Ako dalej s BLT (goal 200hp)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Erik_B
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 čer 2012, 13:05
Odpovědi: 0

Ako dalej s BLT (goal 200hp)

Příspěvek od Erik_B »

Ahojte,

prosím si fundované rady ako ďalej so zvyšovaním výkonu motoru BLT 96kW. Aktuálne má len soft na nejakých 120-123kW.

Takže, mám kúpiť? :

Takýto intercooler (píšu, že je pre ASZ, bude rozumne pasovať na BLT?)

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... ngine.html

a k tomu povedzme turbo GT1749VB

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=turbo

a k tomu dať spraviť nový soft?

Chcem tak 190-200 koníkov, budem potrebovať meniť ešte niečo?

PS: Správne som pochopil, že meniť trysky mi nepomôže, lebo aktuálne sú dosť veľké a som limitovaný práve intercoolerom a turbom?

Chcel by som sa zmestiť do nejakých 600 euro max :)

A inak je to VW Polo 9n3
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... kolikrat to tu uz bylo?! (wallbash)

Na ten IC bych se vykaslal a nechal bych si udelat poradny FMIC. Predpokladam, ze jsi ze Slovenska, takze si dovolim doporucit Marenu z Moravy.

VB nevim, zda Te dostane na hranici 200 koni s jistotou ale rozhodne se ji prinejmensim vice, nezli priblizis. Rozhodne bych to turbo nechal dovyvazit (napr. u Turbopower.cz) abys vedel, co Ti jde do auta, ikdyz zrovna Smoke vi urcite co prodava.

Dalsi, co budes muset resit je spojka - na Tebou pozadovany vykon bude stacit preoblozit. Ted si nejsem zcela jisty, zda nebude treba i zmena cidla tlaku.

Na rozpocet 600 EUR (muzes predem zapomenout, vzhledem k tomu, ze turbo bude 8000+ postovne, zastavba IC pocitam pres 10000 a kvalitni chip pod 5000 taky neporidis).

Takze pokud Ti mohu radit, tak nez aby ses uchylil ke kompromisum a bastlil to, coz by Te v celkovem souctu vyslo nejdraz, radeji si jeste pockej, nasetri si a pak to udelej jednou a poradne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Erik_B
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 čer 2012, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Erik_B »

Ďakujem za odpoveď.

Mne je jasné, že to tu už 100x bolo, aj som trávil nemálo hodín čítaním a čítaním...

Akurát si tie informácie tak nejak skladám dokopy sám, bez vzdelania, skúseností a radšej si ten sumár, ktorý mi z toho vypadáva nechám odobriť skúsenejšími ľuďmi :)


Peniaze nejaké mám, len mi je ľúto dať viac ako povedzme tých 600 euro za len nejakých 25-30 koní do plusu :roll:
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Erik_B píše:len mi je ľúto dať viac ako povedzme tých 600 euro za len nejakých 25-30 koní do plusu :roll:
Nepsane pravidlo tuningu je, ze kun by mel vyjit pod 1000 CZK/40EUR, v pripade 600 EUR to vychazi na nejakych 15 koni.

Mimochodem, BLT ma v serii 130 koni a Ty mluvis o 190-200 konich, to jest rozdil 65-70 koni ... a na 65-70tis. Te to rozhodne nevyjde. Na druhou stranu, za 65-70tis. bys mozna mohl mit turbo+FMIC+cidlo+trysky+spojku+chip a s vykonem bys mohl byt za hranici 250 koni, coz je navyseni o 120+ koni ;)

... nicmene u TDI bych si dovolil tvrdit, ze strizliva hranice by se dala snizit na 750 CZK/30EUR na kone, coz je duvod, proc ladime TDIcka ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Erik_B
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 čer 2012, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Erik_B »

Forest píše:
Erik_B píše:len mi je ľúto dať viac ako povedzme tých 600 euro za len nejakých 25-30 koní do plusu :roll:
Nepsane pravidlo tuningu je, ze kun by mel vyjit pod 1000 CZK/40EUR, v pripade 600 EUR to vychazi na nejakych 15 koni.

Mimochodem, BLT ma v serii 130 koni a Ty mluvis o 190-200 konich, to jest rozdil 65-70 koni ... a na 65-70tis. Te to rozhodne nevyjde. Na druhou stranu, za 65-70tis. bys mozna mohl mit turbo+FMIC+cidlo+trysky+spojku+chip a s vykonem bys mohl byt za hranici 250 koni, coz je navyseni o 120+ koni ;)

... nicmene u TDI bych si dovolil tvrdit, ze strizliva hranice by se dala snizit na 750 CZK/30EUR na kone, coz je duvod, proc ladime TDIcka ;)
takze odpoved na moju otazku by mohla byt aj, kup to turbo (300€), kup ten IC (333€), daj urobit soft (200€), praca a material (200€) a budes mat tvojich 190koni za 1033€ teda 17€ za kona voci originalu ked zabudnes na to, ze si uz platil chip aj predtym?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tvoje turbo predaj , kup VB, nejaky fmic, (ani seat sport neuskodi) a soft, spojku budes menit ked to prestane zvladat.., okolo 190 ps v pohode
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“