Stránka 1 z 1
Interval výměny rozvodů CFGB
Napsal: 26 dub 2013, 07:45
od nogis
Po kolika se mají dělat? Auto bylo ve 150tkm na běžným servisu a autorizák napsal další servis ve 180tkm. To se fakt ještě neměly dělat?

Napsal: 26 dub 2013, 07:59
od roman1648
jo, ono to má takový nesmyslný intervaly, a při 180tis. tam mají myslím napsanej jenom výměnu řemene

Napsal: 26 dub 2013, 08:22
od pasa
Je to tak ,ve 180 t.Taky jsem se tomu divil,každopádně to stejně udělám dřív.
Napsal: 26 dub 2013, 08:28
od roman1648
ono oproti PD je to všechno celkově míň namáhaný, ale stejně je to hodně no
ale třeba 2.0 HDi má taky psanou první výměnu 160tis.km takže to tak asi je
když to člověk vymění dřív, určitě nic nepokazí a určo bych to měnil komplet
Napsal: 26 dub 2013, 09:33
od Slavkov
Však již na (inovovaných) PD je psaný řemen po 120tkm a napínací kladka po 240tkm

Na rotačkách s novou napínací kladkou, velkou kladkou s velkým ložiskem a vyztuženým řemenem je interval výměny 150tkm

Napsal: 26 dub 2013, 11:38
od Huml
na posledních PD už je taky řemen na 150tkm, u CR 180tkm a poslední už mají 210tkm, vydrží to bez problémů, už jsem jich pár dělal
Napsal: 26 dub 2013, 11:49
od Fabia353ZZ
A na Fabii 1,9 tDi 74kw AXR r,v2006 ja aky vymeny interval?90 000?km?Sorry že ti to tu zasieram len nechcem zakladat novu temu a ked vidim že sa to riesi tak sa pripojim

Dik
Huml píše:na posledních PD už je taky řemen na 150tkm, u CR 180tkm a poslední už mají 210tkm, vydrží to bez problémů, už jsem jich pár dělal
Napsal: 26 dub 2013, 19:33
od Jarda S.
2006 už by měla mít 120tis. km

Napsal: 26 dub 2013, 20:52
od jericho-3
Tam, kde nejsou pulsy čerpadla, nebo pohon kombajnu jako u PD, tam je řemen jen převodem , kde není moc co řešit. Je to výhoda těchhle motorů, že mnoho věcí odpadne, ale zase jiné/
horší?/ přibydou...Tam bych se nebál jet až nadoraz...
Napsal: 26 dub 2013, 21:28
od Biimbo
1.4 HDI má 240 tis a vydrží to..
Identický motor 2.0 Hdi v Xsaře 150 tis, v 306 jen 120 tis..
Napsal: 29 dub 2013, 05:24
od nogis
ok, díky všem
