Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Neviem co tym myslis, ale ked si taky mudry, ked ti poviem ze boly rozvody poznacene, urcite ti je uz vsetko jasne. Teda co to bolo a ako som to odstranil. Cize tak... Teraz som to akurat zlozil...Mal som aj ine na robote...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
TDI tech píše:ja kedz vidzim tot agregat ta mi nedobre
Jasne urcite je najlepsie prezraty jednotkovy golf s klietkou a nejakyh tym samonom ARL... Mam este aj W8 4,0i boli nato tiez velmi mudre reci. Ale beha stym niekto s vas? Alebo to proste neni to ARL-ko tak konecna?
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
A proc by behal? Spotrebu to ma jako mel dnes Catdavid pri brutalni jizde na krev na "okruhu", a navic ne nafty. Kroutici moment mensi, nezli lehce poladene ASZ, jedine pozitivum, ktere spatruji je zvuk ... takze proto ta "konecna".
Uprimne receno, kdybych chtel nenazranou V8, tak si poridim BMW
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
lakuje znamená něco jako maže med kolem huby v jednom příspěvku uvádíš jak je to super auto po důchodci a na druhým konci je realita jiná tak co si vybrat jinak plést si G2 s G1 je jako holinky-hodinky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
a když jsme u tý moudrosti rozvody se dělají na přípravky na barvičky se to dělalo v pravěku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech píše:ja kedz vidzim tot agregat ta mi nedobre
Je to BDH. Ma to naliete ani nie 100 000 po starcovy. Auto je ako s fabriky. Navyse neda sa to ani porovnavat so 150HP.
Na tych poslednych 2.5 V6 TDI (BDG a BDH) uz jaks taks muchy vychytali takze to az taka trgedia nieje ale aj tak sa toho bojim. A zase nejak zazracne to netaha, sak jak vsetky 2.5 V6 TDI od takeho obiemu som cakal podstane viac.
TDI tech píše:ja kedz vidzim tot agregat ta mi nedobre
Je to BDH. Ma to naliete ani nie 100 000 po starcovy. Auto je ako s fabriky. Navyse neda sa to ani porovnavat so 150HP.
Na tych poslednych 2.5 V6 TDI (BDG a BDH) uz jaks taks muchy vychytali takze to az taka trgedia nieje ale aj tak sa toho bojim. A zase nejak zazracne to netaha, sak jak vsetky 2.5 V6 TDI od takeho obiemu som cakal podstane viac.
No vtomto stebou suhlasim. O 110kw sa ani netreba bavit. A tie 132kw, da sa, ale treba to drzat v otackach a nizsie prevody. Pripadne to nutit ist stale ako 4x4. Ale aj tak si myslim ze optimum 230hp..
Mam stym plany, ale tazko je tam zo vstrekovacmi... Neviem ani teraz co su tam za drziaky..
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
No tak ale dakujem aspon teda za tie informacie co sa podvozku tyka a tych brzd...Dement ze by som nevedel nieco hladat niesom, ale na 4x4 idu dozadu o nieco jaksi ine tlmice... Potom nieco kupim a zacnu mudre reci.
A proc by behal? Spotrebu to ma jako mel dnes Catdavid pri brutalni jizde na krev na "okruhu", a navic ne nafty. Kroutici moment mensi, nezli lehce poladene ASZ, jedine pozitivum, ktere spatruji je zvuk ... takze proto ta "konecna".
Uprimne receno, kdybych chtel nenazranou V8, tak si poridim BMW
Ja by som zas oturbil tu W8 a spravil snej este nenazranejsiu
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp