Pomoc s logem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Pomoc s logem

Příspěvek od P.TAZZ »

Zdravim a opět tu mam jeden log se kterym si nevim rady.
http://www.edisk.cz/stahni/30365/LOG-01 ... .86KB.html
Váha se mi zdá při tom zatížení nějaká divná,ale zase to neni nic hroznýho na to jak to netahá,je to líný jak mrcha.
Nevim přesně co je to za motor,ale údajně110koní,čili 81kW a rok 97,nemá to naklápěcí lopaty,jenom obtok.
Díky za každou odpověď
Jo dali sme tam i jinou váhu a bylo to to samý,nebo hodně podobný.
Naposledy upravil(a) P.TAZZ dne 09 kvě 2007, 20:33, celkem upraveno 1 x.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

ten log je hlavně úplně na...z toho nejde nic poznat
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

co to meleš podivej se kousek dál a je to docela hezký.Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

naklápěcí lopaty to má na 100%, takže to vypadá na nějakou 110k, to jsi neměl ani jednou plnej plyn? i když to teda ukazovalo 99,2%, jinak ta váha by mohla ukazovat trochu víc
Uživatelský avatar
oktan
Přispěvovatel
Příspěvky: 236
Registrován: 18 dub 2007, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od oktan »

to tazz:všiml jsem si, že na rozdíl od mých logů, které jsme dělali spolu, že se tlaky nepohybují ve svých maximech nad čarou požadavku ECU na váhu, téměř nikdy ji neprotnou a pohybují se na úrovni reálné váhy.Myslím, že problém bude právě v nedostatečném tlaku.PS-to je drzost, co?
VW Touran 1.9 TDi-2007-BLS-77kW
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Huml píše:naklápěcí lopaty to má na 100%, takže to vypadá na nějakou 110k, to jsi neměl ani jednou plnej plyn? i když to teda ukazovalo 99,2%, jinak ta váha by mohla ukazovat trochu víc
Turbo to má z boku,jakoby u spolujezdce u filtru vzduchu a žádnou naklápěčku (plechovku) sem tam neviděl,jen N75?!
Tak ti nevim sem z toho magor.
Kolik by teda měla dávat ta váha,nebo myslíš jenom tam jak padá,že by měla dávat víc?
Plyn byl uplně na podlaze na 3 i 4.
A co ty propadáky v těch táhlejch čarách? Co to může bejt?

To oktan: drzost to neni,třeba se vyhrabeš vejš než sem teď já. ;)
Sem rád za každej názor.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to jestli to má naklápěčku se dá poznat i z logu, ze střídy pro ovládání turba, ale musí to běžet chvilku ve volnoběhu, zdálo se mi, že jsem tam nějaký volnoběžný točky viděl, tak podle toho jsem usuzoval, ale je možný, že jsem se překouk a dá se to poznat i podle toho N75( samozdřejmě ne z logů), podle toho jestli je to ta kostka nebo ten vyšší ventil s bílým kloboukem. Hodil jsem to do programu pro výpočet váhy a vypočítalo to, že by to mělo na ten tlak ukazovat asi o 30-40mg/H víc, což není taková hrůza
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Huml píše:to jestli to má naklápěčku se dá poznat i z logu, ze střídy pro ovládání turba, ale musí to běžet chvilku ve volnoběhu, zdálo se mi, že jsem tam nějaký volnoběžný točky viděl, tak podle toho jsem usuzoval, ale je možný, že jsem se překouk a dá se to poznat i podle toho N75( samozdřejmě ne z logů), podle toho jestli je to ta kostka nebo ten vyšší ventil s bílým kloboukem. Hodil jsem to do programu pro výpočet váhy a vypočítalo to, že by to mělo na ten tlak ukazovat asi o 30-40mg/H víc, což není taková hrůza
No právě že ta hodnota se mi taky nezdá nijak moc rozdílná,ale to auto je liný jak mrcha tak nevim co stim.
Myslíš že by i ten N75 by mohl bejt dead,nebo co by tam mohlo ještě zlobit?
Jinak N75 se nachází kousek od toho turba jakoby dole u bloku motoru u levého světla a egr je pod oknem.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

teď jsem na to koukal ještě jednou, od 3500ot. ta váha padá dost dolů a jakákoli malá změna tlaku způsobí značnej pokles hodnoty, nezkoušel jsi tam na zkoušku jinou o který víš, že je na 100% dobrá?
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Jinou na 100% dobrou nemam,dali sme tam jednu,ale byla jenom o chloupek lepší,ale ten graf je skoro stejnej,taky to padalo při těch 3000 pomalu dolů.
Tak co kdybych tam zkusil dát vrtanou? :roll:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale musel by si zkusit nejdřív malou dirku a případně ji pak zvětšovat. Jak to začne lítat na 1275mg/H a nebude to nejakou dobu chtít z té hodnoty padnout, jednotka tu váhu vyhodnotí jako vadnou
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

JJ oukej tak skusim začít 3mm to by mohlo stačit ne? nebo ještě menší?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

snad jo, já začal na 5mm váhy, která byla v pytli a bylo to moc, tak jen proto, zvětšovat tu dírku problém není, ale co potom až je to moc, těžko ji zalepovat :(
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Tak ju tak díky moc a dam snad někdy vědět jak to dopadlo. ;)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

já bych spíše hledal vadu u turba,protože ta váha sice neni nic moc,ale již jsem řešil auta co na tom byly i hůř a ňákou dobu jeste ta váha nezlobila
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“