Studene starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Demolischnmen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29 led 2012, 18:27
Odpovědi: 0

Studene starty

Příspěvek od Demolischnmen »

zdar resim takovou lapalii s Passatem B5.5 2.5Tdi 132KW BAU kdyz rano prijdu k autu tak tocim jako blazen jakou dobu nez motor chytne myslel jsem ze pada nafta koupil zpetne ventily namontoval a stale nic.kdyz motor chytne tak to chcipnu a hned chytne znova.necham stat cca hodinku dve a uz zase dlouho startuji.dalsi den jsem prisel bylo cca 20stupnu zase jsem tiocil cca 10sec a nic tak jsem odpojil cidlo teloty vedle tandemu nechalů jsem nazhavit a chylo hned bez problemu.a takhle startuji doted s nazhavenim chytne hned za jake koliv teploty bez nazhaveni ani tuk dlouho toci.Nekdo nejaky rady? start davku jsem zvysil a nepomohlo.za jakou koliv radu bych byl vdecnej dikec jinak se z toho uz (wallbash) [/b]
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1385
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

asi bych si nechal změřit kompresi za studena (po chytnutí se to může zahřátím trochu "zatáhnout")... po tom delším startu to začoudí nebo ne? Co olej, drží hladina?
pašíkombi AFN B597
Demolischnmen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29 led 2012, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Demolischnmen »

No olej nebere voda to samé. Žádný pokles výkonu jsem taky nezaznamenal a když startují déle tak to smrdí po ne spálené naftě modro bílá mlha. Mohlo by to být čerpadlo ze dává málo nafty když odpojím čidlo teploty rak to ale chytne hned to mě hlava nebere. Nevím jaké hodnoty mají být na predvstrik abych se kouknu ještě vyměním ččidlo teploty
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

baterka starter ta se ti ale bude zdát dobrá a moc peněz

za pár kaček vyřešíš problém tak že si si koupíš rozpojovací tlačítko a vyvedeš na levo ruku tlačítkem rozpojíš obvod na tom čidle co jsi odpojoval zatočíš sklíčkem tlačítko pustíš a nastartuješ
de to promakat i relátkem ;)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

to je fakt zase ti s tim hned tak nekdo neodjede :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Demolischnmen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29 led 2012, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Demolischnmen »

Jo to je super ale rad bych to vyřešil už mám takhle udělanej spínač na klimu pac mám někde šluslej kabel mezi jednotkou a cčidlem tlaku tak si spínam kompresor ale nechci to mít jako závodák samé tlačítka :-D jinak baterku jsem nezkoušel a na startér se chystám čidlo teploty jsem objednal nové a kkdyžnnepomůže ani jedna z možností tak asi čerpadlo poputuje do Německa na Bosch :-(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kolik to má za sebou ? Jak píše Fanda, jestli to má kompresi a při tom startování to kouří hned jak se začne startovat?
nepropadat panice...
Demolischnmen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29 led 2012, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Demolischnmen »

Ne zahuli po naskočení motoru. Jinak jsem zjistil ze je rozdíl jesli stojím do kopce nebo z kopce z kopce chytne okamžitě na jedno otočení ale do kopce a na rovině už točí mnohem déle. Tak jesli je v čerpadle nějakéj snímač hladiny či co nevím. Jinak to má najeto poctivejch 190000tis.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak to ti zapadá nafta nebo při naklonění tam někudy vnikne vzduch..Nezáleží to na množství paliva v nádrži?
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jak jsou na tom přepady vstřiků
Demolischnmen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29 led 2012, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Demolischnmen »

padaní nafty skoro vyloučeno namontoval jsem před palivovy filtr dva zpětné ventily paliva jak na privod tak na zpatecku.ještě mám v plánu koupit tu blbost jak je nacvakla v palivovym filtru ale nemuzu nějak narazit na cislo dilu v Etce ,prepadove hadicky jsou suche pro jistotu jsem koupil 2m nových hadiček tak take vymenim.jinak na mnozstvy paliva nezalezi jelikoz mam 4x4 tak mam delenou nadrz ale jak rikam mam namontovane zpetne ventily tudiz by melo byt vylouceno padani nafty dio nadrze jinak tandem je suchej.fakt jsem z toho napalici :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Demolischnmen píše:fakt jsem z toho napalici :?
z čeho jsi na palici kup za desítku pořádný starter za čtverku pořádnou aku a chytne ti to jen se podíváš na klíček ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když to není padáním nafty, tak proč je to závislé na nakloněné rovině? :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34093
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Když to není padáním nafty, tak proč je to závislé na nakloněné rovině? :)
pokud u čerpadla VP44 spadne nafta tak to nešlo někdy natočit vůbec, lanostarter nebo elektrické čerpadlo
Demolischnmen
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 29 led 2012, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Demolischnmen »

Startér nechám zrepasovat baterka bude sstejně nová i když tahle je necelé 2roky stará. Jinak ještě vyměním těsnění na tandemu a u paliv. Fitru ten kroužek, přepady, a když ani to nepomůže tak to zapálim :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“