Pomoc s logem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pomoc s logem
Zdravim a opět tu mam jeden log se kterym si nevim rady.
http://www.edisk.cz/stahni/30365/LOG-01 ... .86KB.html
Váha se mi zdá při tom zatížení nějaká divná,ale zase to neni nic hroznýho na to jak to netahá,je to líný jak mrcha.
Nevim přesně co je to za motor,ale údajně110koní,čili 81kW a rok 97,nemá to naklápěcí lopaty,jenom obtok.
Díky za každou odpověď
Jo dali sme tam i jinou váhu a bylo to to samý,nebo hodně podobný.
http://www.edisk.cz/stahni/30365/LOG-01 ... .86KB.html
Váha se mi zdá při tom zatížení nějaká divná,ale zase to neni nic hroznýho na to jak to netahá,je to líný jak mrcha.
Nevim přesně co je to za motor,ale údajně110koní,čili 81kW a rok 97,nemá to naklápěcí lopaty,jenom obtok.
Díky za každou odpověď
Jo dali sme tam i jinou váhu a bylo to to samý,nebo hodně podobný.
Naposledy upravil(a) P.TAZZ dne 09 kvě 2007, 20:33, celkem upraveno 1 x.
to tazz:všiml jsem si, že na rozdíl od mých logů, které jsme dělali spolu, že se tlaky nepohybují ve svých maximech nad čarou požadavku ECU na váhu, téměř nikdy ji neprotnou a pohybují se na úrovni reálné váhy.Myslím, že problém bude právě v nedostatečném tlaku.PS-to je drzost, co?
VW Touran 1.9 TDi-2007-BLS-77kW
Turbo to má z boku,jakoby u spolujezdce u filtru vzduchu a žádnou naklápěčku (plechovku) sem tam neviděl,jen N75?!Huml píše:naklápěcí lopaty to má na 100%, takže to vypadá na nějakou 110k, to jsi neměl ani jednou plnej plyn? i když to teda ukazovalo 99,2%, jinak ta váha by mohla ukazovat trochu víc
Tak ti nevim sem z toho magor.
Kolik by teda měla dávat ta váha,nebo myslíš jenom tam jak padá,že by měla dávat víc?
Plyn byl uplně na podlaze na 3 i 4.
A co ty propadáky v těch táhlejch čarách? Co to může bejt?
To oktan: drzost to neni,třeba se vyhrabeš vejš než sem teď já.
Sem rád za každej názor.
to jestli to má naklápěčku se dá poznat i z logu, ze střídy pro ovládání turba, ale musí to běžet chvilku ve volnoběhu, zdálo se mi, že jsem tam nějaký volnoběžný točky viděl, tak podle toho jsem usuzoval, ale je možný, že jsem se překouk a dá se to poznat i podle toho N75( samozdřejmě ne z logů), podle toho jestli je to ta kostka nebo ten vyšší ventil s bílým kloboukem. Hodil jsem to do programu pro výpočet váhy a vypočítalo to, že by to mělo na ten tlak ukazovat asi o 30-40mg/H víc, což není taková hrůza
No právě že ta hodnota se mi taky nezdá nijak moc rozdílná,ale to auto je liný jak mrcha tak nevim co stim.Huml píše:to jestli to má naklápěčku se dá poznat i z logu, ze střídy pro ovládání turba, ale musí to běžet chvilku ve volnoběhu, zdálo se mi, že jsem tam nějaký volnoběžný točky viděl, tak podle toho jsem usuzoval, ale je možný, že jsem se překouk a dá se to poznat i podle toho N75( samozdřejmě ne z logů), podle toho jestli je to ta kostka nebo ten vyšší ventil s bílým kloboukem. Hodil jsem to do programu pro výpočet váhy a vypočítalo to, že by to mělo na ten tlak ukazovat asi o 30-40mg/H víc, což není taková hrůza
Myslíš že by i ten N75 by mohl bejt dead,nebo co by tam mohlo ještě zlobit?
Jinak N75 se nachází kousek od toho turba jakoby dole u bloku motoru u levého světla a egr je pod oknem.
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
