OII 2,0tdi BKD kontrola hodnot po rozvodech

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

OII 2,0tdi BKD kontrola hodnot po rozvodech

Příspěvek od Wasp »

Ahoj všem, může mi někdo mrknout na hodnoty z diag? jedná se mi o to, že po rozvodech (dělané v autorizovaném servisu) motor občas cukne. Musím podotknout, že mechanik ladil nastavení vaček (hýbal ozubenými kolečky z boku motoru)
Předem děkuji za každou reakci.

Obrázek
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

seridit predvstrik
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

a jaké by měli být hodnoty v kanále 23? :-)
Je totiž evidentní, že mechanici jsou potřeba kontrolovat :roll:
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

nahod screen s volnobeznou davkou
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

v kanale 23 u rotacky nevim ale vim ze ve 4 kanale 4. okno by mela byt nejlip nula....ty to ale asi musis sestelovat pres tdi graf
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jo nasel jsem to..v kanale 23 by hodnoty mely byt + 100 az -100....doufam ze je to spravne...je to odchylka pocatku vstriku
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

vendysp píše:v kanale 23 u rotacky nevim ale vim ze ve 4 kanale 4. okno by mela byt nejlip nula....ty to ale asi musis sestelovat pres tdi graf
Tdi graf (predvstrik) na pedecku asi tezko, tady se jedna o synchronizaci klika / vacka. BKD ma EDC16 a tam se to nesteluje na nulu, ale na pripravky, navic je to dvouvacka a snimac je jen na saci vacce.
Podle guru Humla je dulezite mit nastavenou spravnou davku paliva na volnobeh - tedy doladit vyfukovou vacku, pokud to cuka.
Mne to taku posklubavalo, nastavilo se na pripravky a je to o 99% lepsi, jeste to asi trosku poladim.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

to Vendysp: Jak píše kolega, tady bohužel TDiGraph nelze, je to EDC16

to jaykay: Děkuji za postřehy, mrknu na tu volnoběžnou dávku, nepamatuješ si v kterém je kanále?
Bavil jsem se o tom ještě s jedním mechanikem z "autorizáku" a ten mi tvrdil, že nechápe, proč mechanik, který dělal rozvody, sahal na nastavení ozubených kol, že se to běžně neděla, protože je motor nastaven a jen tak se nerošteluje.
Rozdíly právě pociťuji už od výměny rozvodů, hlavně mi dle PP lehce klesla spotřeba, realně však nikoliv. Pak to pocukávání. Ještě bylo podezření na netěsnost vstřiků, že by mohli pouštět olej do oběhu paliva a "ucpat" respektive přicpat palivový filtr. To se ovšem nepotvrdilo.
Mrknu na tu volnoběžnou dávku a případně nechám pře-seřídit podle přípravků a doladit. :roll:
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

mel by to byt kanal 1 pole 2
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jo to se omlouvam ja mel za to ze tenhle motor je normalni rotacka :-D ....tak to opravdu nic no......ja tem dvoulitrum proste asi nerozumim :-D....zlaty 1.9 ....i ten 2.5 litr jeste sel
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Wasp, takže v autorizáku nandají jen řemen a štelovací šrouby nechají, jak jsou?Pochopil jsem to správně? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

dostal jsem se konečně k diag a udělal jsem screen volnoběžné dávky.
Viz obrázek:

Obrázek

...k volnoběžné dávce mne napadá, je lepší jí měřit při studeném nebo teplém motoru?

to jericho-3: ano, tak nějak mi to bylo řečeno. Motor se zaaretuje, prohodí se rozvody a překontroluje nastavení. Ve většině případů prý není potřeba seřizovat, jelikož je seřízeno z výroby a provozní vůle vznikají hlavně na řemenu. Nejsou to má slova jen "zhruba" tlumočím.
Je tedy pravdou, že pokud přijede okta, která má naběháno 300t km, že bude v jiné kondici než motor s natočenýma 130t km. Jen muj osobní názor. :D

zpět k problému. Může mi někdo znalý těchto motorů vyvsětlit, proč jsou v kanále 23 hodnoty pro 1 a 3 válec záporné a pro 2 a 4 kladné? je to tak správně?
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

to jaykay: tak myslíš že hodnoty ok? nebo se mám k někomu znalému objednat na poladění?
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

podle me to mas rozhozene, synchro -2.9 se mne zda uz moc, vetsinou to byva cca -1.5, nekde jsem cetl, ze idealni je -0.5 a ta volnobezna davka je taky nejaka vysoka, ja ji mam 5.2 a podle Humla je ideal tak 6
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
Wasp
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 26 úno 2011, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Capital city of Czech republic

Příspěvek od Wasp »

Díky za postřeh, nechám to někde poladit. Jen musím pečlivě vybrat komu to svěřit po této zkušenosti. (wallbash)
Škoda Octavia II Elegance mr08, 2,0 TDi BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“