Stránka 1 z 2

GT1746S/GT2052S aktuaizacia 15.3.2015

Napsal: 27 kvě 2013, 10:59
od toefuk
Caute,
kupil som za rozumnu cenu toto turbo co ma najazdene cca 100t km a pred kupou som si samozrejme podla vyrobneho cisla zistil miery komponentov v nom.
Dnes ked som zhodil kompresorovy housing tak som bol nemilo prekvapeny, lebo na exducery som namiesto 49mm nameral len 46mm.
Od tohto turba by som chcel 150+ hp a 350+ Nm, tak potrebujem od miestnych odbornikov pocut ci ma vyznam to zacat prerabat(redukciu na zvody atd...).
Technicke info:
kompresor:
in.:36mm
ex.:46mm
M53
A/R .45

turbina:
ex.: 38mm a 12 lopatiek

Ja osobne si myslim, ze by mohlo byt pouzitelne s plniacim tlakom max 1,3 - 1,35 bar.
Par foto na porovnanie serioveho gt1544s a gt1746s:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Za kazdu radu dakujem.
PS: Kto pouziva turbomaster.info tak opatrne, mne udaje odtial nesedeli s realnymi hodnotami.

Napsal: 27 kvě 2013, 11:09
od subz3ro_tdi
Na moj vkus je tam tych potrebnych uprav vzhladom k potencialu dost vela.... ale je to na tvojom osobnom zvazeni :) Len ma zaraza preco si cakal u turba s oznacenim GT1746 velkost kompresoroveho exduceru 49mm a preco pises ze je to VGT ked sa jedna o turbo s WG systemom regulacie plniaceho tlaku :?

Napsal: 27 kvě 2013, 11:28
od toefuk
oznacenie je na housingu gt17 a dost.
Podla cisla turba som si nasiel cislo vrtule kompresoru a jej rozmery, tak asi preto.
Myslel som ze VGT je skratka pre wastegate, moja chyba, mal som si to pre istotu pozriet.

Napsal: 27 kvě 2013, 12:10
od eazy20
VGT=variable geometry turbocharger ;)

Napsal: 27 kvě 2013, 15:20
od acryll
tie rozmery sú až na exducer na kompresore veeeľmi podobné ako má napr.VB
podľa mňa to tých 350Nm a 150-160HP to zvládne... otázka je ako dlho (noteeth)
ale zaujímavý kompresor housing
zarazilo ma akurát aký malý WG to má(oproti starému turbu), tak uvidíš či to bude regulovať tlak

ak sa smiem spýtať... z čoho to je?
a ešte jedna otázka... prečo sa tak brániš prerábke na vgt? už vidím druhé turbo čo sa snažíš dať namiesto pôvodného :D
vgt má o mnoho lepšie vlastnosti, popremýšľaj nad VA, a máš pokoj :)

Napsal: 27 kvě 2013, 16:27
od toefuk
Lebo toto turbo ma velmi pekny spoolup uz od cca 1800 rpm co je na jeho velkost pekne. Volil som medzi gt2052 a gt1749(46) obe su z medveda 2.2cdi. Paci sa mi ,,bezporuchovost" obtokov a preto nechcem variabilitu.
S prvou prekopavkou som velmi spokojny (GT1549S):
Obrázek
Je to vlastne VAcko, len ma trochu mensiu vyfukovu cast ako VA a preto s nim nechcem ist cez 150PS 350Nm, aj ked som na zahranicnom fore nasiel, ze s nim tlacia 1,4 baru a maju 158ps a cca 350Nm.
Uz som s nim nabehat 3t km, olej nepapka, rychlo sa nafukne a opiera krasne do sedacky, ked bude cas tak urobim video akceleracie.
Takze na zaklade velkej spokojnsti s prvou obtokovou prekopavkou idem do trochu vacsej, neh mi tam ostane rezerva na EGT.

Napsal: 03 dub 2014, 09:19
od toefuk
cas posunut sa dalej, uz je doma gt 2052s

inducer kompresora 36,8mm
exducer turbiny 40mm

Obrázek
Obrázek

Napsal: 03 dub 2014, 11:20
od Smoke
A k cemu ze to je?
Ja jen v dnesni moderni dobe s vnt nekolikate generace, treba compr 40/56 s exh exducer 40
Bezproblemu, vykonejsi a s lepsim spodkem nez gt2052s
Ber to tak ze se divim s takovimto postupem a ze mas silu cas a chut toto zkouset.

Napsal: 03 dub 2014, 16:14
od toefuk
Nehovorim ze je to efektivne z hladiska prerabka/vykon, ale je to moje hobby.
Neslubujem si od toho velke cisla, uspokojim sa s 350Nm, peknym priebehom a zivotnostou turba+ motora(1Z toho vela nepobere) na kone kaslem, mna zaujima krutak.
Posledny a najdolezitejsi dovod preco to robim je, ze ma to kurevsky bavi!
PS: obtoky sa uz nepouzivaju ani v dnesnej modernej dobe s vnt niekolkej generacie? ;)
PS2: chalani na zahranicnych forach u motora AHU uvadzaju spoolup 20psi (cca 1,3 bar) pri cca 2000rpm co na moje poziadavky bohato vyhovuje.
Auto a motor ma svoje roky a samozrejme sa mi ziadna investicia nevrati ani z polovice, ale ruku na srdce, komu sa vratila? Vsetci to robime pre ten pocit... a ja si len vyberam inu cestu... :-D

Napsal: 03 dub 2014, 17:37
od acryll
kedy sa plánuje montáž? (noteeth)
a nepostrehol som... trysky máš 764?

Napsal: 03 dub 2014, 17:59
od toefuk
nie, motor presiel neakymi zmenami, teraz tam su p520 z AFN, ale pojde bud 11 alebo 12mm hlava, ktora zabezpeci palivo
montaz neviem kedy stihnem, lebo mam na plane v byte vymenit okna, radiatory, omietky, loggiu..., ale hadam toto leto by to mohlo byt.

Napsal: 04 dub 2014, 06:46
od maiello
Chvály hodná práce a jen tak dál :)
Taky jsem fanda obtoků a jezdim obtokové turbo, a je to to jediné na co jsem v autě zatim nešáhl. Spolehlivost je snad nekonečná
Pravdu maj že žádnou velkou parádu s tim neuděláme ale ne každý chce hned 200 ps.

Napsal: 06 dub 2014, 12:15
od toefuk
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 17 dub 2014, 20:15
od toefuk
nieco nove porobene...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Caka sa na "piestne" kruzka a este neake diely a musim poriesit aj sanie k turbu, je tam 60mm priemer...

Napsal: 27 dub 2014, 22:02
od toefuk
Obrázek
stary vs. novy
Obrázek
novy vs. stary
Obrázek
uzol
Obrázek
Obrázek
Actutor prekopany na pretlakovy z povodneho podtlakoveho (klobuk dole pred inziniermi z mercdesu ak nechali ortvorenu klapku pri studenom starte a vobec pri volnobehu...).
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Este musim poriesit sanie z Fboxu(70mm) do turba(60mm)