Octavia AHF

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Octavia AHF

Příspěvek od cin »

Pridavam graf z ladeni auta meho brachy


Obrázek

Upravy:
trysky Sprint 502 (osazeno by Huml)
EGR off, zbytek serie (turbo VNT 15)

Auto ozilo, jde pekne od spodu a vubec nehuli (rofl)

Jen na vysvetleni - ta spodni krivka neni serie, ale chip od nalejvace X tuning Velke Mezirici za 7000,- (wallbash) (wallbash) (wallbash) , podle slov TDI Funa - nic moc :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ja ten sw nekontroloval. Letovaci ecu. Ale popis ty trable s turbem hlavne chybou spatneho ladeni ecu.. regulace na 94% nouzaky, nekolikrat jste cistili turbo. Pak ta blbost s podlozkama pod regulaci a vse mel na svedomi spatnej soft.
No hlavne at to funguje a jezdi. ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Moc diky :) ;)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3683
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Taky jsem měl podobný problémy s regulací turba na max a stejně to padalo do nouzáku(překročení max. plnícího tlaku). Regulace na turbu chodila nádherně volně. Problém byl totožný. Chybně upravená řídící jednotka. Původní úpravce byl LSC, opraveno u DP.
Oct asv 2000, DieselPower
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jo jo... kdo umí ten umí, taky byl u funa jeden známý (z Prahy), chip už měl (od celkem renomované firmy), auto fungovalo, ale kouřilo... pod odjezdu od funa naprosto bez kouře a ještě z toho vylezlo něco navíc. :)
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

ja mam tiez so Zdenčim dobru skusenost, vyse 50tkm bez nehody :D
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nevěděl jsem, že FUN do jednotky dává i anděla strážného (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“