OII Klimakompresor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

OII Klimakompresor

Příspěvek od Fantomeš »

Dobrý večer.
Chtěl jsem se Vás zeptat. Mám OII 1.9 tdi a dal jsem tam uplně nový klimakompresor. Nechal jsem to naplnit a vesele jsem chladil, jenže jsem zjistil, že kompresor prostě nejde vypnout. Vidím to i na palubním PC kde při stojícím vozidle je místo cca 0,7L/H asi 1,1-1,3L/H. Kontrolka na vypínači mi svítí a zhasíná, ale pořád to chladí! Idkyž je jako teď 12 stupňů.
Nevíte někdo co s tím?
Nejedná se o klimatronic, ale o manual klimu.

Děkuji za postřehy.
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

to by mohla byt ta el.mag. spojka co je na tom kompresoru :-)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

vendysp píše:to by mohla byt ta el.mag. spojka co je na tom kompresoru :-)
Ten kompresor je bez spojky, běží pořád... jen by neměl pořád chladit.
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Ve vagu v měřených hodnotách klesá napětí na regulační ventilu když dáš ECON?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Biimbo píše:Ve vagu v měřených hodnotách klesá napětí na regulační ventilu když dáš ECON?
Zjistím a dám vědět.
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

Fantomeš píše:
vendysp píše:to by mohla byt ta el.mag. spojka co je na tom kompresoru :-)
Ten kompresor je bez spojky, běží pořád... jen by neměl pořád chladit.
jak bez spojky? oni se delaly nejaky bez spojky?...mam na mysli tu spojku na remenici...tu tam nemas?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

vendysp píše:
Fantomeš píše:
vendysp píše:to by mohla byt ta el.mag. spojka co je na tom kompresoru :-)
Ten kompresor je bez spojky, běží pořád... jen by neměl pořád chladit.
jak bez spojky? oni se delaly nejaky bez spojky?...mam na mysli tu spojku na remenici...tu tam nemas?
u OII zadna spojka neni, kompresor se toci porad a jen je regulovanej vykon
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Přesně tak pro to ty kompresory nic nevydrží běží neustále jen se přepíná přes elektromagneticky ventil na velky okruh chlazeni ....
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Biimbo píše:Ve vagu v měřených hodnotách klesá napětí na regulační ventilu když dáš ECON?
V jaký záložce?
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

Fantomeš píše:
Biimbo píše:Ve vagu v měřených hodnotách klesá napětí na regulační ventilu když dáš ECON?
V jaký záložce?
klima-měrné hodnoty-bude tam nějaký údaj v ampérech(příklad 0,840A) když je klima zapnutá,když dáš econ,musí tam skočit 0A
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

DOLPH píše:
Fantomeš píše:
Biimbo píše:Ve vagu v měřených hodnotách klesá napětí na regulační ventilu když dáš ECON?
V jaký záložce?
klima-měrné hodnoty-bude tam nějaký údaj v ampérech(příklad 0,840A) když je klima zapnutá,když dáš econ,musí tam skočit 0A
Tak když to zapnu, tak je tam 0,5A a když to vypnu, tak je tam nula...
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

a i když je tam 0A ,tak to chladí?
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

DOLPH píše:a i když je tam 0A ,tak to chladí?
Ano. Chladí to pořád.
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

tak asi jediná možnost je nefunkční(stále otevřený) regulační ventil.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

DOLPH píše:tak asi jediná možnost je nefunkční(stále otevřený) regulační ventil.
A co to pro mě znamená?
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“