechno s teplym motorem spíš "linearizuje" nárust otáček pod plnym a zrovna nedávno jsem si dělal log - když to sešlápnu při cca 1800ot. na 3, tak jde okamžitě tlak strmě nahoru a při 2200-2300 ot. už přefukuje až kolem 0,2 bar, přitom regulace reguluje na 65% a leze pořád nahoru (ve 3300ot. je už na 94%) a ty "vlny" skut. plnicího tlaku se pohybujou cca 0,1-0,15 bar nad požadavkem
pašíkombi AFN B597
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

toefuk píše:banku a n75 si uz skusal menit?
Nemohol si to zle poskladat?
Predpatie tiahla OK? cervikom si nehybal?
baňku jsem neměnil a nic na turbu nereguloval...jen čistění - nic jiného...prstenec jsem obráceně nedal
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

FandaTDI píše:Ten N75 bych zkusil proměřit, příp. jinej a ostatní kolem tý regulace, i když možná neleze nahoru proto, že nemá moc co regulovat - ten "nádech" turba jak koukam na log tý čtyřky sice přeleze požadavek o 0,1bar, ale dost pozvolně ... chtělo by to porovnat s palivem (stačí např. log 1,10,11 , event. i 8 ) a když bude palivo ok (>40mg), možná to bude chtít ubrat na tý podložce (velká mezera) ...
já mam sice diodu místo váhy, egr off, ap., ale to všechno s teplym motorem spíš "linearizuje" nárust otáček pod plnym a zrovna nedávno jsem si dělal log - když to sešlápnu při cca 1800ot. na 3, tak jde okamžitě tlak strmě nahoru a při 2200-2300 ot. už přefukuje až kolem 0,2 bar, přitom regulace reguluje na 65% a leze pořád nahoru (ve 3300ot. je už na 94%) a ty "vlny" skut. plnicího tlaku se pohybujou cca 0,1-0,15 bar nad požadavkem
tak můžu udělat log 1,10 a 11 ymslíš že by 0,15mm ubralo výkon...někdo tu dává i 0,2mm
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

vlastní zkušenosti s podložkama zatim nemam (jedno turbo tu sice mam rozebraný s připravenejma 0,1mm podložkama), ale 0,2mm už mi přijde hodně (ono asi taky záleží na typu turba, pro některý větší to třeba nemusí bejt tolik), to už je dost velká vůle na to, aby to bylo znát i na výkonu (pokud/dokud tam nebude nějakej nános sazí...)
Zkus udělat ten log 1,10,11 a když bude palivo vypadat ok, změřil bych ten N75 (jeho cívka by měla mít myslim 14-20 Ohm), event. zkusil, jestli baňka udrží podtlak (aspoň orientačně bez demontáže přes hadičku "vycucnout" a chvíli podržet), ap.
pašíkombi AFN B597
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

FandaTDI píše:zkusil, jestli baňka udrží podtlak (aspoň orientačně bez demontáže přes hadičku "vycucnout" a chvíli podržet), ap.
to je dobra rada, ale co sa tyka merania odporu N75, nemusi to odhalit vadny solenoid-vlastna skusenost.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

jo to je pravda, třeba zanešenej N75 to měření neodhalí, to chce zas zkusit jak cvaká (ať už akčníma členama nebo přivedením napájení a nejlíp přitom podobně jako u tý baňky testovat těsnost)
pašíkombi AFN B597
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

OťasTDi píše:
FandaTDI píše:Ten N75 bych zkusil proměřit, příp. jinej a ostatní kolem tý regulace, i když možná neleze nahoru proto, že nemá moc co regulovat - ten "nádech" turba jak koukam na log tý čtyřky sice přeleze požadavek o 0,1bar, ale dost pozvolně ... chtělo by to porovnat s palivem (stačí např. log 1,10,11 , event. i 8 ) a když bude palivo ok (>40mg), možná to bude chtít ubrat na tý podložce (velká mezera) ...
já mam sice diodu místo váhy, egr off, ap., ale to všechno s teplym motorem spíš "linearizuje" nárust otáček pod plnym a zrovna nedávno jsem si dělal log - když to sešlápnu při cca 1800ot. na 3, tak jde okamžitě tlak strmě nahoru a při 2200-2300 ot. už přefukuje až kolem 0,2 bar, přitom regulace reguluje na 65% a leze pořád nahoru (ve 3300ot. je už na 94%) a ty "vlny" skut. plnicího tlaku se pohybujou cca 0,1-0,15 bar nad požadavkem
tak můžu udělat log 1,10 a 11 ymslíš že by 0,15mm ubralo výkon...někdo tu dává i 0,2mm
Ja bych mel mit 0,2mm. Nabeh turba byl velmi pozvolny. Plneho tlaku docilil az pri 3000ot (ve 2000 bylo cca 1,8bar) - po vycisteni se na banku nesahalo. Doladil jsem to na bance pomoci te matky. Nyni pri plnem seslapnuti cca 1500-1600 otacek, tak v 1850-1900ot mam tlak 2bary, potom to jeste preleze cca o 0,1 az nekdy o 0,2, nasledne je hned zregulovano na 2+- autobus a to drzi az nad 4000ot. (neumim nastavit jemejsi casovani pri logu-pro presnejsi cisla) Regulace se pozvolna zvysuje (%), jestli si dobre pamatuji tak kolem tech 4000ot jede regulace cca 75%+-
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

75% je OK, lebo strop je 95%.
Ja by som kludne do toho siel, zvysil predpatie na banke o 1-2 zavity a nalogoval. Je to bez financnych investicii a nieje problem to vratit spat...
OtasTDi:
skus tak, checkni banku, precvakaj N75 a popritom do nej mozes striekat WD do kazdej dierky a nakoniec to tiahlo...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“