Stránka 1 z 2

Na STK bez KATU?

Napsal: 07 črc 2013, 21:40
od tomtt
Ahoj!
Zkoušeli jstě někdo jít na emise a STK bez KATU, tedy s trubkou místo KATU?
Mám starou "komůrku" VW 1,9TD, 55kW (AAZ).
Bohužel jsem koupil auto již bez něj a čeká mě STK.
:o

Napsal: 07 črc 2013, 21:49
od holy
Já měl kdysi Kadetta 1.8i s kuchlým katem, ale měl jsem tam obal a vnitřkem trubku. Našroubovanou lambdu a kablík zastrčenej do prvního svazku, kterej byl poblíž v motoru. Na emise jsem jezdil ke známýmu, kterej vydal protokol, že kat je OK a plně funkční. No a s tím jsem pak mazal na STK. A všechno v pohodě. 8) Ale uže je to pěknejch pár let zpátky....

Napsal: 08 črc 2013, 05:31
od slovacek.milos
vyhodí tě už na emisích a stopro na stk ;)

Napsal: 08 črc 2013, 05:52
od tomtt
Brácha má G3 taky 1,9TD AAZ s kuchlým katem a na emisích úplně v pohodě. Měří tam kouřivost, takže když je motor v pořádku a není přidáno na naftě, tak by měl přece projít.

Napsal: 08 črc 2013, 07:12
od jurki888
uplne v pohode prejdes

Napsal: 08 črc 2013, 07:21
od tomtt
Sice na emisích projdu, ale jak na STK?
Bude je tam zajímat katalyzátor, když je to passat B3 rok 91?
Myslím že Kat měly až od určitého roku. Jak zjistí, jestli auto má mít Kat, nebo ne?

Napsal: 08 črc 2013, 08:03
od josef10
projdes.... Meri se kourivost... Na STK je kat uz nezajima, protoze mas splnene emise... Muzou namitat ze tam kat neni ale prd jim to je platny... Emise jsi splnil.......

Napsal: 08 črc 2013, 08:20
od RudisTDic
Kámoš byl nedávno na stk bez katu a vůbec na to nekoukal,,ale to je jak s dopravákem,,co kus to originál..takže to riskni a uvidíš..

Napsal: 08 črc 2013, 08:22
od toefuk
osobna skusenost ze prejdes aj s EGR + KAT off. Tolerancia bola myslim 1.5 niecoho a namerane hodnoty boli 0.8...

Napsal: 08 črc 2013, 08:57
od JeníkRS
Normálně projdeš ;)

Napsal: 08 črc 2013, 20:30
od libor.98
uplně v pohodě bez katu a emise mi jen nalepily známku ani jsem tam nebyl :-D

Napsal: 08 črc 2013, 21:23
od Kornout
Osobně bych si to posichroval, jak tě vyrazí jednou , budeš to muset řešit, protože to budeš mít v zápise na opakovačku. To už se pak řeší hůř.
Že to má kat viděj podle techničáku.

Napsal: 08 črc 2013, 21:54
od slovacek.milos
Kornout píše:Osobně bych si to posichroval, jak tě vyrazí jednou , budeš to muset řešit, protože to budeš mít v zápise na opakovačku. To už se pak řeší hůř.
Že to má kat viděj podle techničáku.
já bych taky bez sichru nedělal ale na aaz i podle techničáku zjistí nic a na stk zjistí že tam je to je všechno ;)
nebo narazíš na problém a tůruješ a tůrješ až z toho omdléváš no a but tu kašpařinu pochopíš nebo vyletíš ;)

podívejde se na ten náš mravenčí stát furt je to kriminál, taková koministická pičovinka kde vylezeš z baráku a narazš na problém ještě že se z toho dá uletět

a pak takovou ameriku kde jsou miliony lidí a nějaké stk a emise tam nikdo neřeší :roll:

Napsal: 08 črc 2013, 22:39
od Jarda S.
toefuk píše:osobna skusenost ze prejdes aj s EGR + KAT off. Tolerancia bola myslim 1.5 niecoho a namerane hodnoty boli 0.8...
já měl 0.25 :o kat pryč egr taky pryč (noteeth)

Napsal: 08 črc 2013, 22:40
od Jarda S.
libor.98 píše:uplně v pohodě bez katu a emise mi jen nalepily známku ani jsem tam nebyl :-D
taky sem jednou zažil, vylez technik prohlásil "nebudem to trápit" a emise byli hotový (LOL)