Jednohmota AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hrib
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Odpovědi: 0
Registrován: 27 čer 2011, 14:43
Bydliště: Praha 10

Jednohmota AFN

Příspěvek od Hrib »

Ahoj, můžete mi někdo poradit jakou jednohmotu na Audi A4 B5 AFN? Díky :)
stouracvok
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2010, 18:25

Příspěvek od stouracvok »

z Audi A4 1.9tdi 66kw nebo Audi 80 1.9 tdi 66kw.
Audi A4 Quattro 6Q AFN, 12mm, PP 764 stage II, 1hmt 240mm, přední brzdy 320x30mm zadní 256x22mm, podvozek S4.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Podle Etky mají všechny A4 1,9TDi stejnou dvouhmotu, bez ohledu na kilowatty. Takže z A4 66kW asi ne.

Ale napadá mě Sharan 1Z / AHU.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Mam v A4 AHU origo jednohmotu.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

ETKA hovoří jinak: Všechny motory 1,9TDi mají stejný setrvačník a spojku o průměru 228 mm.



Obrázek

.


Obrázek
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
vadoho
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2009, 19:55

Příspěvek od vadoho »

Zkus si sehnat z passata b 5 1.9 tdi 66kw,ta tam jde sám jí tam mám.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

A4 AHU nebo B5 AHU má jednohmotu v sérii ať etka píše co chce
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
vadoho
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2009, 19:55

Příspěvek od vadoho »

Má pravdu ten chlapec :D
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Marek77 píše:Podle Etky mají všechny A4 1,9TDi stejnou dvouhmotu, bez ohledu na kilowatty. Takže z A4 66kW asi ne.

Ale napadá mě Sharan 1Z / AHU.
netrep , ak sa nevyznas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


btw : sharan ma priecny motor . .................
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No a co, že má příčný motor? To jako je důvod, proč tam nejde setrvák?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Marek77 píše:No a co, že má příčný motor? To jako je důvod, proč tam nejde setrvák?
ANO
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

NE !!! Teď kecáš Ty. Ten setrvák tam pasuje. Klika v obou motorech je naprosto stejná. Tím rozteče šroubů pro přírubu kliky jsou naprosto stejné, což znamená, že i blbec pochopí to, že setrvačník na kliku pasuje. Problém, proč to nejde použít, je úplně jinde, že?

Tak nazývejme věci pravými jmény a pišme, proč nelze použít setrvačník z příčného motoru na podélný. Setrvačníkem jako takovým to není, protože ten by použít šel.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Marek77 píše:NE !!! Teď kecáš Ty. Ten setrvák tam pasuje. Rozteče šroubů pro přírubu kliky jsou naprosto stejné, což znamená, že i blbec pochopí to, že setrvačník na kliku pasuje. Problém je úplně jinde, že?

Tak nazývejme věci pravými jmény a pišme, proč nelze použít setrvačník z příčného motoru na podélný. Setrvačníkem jako takovým to není.
tebe uz musi vazne jebat , skus si na to najst nejake lieky, inak neviem ....


pre ostatnych normalnych : zotrvak z priecneho motora, nieje mozne pouzit na pozdlzny motor , pretoze sa lisia v polohe starteru a tym padom aj v tvare zotrvacnika
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Takže je to kvůli startéru, ne kvůli samotnému setrváku :-D. Setrvák pasuje, ale nejde ho použít kvůli jinému umístění startéru. A pak že jsem blbej..... ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Marek77 píše:Takže je to kvůli startéru, ne kvůli samotnému setrváku :-D. Setrvák pasuje, ale nejde ho použít kvůli jinému umístění startéru. A pak že jsem blbej..... ;-)
i have bad news for you .... SI .
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“