oct1 brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

oct1 brzdy

Příspěvek od michal600 »

na octě 1 2003 s ABS mi málo brzdí brzdy. podtlak funguje krásně, ale pedál je furt takový měký. ve předu sem předělal brzdy na 288 a vyměnil i hadice.
zadek sem odvzdušnoval tak už 3x. před rokem byla dole zadní náprava a byly rozpojený hadice.
je možný že by z nějakého důvodu zůstával v zadních třmenech vzduch???

někdo říkal že sundává třmeny a natáčíje aby je líp odvzdušnil--- nikdy sem to nezkoušel. co je na tom pravdy???

Bratr má taky octu sice s bubny ale brzdí mu to líp, jen se dotkne brzd a člověk je přilepený na čelním skle.

chci jen aby to brzdilo aspon tak jak má, víc od toho nechcu
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9269
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

odvzdušnit pořádě včetně ABS
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4992
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

u mě pomohlo odvzdušnění pomocí vagu,protože jakmile nepouštíš čerpadlo abs,tak to pořádně neodvzdušníš...kdybys chtěl návod jak,tak mi pošli sz...nevím,jestli to vyřeší tvůj problém,ale za pokus nic kromě kapaliny na dolévání nedáš
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Jenze pokud nema vas tak se abs blbe odvzdusni kdyz neotevira ventily v abs. Ja to udelal tak ze jsem to odvzdusnil kdyz jsem nemel vas pres stroj na odvzdusneni nekolikrat aktivoval abs a pak znova a je to uplne krasny. Nebo si postupne otevirej odvzdusnovaky a at ti nekdo slape to taky jde.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

ja som mal podobny problem, menil som cele vedenie a repasoval brzdice .. 2x som vsetko odvzdusnil a belo to vseliake, ale slavsie ako pred tym .. ale pekne si vsetko sadlo a po nejakych 2000km mi to teraz brzdi 2x tak dobre ako stare.. som velmi spokojny.. cez VAG som vobec neodvzdusnoval..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

vaga mám, tak zkusím ještě aktivovat čerpadlo abs přes akční členy a odvzdušnit. Jinak předtím jsem odvzdušnoval odsávačkou a potom i šlapáním ( lepší kontrola jestli jde bublina). tak uvivdím
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

pozor jen na jednu věc.. 280 brzdy - jen se dotkneš pedálu a už brzdí..ale pak už nic. 288/312 musíš šlápnout pořádně ale pak brzdí dál...
Pocitově jsou ovšem 280 o dost "ostřejší"
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

je to stejný jak s 280. takže vtom bych problém neviděl
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

kvapalina ti nemizne? ked si pisal ze bola zadna naprava dole, tak moze byt ze su slabo dotiahnute spoje hadic....
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“