Stránka 1 z 1
Čerpadlo stále napájeno, nové poznatky
Napsal: 27 dub 2013, 10:44
od Ada_CZ
Ahoj,
mám problém s vybíjením VW PASSAT B5 81kw AFN 1998
Klidový odběr auta jsem naměřil kolem 2,5A. Všiml jsem si, že po zapojení zdroje něco kovově cvaká v čerpadle... Po rozpojení 7-pinového konektoru čerpadla odběr klesl na 0,4A. (Původně jsem myslel, že je to chcípací ventil, ale ten je domnívám se v okruhu 3-pin konektoru.
Moje domněnka je taková, že zůstává sepnuté některé relé, které normálně spíná až při startu motoru. Ale tu už začínám být bezradný, Je mezi Vámi někdo, kdo do elektriky motoru AFN vidí a uměl by poradit, kde přesněji hledat problém? Mohlo by to dělat relé řídící jednotky?
Díky
Napsal: 27 dub 2013, 10:51
od Ladas
zkus odojit rádio
Napsal: 28 kvě 2013, 16:49
od Ada_CZ
Rádio jsem odpojil, ale nepomohlo..
Výpis chyb:
01266 - Rele zhavicich svicek (J52)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
00626 - Kontrolka doby predzhaveni (K29)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
P1570 - 35-00 - -
01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru
27-00 - nesmyslny signal
00668 - Palub.napeti: sv.30
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
00765 - Snimac drathy regulacniho soupatka (G149)
35-00 - -
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
35-00 - -
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
27-00 - nesmyslny signal
Napadá Vás v jakém okruhu může být bota, že to dělá takovou neplechu? Zkusil jsem auto startnout, chvilku běželo klidně, ale pak se začly sem tam objevovat škrtavé zvuky, dle mě z čerpadla, postupně frekvence škrků rostla, tak jsem to asi po čtvrtém z nich vypl, už se to začalo i rozkolísávat... Takže by to nejspíš zdechlo samo:(
Napsal: 28 kvě 2013, 17:13
od TDImont
Jak je na tom relé 109 co spíná řj atd.. nezůstalo zapečený??
Napsal: 28 kvě 2013, 17:15
od Ada_CZ
Tohle najdu v krabici u ŘJ? Nemůžu se dostat k tomu zadnímu šroubu pod tím plastem pod stěračema, abych to otevřel - není na to nějaký fígl?
Zkusil bych se na to mrknout, ale i kdyby zůstávalo seplé, měl by motor za chodu fungovat normálně, což se obávám, že se úplně neděje..
Napsal: 28 kvě 2013, 17:18
od TDImont
Tak vytahuj pojistky a měřej...

Napsal: 28 kvě 2013, 19:46
od Ada_CZ
Edit: Přidávám videa zvuků z čerpadlo po připojení baterky:
http://www.youtube.com/watch?v=6qD-vh8RlfI
Dělá to, i když odpojím relé 209 a další 2 relé, které jsou u ŘJ motoru, včetně těch 2 pojistek...
Auto startuje, ale z čerpadla se ozývají dost nezdravé zvuky v nepravidelných intervalech..
NA zkoušku jsem připojil druhé čerpadlo a dělá stejné zvuky, takže chyba je v el.
Napsal: 29 kvě 2013, 14:54
od Ada_CZ
Na základě několika rad jsem se mrknul do boxu s ŘJ motoru, pro kontrolu patic relé. Nic podezřelého jsem nenašel, oxidaci, nebo uhořelé dráty. Možnost zkratu v těchto místech bych vyloučil.
Nicméně zkoušel jsem, kdy se vada projevuje. Schválně jsem vypojil konektor ze spínačky a dále jsem odpojil všechny konektory co vedou z boxu ŘJ do kabiny. Nechal jsem zapojen pouze oranžový - vede asi 4-5 drátu, z toho všechny krom jednoho dávají 12V nastálo.
Odpojil jsem také všechny relátka V boxu, i 2 velké 50 a 80A pojistky. K projevu vady stačí, aby byla zapojena ŘJ motoru a ten oranžový konektor do kabinové elektriky. Je možné, že by byla chyba v ŘJ? Nebo je ještě nějaké další kritické místo v motorové kabeláži, kde by mohl být problém?
Napsal: 29 kvě 2013, 16:52
od petr petr
Někomu to zavez , takhle když odpojuješ všechno možný tak to máš do vánoc co dělat. Musíš postupovat trochu logicky.
Napsal: 29 kvě 2013, 17:57
od Ada_CZ
Jestli jsem to čerpadlou neodkrouhnul při těch dvou startech, tak při jízdě bych ho nejspíš odepsal najisto. auto mi stojí na parkovišti.. A ani netuším, komu bych ho odtáhl, Ty bys o někom tady na ostravsku nevěděl?
Snažil jsem se odpojit všechno, abych maximálně redukoval oblast, kde může být chyba..
Napsal: 30 kvě 2013, 10:30
od petr petr
Mohl bych se tam zastavit, ale nejdříve tak o víkendu.