Stránka 1 z 1
Vše o DSG
Napsal: 21 dub 2013, 19:00
od sliva
jaká je všeobecně pověst DSG převodovky??? klady a zápory,časté poruchy,náklady servis,udržba....atd
v jakym stavu bude převodovka při 170tkm...na octě 2009, 1,9TDI docela se toho bojím...aby mě to nevytáhlo z peněz
slyšel jsem že se s tím jezdí pěkně...ale já sám s tím nikdy nejel

Re: Vše o DSG
Napsal: 21 dub 2013, 20:19
od Fantomeš
sliva píše:jaká je všeobecně pověst DSG převodovky??? klady a zápory,časté poruchy,náklady servis,udržba....atd
v jakym stavu bude převodovka při 170tkm...na octě 2009, 1,9TDI docela se toho bojím...aby mě to nevytáhlo z peněz
slyšel jsem že se s tím jezdí pěkně...ale já sám s tím nikdy nejel

Strašně dúležitá je údržba! Proste měnit olej.
Když jsme scháněli passata, tak jsme zkoušeli samý DSG (asi 10). Všechny měli najeto okolo 200 000km a u všech to při rozjíždění cukalo a nefungovalo to. Nesmí ti to cuknout při rozjezdu a to ani na "R" ani na "D"...
ALE teď mám zálusk na známího OII 1.9 tdi DSG a ta má asi 330 000km a funguje krásně, necuká. Mění olej po 60000kilákách.....
Ta převodovka je supr!
K poruchám a celkově údržbě ti nic neřeknu. Jen že ten známej dává v autorizáku za ten olej práci a filtr asi 4000,- což není big deal
Víc ať řeknou ti, kdo to opravovali...
Napsal: 22 dub 2013, 03:50
od sliva
problem je v tom,ze auto nejde fyzicky vyzkouset

auto je z holandska,do servisu jezdilo dle intervalu,ale co s tim kdo delal se nedozvim
a v cem je tedy problem kdyz to cuka? je to na drahou opravu

Napsal: 22 dub 2013, 17:35
od Fantomeš
sliva píše:problem je v tom,ze auto nejde fyzicky vyzkouset

auto je z holandska,do servisu jezdilo dle intervalu,ale co s tim kdo delal se nedozvim
a v cem je tedy problem kdyz to cuka? je to na drahou opravu

Bylo mi řečeno, že to je mechatronika... Kdyř jsem scháněl passata, tak to byla otázka 30000,- ... Teď nevím.
Jinak to nevadí ničemu, jen to cuká...
Napsal: 23 dub 2013, 03:25
od sliva
30 tkc

to je teda palba... za ty prachy se musi sehnat nova,ne?
kdyz to tak ctu,asi se na DSG vykaslat

Napsal: 23 dub 2013, 09:24
od peeeetr
sliva píše:30 tkc

to je teda palba... za ty prachy se musi sehnat nova,ne?
kdyz to tak ctu,asi se na DSG vykaslat

Zase to ber tak, že jakmile jí jednou vyměníš nebo necháš repasovat, tak máš na x tis km pokoj, pokud beru v potaz, že se to udělá pořádně a budeš dodržovat ser. interval výměny oleje. A při dalšim prodeji aspoň budeš mít v ruce papír, že už byla dělaná.
Musím uznat, že s tím DSG se jezdí fakt hezky. Kámoš to má v autě a paráda

Napsal: 23 dub 2013, 11:50
od sliva
jaky interval vymeny oleje? cena vymeny??
kolika stupnovy to DSG je u octy 2009 1.9tdi?
Napsal: 23 dub 2013, 12:00
od Ladas
olej se dělá po 60tis a k těm kvaltům by to chtělo alespoň kód převodovky ale asi 6 nebo 7
Napsal: 23 dub 2013, 12:04
od sliva
ok... cena cca 3-4 tkc? kod nevim...
Napsal: 25 kvě 2013, 22:28
od semirr96
vyborna tema ktora aj mna velmi zaujima takze rad by som bol keby sa to rozpisalo. Ok vieme ze menit olej kazdych 60 000 km.
Otazky:
- je to nejaky problem s tou vymenou, kebyze si to menim doma? Klasicky vypustit, vymenit filter a naplnit?
-je to dobra kombinacia s ropakom?
-prevodovky maju kody su niektore ktorym sa radsej vyhnut napr. z dovodu skor vyrobenych na ktorych este neboli vychytane chyby?
-co taka DSG vyzaduje si opatrnejsie zaobchadzanie, alebo to bez nejakych problemov znasa aj plny kotol a teda co jej najviac vyhovuje?
-ako je to DSG u motora s DPF napr. pri regeneracii?
A nakoniec
-manualne radenie vs. DSG, vyhody nevyhody
odtah
Napsal: 04 říj 2015, 19:00
od Sunny
Ahoj,můžu se DSG tahat na laně v N bez zapnutého motorů??Nemůžu ji nějak poškodit.Popřípadě jakou max.rychlosti.Diky
Napsal: 04 říj 2015, 19:39
od titan0306