TDI 125Kw PD pozdě táhne - prosím o radu už nevím jak dál...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

TDI 125Kw PD pozdě táhne - prosím o radu už nevím jak dál...

Příspěvek od Mira250f »

Zdravím pánové mám takovej problém s mojí Audi A4 2,0TDI PD 125kw.
Auto je rok 10/2007 najeto cca 180 000km.
Auto jsem koupil cca před měsícem, auto takhle funguje od tý doby co ho mám.
Na autě jsou vyměneny všechny vstřiky na svolávačku.

A teď ten problém, auto táhne až pozdě, cca od 2500 otáček. Je tam od doby kdy to má zabrat strašná díra ve výkonu.
Auto má možná i trošku větší spotřebu,ale to by mi tolik nevadilo, hlavně mi vadí ta díra ve výkonu.
Když si dám diagnostiku a kontroluju tlak turba tak je pomalej nástup plnícího tlaku. Požadovaná se skutečnou se srřetnou až pozdě cca 2200-2800 otáčkách.

Tady je LOG bloku 11, je to log číslo 2
http://ulozto.cz/xHZq1vXu/log-01-011-xxx-xxx-csv

Zkoušel jsem:
Zaslepit EGR-beze změny
Kontrola pohyblivosti lopatek v turbu-chodí krásně volně
Kontrola solenoidu ovládání lopatek v turbu-OK
Zkoušel jsem dát i přímo podtlak z vývěvy na baňku na turbu a taky beze změny
Kontrloa váhy vzduchu přes diag-požadovaná hodnota sedí se skutečnou
Kontrola DPF-vyprání vapkou-nepomohlo
Demontáž DPF-nahrazení trubkou,všechny snímače jsem tam namontoval a akorát jsem to seškrtil průměrem, závada tam při projetí žádná neskočila ale také beze změny.
Kontrola a nastavení vahadel na vstřikách.
Turbo- bez vůle a bez odporu při otáčení
Celé sání je těsné a nikde není díra.
Palivový filtr a vzduchový nový-beze změny
ŘJ motoru je bez závad.
Snímač diferenčního tlaku DPF- půjčil jsem si nový a taky beze změny

Dá se říct že hlavní co pozoruju tak je to že má auto prostě prodlevu než zabere turbo...
Je tam prodleva spíše časová než že to vždycky zabere až v určitejch otáčkách, takže když jedu třeba do kopce na třeba čtyřku a dám plnej tak jelikož se motor déle roztáčí když táhne do kopce tak je cítit turbo efekt už třeba v 1900 otáčkách, ale když jedu třeba na jedničku na volnoběh a pak dám plnej plyn tak auto zabere až třeba v 2800 otáčkách,protože se motor rychleji vytočí...ale turbo efekt má prostě prodlevu, tipoval bych to od oka na cca 1-2 vteřiny a ani moc nezáleží na otáčkách.

Slyšel jsem cca o 3 autech s těmahle motorama a mají podobnej problém ale nikdo neví co s tím..
No a já už prostě taky nevím co s tím už nevím co bych zkontroloval a nebo co vyměnil... Takže bych vás tímto chtěl poprosit o jakoukoli radu, předem děkuji
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Správná log musí mít blok 1, 3, 11.

Na trojku do kopce a plnej knedlik na podlahu.
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

ten log byl dělanej VAG-comem, protože já mám supervaga a logy ze supervaga mi kdysi málo kdo zkouknul protože to jde jen v supervagu.
A toho vag-coma sem měl právě jen půjčenýho, a to sem bohužel udělal jen tu 11 ale jak říkáš, na 3 a plnej...
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

podle všeho málo nafty.
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

No a co by to jako mohlo způsobovat? A nebo vlastně kdyby bylo málo nafty tak by to netáhlo ani ve vyšších otáčkách ne?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4923
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

jestli si ještě můžeš půjčit vcds,tak ještě udělej log na trojku plnej 03,10 a 11 - tam bude turbo,váha,pozice pedálu,n75,egr a pak ten samý log,ale skupiny 01,10 a 11 - místo váhy tam bude palivo.....a mrkni třeba i na neutrál do té skupiny 01 na volnoběžnou dávku - kolik dává...jinak je to z toho logu vidět...ve spodu je to mrtvola a někdy v 2500ot se to probere....teď to samé řeším na audině BDH...ale to je trošku jiný a jednodušší motor :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

No musím ho teda někde sehant...
Možná ho i koupím novej, nevíš na kolik vyjde nějakej VAG-COM abych na tom rozjel i auta cca rok 2012? To bude stačit ten hex-can ne?
A pak to naloguju,jinak teď sem zjišťoval a dva známý řešili podobnej problém na těch 2,0 a u obou to bylo turbem, a to auto prostě bralo ale pozdě, moc sme nevěřili že turbo pomůže, a pomohlo...Jako vyměnil bych si ho taky,ale až budu mít jistotu že je to tím turbem :)
No u těch 2,5 jak píšeš mi zatím většinu problémů s pozdním záběrem turba vyřešil skoro vždycky nastavení předvstřiku:)

Jinak zatím díky :)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Zkontroloval jsi jestli se regulace turba po nastartování zatáhne až nadoraz ? A kolik máš podtlak před turbem a za vývěvou ?
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

Ano kontroloval, zatáhne až na doraz, a zkoušel sem i jezdit s podtlakem přímo z vývěvy na baňku na turbu a ani tak to nezabralo hned...
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

Tak dnes sem přijel z dovolené najel sem cca 2000km a chová se to naprosto stejně, ne že bych čekal něco jiného ale jen to konstatuju :)
Udělal sem ty Logy, ale bohužel VAG-coma zatím nemám, tak sem to udělal SUPER VAGem.
tady jsou hodnoty na volnoběh při zahřátém motoru:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

A tady jsou logy při plné zátěži:
http://ulozto.cz/xHC9jm7K/1-10-11-svc

http://ulozto.cz/xGPVYbeW/3-10-11-svc

Budu si moc vážit každé rady či pomoci.

Díky
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

možná je to blbá otázka a budu pro smích ;) ale co takhle palivové čerpadlo nemohl by tam bejt zakopanej pes ?
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

Myslíš podávací nebo tandemový?
Jinak podle mě podávací by tohle nedělalo, protože to by ve vysokejch otáčkách nejelo vůbec. A ten tandem by teoreticky mohl ale to podle mě jen pokud by to zabralo třeba pokaždý až v těch 2800 ot/min (nebo prostě vždycky v určitejch otáčkách) jenže ono to má spíš prodlevu časovou takže to nebere vždycky ve stejnejch otáčkách...
Ale jistě to nevím, je to jen můj názor...a diagnostikou pokud vím tak se ani tlak paliva změřit na PD nedá...
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

no jestli není načatý a netrvá mu dýl než zabere při většim odběru nafty což by vysvětlovalo časové zpoždění .
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

no to bych pochopil u toho elektrickýho v nádrži... ale to by vlastně taky nedělalo protože by si to sálo alespoň chvíli z filtru samo...
No a ten tandem by to podle mě dělat nemohl protože se točí v závislosti na otáčkách motoru, tudíž si myslím že by to časovou prodlevu dělat nemělo, ale pouze by to posunulo ten turboefekt...
No ale pokud si na to seženu budík tak to zkusím změřit...
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

víš co polemizovat o tom tady mužem ještě dlouho :) já jen nabídl další logickou alternativu, ale bohužel se to nezjistí jinač než změřením nebo výměnou
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“