Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231 Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice
Příspěvek
od jaykay » 03 kvě 2013, 12:19
chlapi, jak poznam rychle na Alhambre 2.0TDI BRT, zda ma ci nema DPF?
7GG na stitku? kde ho na Alhambre najdu?
diky
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 03 kvě 2013, 14:56
Měl by být v kufru v pravé kapse, jak je hever.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231 Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice
Příspěvek
od jaykay » 03 kvě 2013, 14:58
OK, diky
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438 Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště
Příspěvek
od BoB12 » 03 kvě 2013, 19:04
jaykay píše: chlapi, jak poznam rychle na Alhambre 2.0TDI BRT, zda ma ci nema DPF?
7GG na stitku? kde ho na Alhambre najdu?
diky
Mrkni pod auto hned za napravnici.
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231 Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice
Příspěvek
od jaykay » 04 kvě 2013, 17:56
tak a ted mam dilema co koupit, mam ve vyberu Alhambru 2005 MR04 AUY 85kW, nebo 2006 MR06 BRT 103kW bez DPF
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 05 kvě 2013, 10:09
Tak to je snad jasná volba, ne? Dvoulitr a hotovo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231 Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice
Příspěvek
od jaykay » 05 kvě 2013, 10:40
zatim se taky priklanim k BRT
nevite, jaky jsou intervaly rozvodu BRT MR06 a AUY MR04 ?
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 807 Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0
Příspěvek
od superb10 » 05 kvě 2013, 13:40
BRT neber mam ho teraz na oprave a za boha ho nejdem rozchodit
vacka v prdeli,hydra,turbo,atd......ma dpf
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 05 kvě 2013, 13:56
Píše že to je BRT bez dpf, ale i tak si myslím že bude mít např el. klapku nebo možná i el. řízený EGR ventil. AUY bude v tomhle směru jednodušší.
Co se týče mechaniky jako vačka, bojím se že to je o štěstí, dám příklad minulý týden Touran BRU po 280tkm prodřený hydro, vačka ko.
V pátek jsem rozebral Caddy BDJ, najeto 358tkm vačka pěkný, hydra stopy opotřebení ale ještě nic špatného.
Pak si vyber...
Jen si nejsem jist, nemá motor BRT vyvažovací hřídel??
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231 Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice
Příspěvek
od jaykay » 05 kvě 2013, 15:49
Tomas.cz píše: Píše že to je BRT bez dpf, ale i tak si myslím že bude mít např el. klapku nebo možná i el. řízený EGR ventil. AUY bude v tomhle směru jednodušší.
Co se týče mechaniky jako vačka, bojím se že to je o štěstí, dám příklad minulý týden Touran BRU po 280tkm prodřený hydro, vačka ko.
V pátek jsem rozebral Caddy BDJ, najeto 358tkm vačka pěkný, hydra stopy opotřebení ale ještě nic špatného.
Pak si vyber...
Jen si nejsem jist, nemá motor BRT vyvažovací hřídel??
ma vyvazovaky
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 06 kvě 2013, 06:52
Rozvody jsou u obou motorů stejné - 90.000 km.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696 Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Ladas » 06 kvě 2013, 08:23
u BRT bude 120 neb 150
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339 Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Marek77 » 06 kvě 2013, 08:54
Nebude - SAGy mají záměrně zkrácený interval jen na 90.000 km.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231 Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice
Příspěvek
od jaykay » 06 kvě 2013, 08:55
jj taky jsem dohledal 90.000
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566 Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od sharik4x4 » 06 kvě 2013, 11:55
BRT bude dobrá volba,ale ještě jsem bez DPF neviděl.Jinak pořešit vyvažováky a bude klid,když tam tedy nebude DPF.Jinak je o zábavu postaráno.