T4 prevodovka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

T4 prevodovka

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

Zdar mam 2,5 Tdi rozjizdel jsem se a najednou rana a auto uz nejelo kvalty tam jdou akorat auto se nerozjede kdyz jsme to tahli tak se klepalo rizeni jako kdyz je povoleny kolo bez motoru jenom na lane... tak me napada bud poloosa nebo diferak.... Nebo ze by urvala dvouhmota? ale to je divny kdyz se to tahne na lane na neutral a porad to drbe... Nemate nekdo zkusenost?
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
kajakgsxr
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 26 říj 2008, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: T4 prevodovka

Příspěvek od kajakgsxr »

Vesely-trosecnik píše:Zdar mam 2,5 Tdi rozjizdel jsem se a najednou rana a auto uz nejelo kvalty tam jdou akorat auto se nerozjede kdyz jsme to tahli tak se klepalo rizeni jako kdyz je povoleny kolo bez motoru jenom na lane... tak me napada bud poloosa nebo diferak.... Nebo ze by urvala dvouhmota? ale to je divny kdyz se to tahne na lane na neutral a porad to drbe... Nemate nekdo zkusenost?
pravá poloosa - kloub u kola nebo protočený tisícihran z diferáku do poloosy
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

Re: T4 prevodovka

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

kloub na kole to neni jak se dostanu k tomu tisicihranu to je v haji diferak?
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
kajakgsxr
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 26 říj 2008, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: T4 prevodovka

Příspěvek od kajakgsxr »

Vesely-trosecnik píše:kloub na kole to neni jak se dostanu k tomu tisicihranu to je v haji diferak?
A co levá krátká poloosa,taky ok??? zkoušel jsi vzít poloosu za jeden i druhý konec a zabrat proti sobě,jestli není uvnitř pod manžetou přetržený kloub,pokud máš manžetu ok nebudeš to vidět.
Musíš demontovat celou poloosu (pravá dlouhá) a jenom ji vytáhneš z převodovky-vyteče trochu oleje a zkontroluj na konci poloosy a uvnitř v diferencialu tisícihran (ozubení vypadá stejně jako kloub u kola skrz náboj)
pokud bude vše ok,tak ještě vypusť olej z převodovky do čisté nádoby,jestli nevypadají nějaké kovové kusy zubů nebo něco jiného, pak asi ven převodovku a hledat dál.
Vesely-trosecnik
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 06 bře 2009, 15:50
Odpovědi: 0

Re: T4 prevodovka

Příspěvek od Vesely-trosecnik »

diky...kratka poloosa... uz to zase jezdi...
VW Caravelle 2,5TDi 75kw, Fiat Scudo 1,9TD 68kW, ARO 243
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“