Nestekal se stím někdo, nebo nemel podobný problem?
Po nastevě posledniho mechanika to auto po hodinovem turovaní chytlo od podlahy od výfuku velkým plamenem a to uvnitř. Hořel i koberec a haseni bylo vylitím 30l vody


Moderátoři: šulda, Moderátoři
jsou a ted je to u tebe tak se zdenku ukaž aby to po tvé náštěvě neodjelo a nebylo potřeba 6O l vodyZdeněk M píše: i takový sou mechanici
Miloši ty umíš poradit a potěšit.slovacek.milos píše:jsou a ted je to u tebe tak se ukaž aby to po tvé náštěvě neodjelo a nebylo potřeba 6O l vodyZdeněk M píše: i takový sou mechanici
Jo to věří, protože sem poslední na okrese kdo se tím zabívá. Už to bylo u 9 oborníku, v kufru vymeneníh dílu, že složíš druhej motor. No uvidím co tomu bude. Feldy benzíny sou, jen 1,6 a BMMslovacek.milos píše:kdž ti to přivezli tak asi věří že si stím poradíš,
co se týče zápalka tak to řj nepozná jen lambáda napoví asi neukýže nic jen OOO
stím hořením jsem taky zažil prdel přivezla mi kráva děravý výfuk
tak jsem se toho chytnul ceočkem a z výfuku metr liša a z těch děr šleha že mi to šlo na tlamu
v celku v poho ušetřil jsem za holiče a účetní se ptala že dobře vypadám jestli chodím do solárka
špatně je akorát že auto chytne a pak bych v liště priblém nehledal to fak ne lišta tě překvapí klidně po 1OO km jízdy, jinak co píšeš vag a pomalu hledej vem si rozprašovač a stříkej motorfavo píše:U zapalovacích lišt pro 1.3 MPi jsem se setkal spíše s tím, že za jízdy vynechávali (hlavně nové Tesla) nebo nefungovaly vůbec tedy sporadicky, jednou auto chyto v pohodě podruhé vůbec a za hodinu třeba chytlo na brnk. Pokud auto chytne tak v liště bych problém nehledal.
Taky jsme četl o problémů s ukostřením řídící jednotky, ze zadu jak je ten mosazný plíšek. I to prý umí udělat pěknou paseku.
Problémy se startováním umí udělat i čidlo vzduchu v zadu na sání a dokonce i čidlo teploty chladící kapaliny. Je dvojitý a budíky můžou ukazovat OK ale řj dostává nesmysly.
Měl jsem tu i feldu co startovala jen studená ale teplá ani za nic jen z prudkého kopce. Nakonec to byly minimální vůle na ventilech a po zahřátí motoru se nedovírali a byl problém na světě.
Tak vyřešeno. Byl to imobilizer. Konkretne kabel mezi imo a jednotkou motoru. Za normalnih podminek to chytne a chcipne, jenže u tehle aut to mota vteriny dve, tři a to už je zablokovany. Benzin tam de pořad a jiskru to nehaže, nebo haže ale nekde jinde. A když se to odblokne, tak je to ulitý a de to vselijak než se srovná.jen-da píše:vyměň zapalovací lištu. Mě to dělali mikro trhlinky v zap. liště, nemuselo ani pršet, stačilo jen vlhko. Když jsem otevřel kapotu na nastartovaném (pokud se povedlo) motoru, tak lítali jiskry všude možně, jen ne ke svíčce. Lištu jsem měl originál původní z roku 98, najeto 90000km