Točí ale nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Točí ale nestartuje
Scenic 1.5 dci 2005. Motor šlape jak hodinky s nízkou spotřebou. Z ničeho nic ale nejde nastartovat. Závada se u mě vyskytla již po druhé s odstupem několika měsíců. Poprvé na přelomu roku v zimě jsem auto musel nechat odstavené 150 km od baráku. Kamarád co mě zařizoval odtah ale přišel a auto čaplo na převalení motoru. Diagnostika kromě pár starých závad neukázala nic. Na doporučení člověka co mě dělal diagnostiku jsem vyměnil žhavící svíčky byly tam ještě původní a závada se projevovala již cca měsíc předtím a to tak že auto dlouho točilo nebo chytlo až na druhý startovací cyklus. Od té doby auto startovalo bez problému i když se mě zdálo že někdy chytá na první otočení a někdy o něco později. Po čtyřech měsících jsem ale tam kde jsem byl a je mě jasné že žhavičky to asi nebudou auto jednou nastartovalo až na podruhé a pak v nejméně vhodnou dobu už ne. Zavolal jsem odtah a auto nechal odtáhnout. Diagnostika bez závad a auto startuje normálně. Rozdíl je v tom že poprvé šlo auto po nepodařeném pokusu zamknout ale teď nejde, prostě nereaguje na DO a pokud ho chci zamknout Musím odpojit baterku. Pak můžu rencka zamknout ale pořád nestartuje. Mám takovej pocit že bude problém v imobilizeru. Měl jsem starýho scénika v benzínu a ten tohle čas od času udělal. Točil a nečapnul a současně nešel ale taky odemknout. Tam stačilo ale odpojit baterku a pak to bylo OK. Prosím vás pokud někdo víte, máte zkušenost nebo tušíte podělte se se mnou. Nejhorší závada je závada která se neprojeví když je to potřeba.
- imakebiodiesel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 01 črc 2012, 12:28
- Bydliště: lu2 UK
Problem je v tom že já jsem se pokoušel auto nastartovat asi 15 v rozpětí tří dnů a v servise prý po dobití baterie startovalo normalně takže mám na opravě auto které ted startuje normalně takže nejsou žádné parametry při nenastartování. Ta kontrolka určitě při startu nesvítí ale jestli se rosvítí a pak zhasne to na sto procent říci nemohu.
To že by to mohlo být podávací čerpadlo mě napadlo ale proč pak auto nereaguje DO?
To že by to mohlo být podávací čerpadlo mě napadlo ale proč pak auto nereaguje DO?
Abych uzavřel tuto kapitolu.
Vzhledem k tomu že v prvnim servisu si z autem nevěděly rady nechal jsem ho odtáhnot do servisu Garant na Jarově s tím že auto do pěti dnů spojízdní. Po čtyřech dnech jsem tam zavolal a bylo mě zděleno že je KO čerpadlo. Dojel sem tam a mechanik co auto opravoval řekl že je čerpadlo v hajzlu a na 90% i vstřiky a jediné co můžou udělat je poslat čerpadlo na stolici a to za 8000 kč bez práce. Jak jsem se ale začal ptát na tachnické věci začal se zamotávat a pořád tvrdil že nemá na čidle tlaku na liště správné napětí a tudíš tam naní tlak .Na nic jiného mě nedokázal odpovědět a pořád opakoval že čerpadlo nedá tlak. Poděkoval jsem a auto nechal odtáhnout do malé dílny kde mě bylo řečeno že po startu na sprej začalo auto startovat ale občas odmítlo a že to rozhodně neni čerpadlem ani vstřikama. Po dvou dnech bylo jasno. Auto rozchodilo aditivum a diagnoza? - zaseklý ventil v čerpadle. Machanik mě řekl že už jednou stejnou věc řešil a pokud se to bude opakovat tak stačí zajet do Delphi v Malešicích a tam to mění na počkání cena 3000 Kč
Vzhledem k tomu že v prvnim servisu si z autem nevěděly rady nechal jsem ho odtáhnot do servisu Garant na Jarově s tím že auto do pěti dnů spojízdní. Po čtyřech dnech jsem tam zavolal a bylo mě zděleno že je KO čerpadlo. Dojel sem tam a mechanik co auto opravoval řekl že je čerpadlo v hajzlu a na 90% i vstřiky a jediné co můžou udělat je poslat čerpadlo na stolici a to za 8000 kč bez práce. Jak jsem se ale začal ptát na tachnické věci začal se zamotávat a pořád tvrdil že nemá na čidle tlaku na liště správné napětí a tudíš tam naní tlak .Na nic jiného mě nedokázal odpovědět a pořád opakoval že čerpadlo nedá tlak. Poděkoval jsem a auto nechal odtáhnout do malé dílny kde mě bylo řečeno že po startu na sprej začalo auto startovat ale občas odmítlo a že to rozhodně neni čerpadlem ani vstřikama. Po dvou dnech bylo jasno. Auto rozchodilo aditivum a diagnoza? - zaseklý ventil v čerpadle. Machanik mě řekl že už jednou stejnou věc řešil a pokud se to bude opakovat tak stačí zajet do Delphi v Malešicích a tam to mění na počkání cena 3000 Kč
Měl jsem podobný problém. Závada byla velmi banální, malá trhlinka na hadičce, která vede od filtru do čerpadla. Prodřela se o trubku klimatiźace. Originální hadička nahrazena černou a vše je O.K. Dirka byla opravdu téměř neviditelná, nafta netekla. Přišel jsme na to tak, že ráno před startem jsem pumpoval balonkem co to šlo a v tom jsem uslyšel slabounké syčení a nakonec se i kapička nafty objevila. Je to megane 2005 1,9 dci