Stránka 1 z 1

chvenie auta do stran

Napsal: 03 kvě 2013, 18:57
od jjuriss
ahojte, chcem sa opyta co moze sposobovat pri akceleracii napr 3 z 1500 do 3000tis ot rozchvenie auta do stran? moze to robit zotrvacnik? spozoroval som to len pri pridavani plynu takze nevyvezen kolesa to asi nebudu....

Napsal: 03 kvě 2013, 19:01
od Brawl
Ahoj, může to dělat i vnitřní kloub poloosy.

Napsal: 03 kvě 2013, 19:28
od jjuriss
myslsis homokinetak?...

Napsal: 18 kvě 2013, 18:48
od jjuriss
tak dnes som to pozornejsie odpozoroval,... a toto chvenie sa prejavuje vzdy ked sa prudko akceleruje od nizkych otacok do vyssich napr na trojke od 1300ot ked dam plyn na podlahu tak to auto rozchveje az do nejakych 2200ot a potom je to uz ok... pokial sa akceleruje pomali auto sa nechveje.

co to moze byt?
-hokineticky klb?
-silenbloky motor?
-roztrvacnik?

Napsal: 20 kvě 2013, 21:37
od miraspetrowski
jjuriss píše:tak dnes som to pozornejsie odpozoroval,... a toto chvenie sa prejavuje vzdy ked sa prudko akceleruje od nizkych otacok do vyssich napr na trojke od 1300ot ked dam plyn na podlahu tak to auto rozchveje az do nejakych 2200ot a potom je to uz ok... pokial sa akceleruje pomali auto sa nechveje.

co to moze byt?
-hokineticky klb?
-silenbloky motor?
-roztrvacnik?
asi vydojený uložení ramen

Napsal: 21 kvě 2013, 09:35
od jjuriss
puky som menil pre rokom a pol z TT ... horne silenbloky su povodne

Napsal: 22 kvě 2013, 08:34
od z-x-r
jsou to vnitrni homokynetaky..casta zavada u tohoto chovani.

Napsal: 22 kvě 2013, 08:48
od jjuriss
z-x-r píše:jsou to vnitrni homokynetaky..casta zavada u tohoto chovani.
to su tie pri prevodovke alebo pri kolese?

Napsal: 22 kvě 2013, 09:27
od Driver_1.9D
tie pri prevodovke